Het kan ook wel, het heeft alleen de wegligging van een banaan met glijmiddel.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:53 schreef amdboy het volgende:
[..]
Hmm, daar zet je me aan het denken....tja ik had het er net met mijn vader over, en ik denk dat die scooterwielen daar wel tegen moeten kunnen, de constructiesnelheid van zo'n 180er ligt toch boven de 130 dus daar zullen die banden wel tegen kunnen toch? Of is het toch meer het langdurig rijden op die snelheden wat een risico gaat vormen?
als je hem koopt en hij rijd origineel dus tel 135 ofzo zoiets gaan die dingen dacht ik dan moet hij honderden km's zonder stop 100 120 kunnen rijden anders had ie nooit goed gekeurd mogen wordenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:53 schreef amdboy het volgende:
[..]
Hmm, daar zet je me aan het denken....tja ik had het er net met mijn vader over, en ik denk dat die scooterwielen daar wel tegen moeten kunnen, de constructiesnelheid van zo'n 180er ligt toch boven de 130 dus daar zullen die banden wel tegen kunnen toch? Of is het toch meer het langdurig rijden op die snelheden wat een risico gaat vormen?
nouquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:01 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het kan ook wel, het heeft alleen de wegligging van een banaan met glijmiddel.
Valt vies tegen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:01 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het kan ook wel, het heeft alleen de wegligging van een banaan met glijmiddel.
owja.. was vergeten dat jij vaker met 150op je scooter rijdquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:12 schreef mister_dog het volgende:
[..]
nouvalt vies tegen.. als ik over een rotonde rij met een nood gang in de ankers ga en vervolgens zonder op me bek te gaan de grond raak met me standaard..beetje weg ligging heeft zo'n ding wel
..en je hoeft niet te schakelen, en je hebt niet een gruwelijke hoop power. Op zo'n ding als jij wil je ook echt alleen maar 200 rijden zo'n 180cctje rijd lekker rustig hij weegt over 100 kilo...wegligging is echt wel te doen
Nee. Een Runner 180 kan prima over de snelwegquote:
err..quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:20 schreef Geqxon het volgende:
Dankzij mijn achternaam zit ik maandag tot 17:40 op school
Wehehe, tof.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:08 schreef no1uknow het volgende:
Te vet! Ik zat op de bus te wachten, bij Rotterdam Station Noord, komt er zon gast naast me zitten, zegtie, he is die bus al langsgeweest?
En toen beetje bla bla bla, en daarna kwam m'n brommer aan bod, hij zo ja ik heb ook een puch gehad (had ie opgevoerd enzo) en ondertussen rijden we langs bergsenhoek en berkel zegtie ja daar is zon schuurtje met zo'n gast die allemaal 2ehands dingen verkoopt, moet je ff zeggen dat je doorverwezen bent door (naam van die gast) en op zoek bent naar (een naam) en daar kan je hem laten spuiten, ik zal wel ff voor je vragen of die en die tijd hebben.
en op een gegeven moment hadden we t over zijn puch, zeidie dat er ook een kickstartblok op zat, dus ik zo he dat wil ik ook wel, dus hij gelijk, ooh ik kan er wel ff 1 voor je regelen hoor enzo!
! Ik heb nu zijn MSN, en hij heeft allemaal connecties enzo, misschien kan dit wel even heel erg voordelig worden
.
Hij woont in Berkel btw.
In theorie wel ja, maar niet volgens een lineare formule..quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:37 schreef no1uknow het volgende:
Koppijn >_< paracetemol dingen zijn ook al zo ranzig. En brommer rijden is ook kut met hoofdpijn, als dat gebrul van je motor de hele tijd zon hard kutgeluid maakt. (elk geluid is kut als je koppijn hebt)
Wat is nou eigenlijk het verschil tussen 50 en 706/60/80/xxx aantal CC?
Hoe hoger hoe meer vermogen?
We willen mss een keer gaan meeten in de herfstvakantie ofzo met de vaste klanten in dit topic, maar natuurlijk zijn andere ook welkom.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:42 schreef junkiesietze het volgende:
no1uknow waar kom je vandaan?
en hoorde ik nou dat er een scooter/brommer meet gaat komen?
kan iemand me daar meer over vertellen?
K thanksquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:43 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
In theorie wel ja, maar niet volgens een lineare formule..
het is gewoon boring * slag van de cilinder meende ik.![]()
Niet teveel anderen hé, maar junkiesietze mag welquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:43 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
We willen mss een keer gaan meeten in de herfstvakantie ofzo met de vaste klanten in dit topic, maar natuurlijk zijn andere ook welkom.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |