Precies Egbert Slapen anders ....SANCTIEquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:21 schreef ThaSandman het volgende:
Kunnen ze niet gewoon zeggen dat hij weg moet.
Ik wel, zit klaar met de stream recorder.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wachten we daar niet allemaal op
eggie buk eens , ik heb hier een fles dooie pepper voor jequote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:21 schreef toxikon het volgende:
tering man mijn drPepper slaat ervan dood
klassequote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:22 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Ik wel, zit klaar met de stream recorder.
Niet zeiken, met BB slaapt iedereen weinig, ook wij idioten die het willen zienquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:23 schreef BorTheWolf het volgende:
Nog 1 glas limo. pfffffffffff
Egbert Ik moet om 05±30 alweer op man
We zijn idd mafkezenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet zeiken, met BB slaapt iedereen weinig, ook wij idioten die het willen zien
(wekker hier gaat uurtje later dan bij jou)
hij denkt dat ze geboeid zijn door zijn nachtelijke theedoek-verhalenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:25 schreef ThaSandman het volgende:
Die Egbert wil gewoon niks missen. Hij vraagt zich geeneens af waarom vader en zoon nog niet gaan slapen.
Een tijd geleden had je vast niet verwacht dat je ooit nog eens 's nachts op het internet zou blijven hangen om extreem rechtse praatjes te horenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:23 schreef golfer het volgende:
Goede TT.![]()
En nu oprotten Egbert. We willen ultra-rechtse praatjes horen van de geblondeerde Marcel en zijn Lonsdale-dopje.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een tijd geleden had je vast niet verwacht dat je ooit nog eens 's nachts op het internet zou blijven hangen om extreem rechtse praatjes te horen
Maar wel als ze ala Koot en Bie karikaturen van zichzelf gaan maken.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een tijd geleden had je vast niet verwacht dat je ooit nog eens 's nachts op het internet zou blijven hangen om extreem rechtse praatjes te horen
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:26 schreef BorTheWolf het volgende:
Wie waren er allemaal bij met de eerste extreemrechtse uitsprake van E10 toen in de nacht ?
![]()
(hij zei het echt 2x achter elkaar namelijk)quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:28 schreef natronic het volgende:
ja 100%
Wie waren er allemaal bij met de eerste extreemrechtse uitsprake van E10 toen in de nacht ?
![]()
Koot en Bie zoeken nog opvolgersquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar wel als ze ala Koot en Bie karikaturen van zichzelf gaan maken.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |