Precies Egbert Slapen anders ....SANCTIEquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:21 schreef ThaSandman het volgende:
Kunnen ze niet gewoon zeggen dat hij weg moet.
Ik wel, zit klaar met de stream recorder.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wachten we daar niet allemaal op
eggie buk eens , ik heb hier een fles dooie pepper voor jequote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:21 schreef toxikon het volgende:
tering man mijn drPepper slaat ervan dood
klassequote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:22 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Ik wel, zit klaar met de stream recorder.
Niet zeiken, met BB slaapt iedereen weinig, ook wij idioten die het willen zienquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:23 schreef BorTheWolf het volgende:
Nog 1 glas limo. pfffffffffff
Egbert Ik moet om 05±30 alweer op man
We zijn idd mafkezenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet zeiken, met BB slaapt iedereen weinig, ook wij idioten die het willen zien
(wekker hier gaat uurtje later dan bij jou)
hij denkt dat ze geboeid zijn door zijn nachtelijke theedoek-verhalenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:25 schreef ThaSandman het volgende:
Die Egbert wil gewoon niks missen. Hij vraagt zich geeneens af waarom vader en zoon nog niet gaan slapen.
Een tijd geleden had je vast niet verwacht dat je ooit nog eens 's nachts op het internet zou blijven hangen om extreem rechtse praatjes te horenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:23 schreef golfer het volgende:
Goede TT.![]()
En nu oprotten Egbert. We willen ultra-rechtse praatjes horen van de geblondeerde Marcel en zijn Lonsdale-dopje.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een tijd geleden had je vast niet verwacht dat je ooit nog eens 's nachts op het internet zou blijven hangen om extreem rechtse praatjes te horen
Maar wel als ze ala Koot en Bie karikaturen van zichzelf gaan maken.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een tijd geleden had je vast niet verwacht dat je ooit nog eens 's nachts op het internet zou blijven hangen om extreem rechtse praatjes te horen
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:26 schreef BorTheWolf het volgende:
Wie waren er allemaal bij met de eerste extreemrechtse uitsprake van E10 toen in de nacht ?
![]()
(hij zei het echt 2x achter elkaar namelijk)quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:28 schreef natronic het volgende:
ja 100%
Wie waren er allemaal bij met de eerste extreemrechtse uitsprake van E10 toen in de nacht ?
![]()
Koot en Bie zoeken nog opvolgersquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar wel als ze ala Koot en Bie karikaturen van zichzelf gaan maken.![]()
![]()
Er stond zeker een advertentie in 'De Gazet van Juinen'?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Koot en Bie zoeken nog opvolgers
idd voor eg is het echter dé trigger om al zijn theorieen nog eens te spuienquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:30 schreef scanman01 het volgende:
De standaard zin kwam weer voorbij: "Je weet het nooit want het publiek beslist uiteindelijk"
Eigenlijk zou die zin voldoende reden moeten zijn om er over op te houden, maar nee...
Bij de kijkers scoorde Semih nog lager dan Etienne hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:30 schreef Snoet123 het volgende:
E10 je moest eens weten Hoe de kijkers jou zien![]()
![]()
![]()
Sowieso, als bewaarder.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:29 schreef LudoSanders het volgende:
Ja, ja *kuch*, ja ja 100%. Erg spannend om op die bank te zitten, ja, nee.
Hij moet naar het gesticht als hij eruit gestemd wordt.
Ja ja aan de ene kant wel ja, als Neder land dat vindt, ja ja .... nee natuurlijk kan ook seinn dat... ja ja nee neequote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:30 schreef scanman01 het volgende:
De standaard zin kwam weer voorbij: "Je weet het nooit want het publiek beslist uiteindelijk"
Eigenlijk zou die zin voldoende reden moeten zijn om er over op te houden, maar nee...
dat is tegenwoordig hipquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:31 schreef natronic het volgende:
zou het niet en hoax zijn van BB om zg twee rechtse eikels in het huis te zetten??? Kan het mij bijna niet voorstellen dat mensen zich zo openlijk te kijk zetten met hun politieke voorkeur
15cams?? volgens mij waren het er een stuk of 50quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:30 schreef toxikon het volgende:
hoe dom moet je zijn om tussen 15 cams zo je afwijkende mening te laten horen ?
ik hoop dat ie zn neus nog eens in de bijlmer laat zien als ie eruit is
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Er stond zeker een advertentie in 'De Gazet van Juinen'?![]()
Ik denk helaas dat heel veel kijkers er hetzelfde over denken als Etienne en van wat je in de uitzendingen van Semih ziet is negatief en van Etienne valt dat nog mee op zich. Jammer genoeg.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bij de kijkers scoorde Semih nog lager dan Etienne hoor
Wat denk jij dan, het gaat over het spelletje..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:32 schreef BorTheWolf het volgende:
Egbert die peuk is op man
Z'n glas is ook nog halfvol.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:32 schreef BorTheWolf het volgende:
Egbert die peuk is op man
Hebben ze in Zwolle eigenlijk wel buitenlanders??quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:30 schreef toxikon het volgende:
hoe dom moet je zijn om tussen 15 cams zo je afwijkende mening te laten horen ?
ik hoop dat ie zn neus nog eens in de bijlmer laat zien als ie eruit is
daar gaat verandering in komenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:32 schreef Lyza het volgende:
[..]
Ik denk helaas dat heel veel kijkers er hetzelfde over denken als Etienne en van wat je in de uitzendingen van Semih ziet is negatief en van Etienne valt dat nog mee op zich. Jammer genoeg.
nou ik vind het wel een goeie hoor....doe er een "home" een "buitenlander" en een" zwakzinnige" tussen en het feest is compleetquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:31 schreef natronic het volgende:
zou het niet en hoax zijn van BB om zg twee rechtse eikels in het huis te zetten??? Kan het mij bijna niet voorstellen dat mensen zich zo openlijk te kijk zetten met hun politieke voorkeur
Hekking.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:32 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/hekking.jpg]afbeelding][/URL]
dat doet ie zelf welquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:31 schreef Bluezz het volgende:
BB maakt ons niet kapot hoor, zegt :
[afbeelding]
nee, lul dat zou je wel bij iemand anders willen doen
Ja, een heleboel, hij at maar doorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:33 schreef AiaS het volgende:
[..]
Z'n glas is ook nog halfvol.Btw zit er nog chips in die zak?
Links van mij wonen turken, rechts vietnamezen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Hebben ze in Zwolle eigenlijk wel buitenlanders??![]()
Die raakt dan zwanger van E10 en na een bevalling hebben we ook live een abortus bij BBquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:33 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nou ik vind het wel een goeie hoor....doe er een "home" een "buitenlander" en een" zwakzinnige" tussen en het feest is compleet
met het aantal zwakzinnigen hebben ze wel overdrevenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:33 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nou ik vind het wel een goeie hoor....doe er een "home" een "buitenlander" en een" zwakzinnige" tussen en het feest is compleet
...het verschil tussen kennen, kannen , kunnen wij niet!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:31 schreef LudoSanders het volgende:
Egbert leer eens, het is komen, niet kommen. Rot vent.
Hangt er van af in hoeverre de 'verhaallijn' die in de dagelijkse korte uitzending wordt doorgezet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |