Ja, onder voorbehoud.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Haha wil best voor papa spelen heur![]()
Maarja datum blijft dan dus vrijdag de 20ste voor de duidelijkheid?
wmb?quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:00 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja, onder voorbehoud.w.m.b. dan he..
![]()
Wat mij betreft.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
wmb?![]()
Enne tering wat een boeren hier zeg, allemaal op de markt
Ik zou er bijna een harde fallus van krijgen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:16 schreef no1uknow het volgende:
OK Dimi en ik hebben net een plan besproken op MSN.
Het gaat om het weekend van 20 (vrijdag) tot 23 oktober. (zondag)
De uitgenodigden zijn: BazzieK, Gexqon, Dimitrie, C2C, Misterdog, FS180, Devolution, Junkiesietze en ik (no1uknow).
Het gaat als volgt:
Dimitrie gaat vrijdagochtend richting 's Hertogenbosch rijen, waar hij ergens afspreek met Bazzie, en evt. Devolution. Vanuit daar rijden ze in 1 keer naar Zoetermeer, waar zij dan savonds ergens zullen aankomen in Zoetermeer. C2C en Misterdog wonen (als het goed is?!) dicht bij elkaar, alwaar ze dus ook naar Zoetermeer kunnen rijden, om dan vervolgens vanaf 5 uur smiddags (?) aan kunnen komen. De rest (van wie ik niet weet waar ze wonen) moet ook maar kijken hoe wie wat en waar, tijdstip en waar in Zoetermeer spreken we nog wel af.
Overnachten van vrijdag op zaterdag kan misschien bij mij (no1uknow) maar daar geef ik je geen garantie op. Ergens in Zoetermeer iig.
Zaterdag kunnen we toeren/kloten/sleutelen/chillen etc. Als we dan ergens midden Nederland overnachten (motel/hotel pakken)
dan kan zondagochtend iedereen weer een beetje naar huis fahren.
Dit alles onder voorbehoud, het is (niet eens) zeker dat het doorgaat, maar het is iig een plan.
Als ik je vergeten ben, zeg dan even of je meewilt, dan zal het brommerorgaan beslissen. Ja het is een besloten meeting, sorry als we je niet mee laten doen, maar het zij zo.
Done.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:21 schreef no1uknow het volgende:
Ik ga slapen, Dimi, sla deaze tekst even op in een txtje
En ik ga ook slapen.. Morgen weer vroeg dag + werken + voetballen + moet werken erna bij een discotheek, dus kan zijn dat ik de hele dag niet op Fok! ben ( Mijn leven!quote:
Niets aan toe te voegenquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:17 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik zou er bijna een harde fallus van krijgen.![]()
Maar strak plan mên.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:21 schreef no1uknow het volgende:
Ik ga slapen, Dimi, sla deaze tekst even op in een txtje
quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:23 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
En ik ga ook slapen.. Morgen weer vroeg dag + werken + voetballen + moet werken erna bij een discotheek, dus kan zijn dat ik de hele dag niet op Fok! ben ( Mijn leven!) Magoed, ik lees wel weer bij.
![]()
Beetje zo'n post maken en dan geen foto's postenquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:42 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb in de supermarkt een meiske gezien met het t-shirt "I Love hopping". Bleek er "I Love shopping" te staan
En haar moeder was kankerlekker
In dat geval, homevideoquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:51 schreef Geqxon het volgende:
Mja, okay, het was geen supermodel, maar wel zo'n type dat al maanden droog staat, wat kletsnat word als je wat lieve woordjes in haar oor fluisterd en die je urenlang achter elkaar helemaal suf kan neuken om vervolgens in je bloedgeile roes haar dochter ook maar gelijk uit te wonen.
Zo'n type was het wel.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:57 schreef Geqxon het volgende:
Ja hey, ik ga AnthonyZeus niet nadoen
Valt te hopen dat er af en toe ook wat anders gebeurt dan fantaserenquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:00 schreef Geqxon het volgende:
Och ja, thats life. Dan kom je weer een leuk meisje tegen, kun je dagen lang aan niks anders denken dan haar, en na een paar dagen begint de fantasie van haar te vervelen.
En dan kom je weer een ander meisje tegen.
Beetje rukken he.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Valt te hopen dat er af en toe ook wat anders gebeurt dan fantaseren
quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Niet helemaal wat ik bedoelde maar toch wel de harde werkelijkheid
quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:17 schreef Geqxon het volgende:
Ik schaam me nu voor mijn brommer, dus ik kom niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |