op je knieenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:12 schreef Jaco90 het volgende:
Gewoon je piemel in haar gezicht duwen. She'll understand the message.
1 persoons bedquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:14 schreef remlof het volgende:
waarom zou je je vriendin je bed uitschoppen
het gebeurt niet zo vaak dat ze hier slaapt en dan leg ik wel ff een matras neerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:20 schreef remlof het volgende:
[..]
dan heb je de volgende keer weer hetzelfde probleem
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:21 schreef welkominspace het volgende:
[..]
het gebeurt niet zo vaak dat ze hier slaapt en dan leg ik wel ff een matras neer
het gaat steeds vaker gebeuren, geloof me maarquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:21 schreef welkominspace het volgende:
[..]
het gebeurt niet zo vaak dat ze hier slaapt en dan leg ik wel ff een matras neer
dat doe ik vaak genoegquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:22 schreef donnahvh het volgende:
[..]
je kan beter zelf voor matras spelen
ach dan blijf ik elke keer wel wakker als het nodig is of we wisselen omquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:23 schreef remlof het volgende:
[..]
het gaat steeds vaker gebeuren, geloof me maar
daarom moet ik het ook lief doen of gewoon naast haar kruipenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:26 schreef the_witch het volgende:
Als ik uit bed geschop word dan ga ik gewoon niet meer terug voor een volgende keer.
he da's grappig zo lang duren mijn relaties ook meestalquote:
ervaring?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:26 schreef the_witch het volgende:
Als ik uit bed geschop word dan ga ik gewoon niet meer terug voor een volgende keer.
nee dit is wel serieusquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:34 schreef politiemelk het volgende:
[..]
he da's grappig zo lang duren mijn relaties ook meestal
Mên een tweepersoonsbed is zo lekkerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:24 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ach dan blijf ik elke keer wel wakker als het nodig is of we wisselen om
yup zij heeft er een daarom slaap ik vaker bij haar dan anders omquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:37 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Mên een tweepersoonsbed is zo lekker![]()
![]()
![]()
ik ga voorlopig denk ik toch niet naar bedquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:41 schreef naamloos.txt het volgende:
gewoon lekker lepeltje-lepeltje.
1 persoons bed is veeeel knusser dan 2.
alleen 2 slaapt wat beter
zij ookquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:47 schreef Soho het volgende:
Je kan ook op de bank slanpen
Je hebt nog gelijk ook. Schop haar je bed uit en ga lekker slapen.quote:
als ik naar bed ga is het wel wat laterquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:49 schreef Soho het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ook. Schop haar je bed uit en ga lekker slapen.
Trouwens... het is pas 0:50
Aan je OP te zien ben je dronken.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:51 schreef welkominspace het volgende:
[..]
als ik naar bed ga is het wel wat later
nee hoor dood nuchterquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:55 schreef Soho het volgende:
[..]
Aan je OP te zien ben je dronken.Dan val je nog in slaap op de stoep. Waar maak je je druk om?
Erger nog... waarom vraag je je af waar je over 2 uur slaapt?
bier is opquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:02 schreef Soho het volgende:
[..]
Ok...
Ga zuipen! Dan kan het je niks meer schelen.![]()
ohquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:01 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik bedoel me relatie met me vriendin
trustenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:15 schreef Soho het volgende:
Ik ga naar m'n bed, ik hoef er toch niemand uit te schoppen. Trusten!
das kut voor jequote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:21 schreef RoelRoel het volgende:
Kon ik mijn vriendin maar uit mijn bed schoppen. Ze is na 2 jaar net voordat ze bij me zou mogen slapen bij me weg gegaan...
[afbeelding]
"Ik heb ook altijd pech"
okquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:31 schreef politiemelk het volgende:
mommylovespussy niet met mijn moeder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |