Voor diegenen die er wel zijn geweest wel, er zijn echter ook een aantal spelers die vrijdag hun eerste training hebben gehad.quote:Op maandag 4 september 2006 12:00 schreef pekel het volgende:
[..]
Hebben die zware conditietrainingen bij ons wel veel nut gehad..
Ja, dat snap ik echt nietquote:Op woensdag 6 september 2006 16:45 schreef NrSiX het volgende:
Stilte =] gebeurd niet veel in de omgeving de laatste tijd.. op een enkel dingetje na in Erica
Dinsdag niet. Zat toen in Erica. Vanavond wel...denk een beetje uitlopen, alles voelt nie zo goed in de benen.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:44 schreef Rekkie het volgende:
Pekel, was jij dinsdag aan het trainen? Op dat grasveld naast de Hockeyclub?
Ah ok.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:55 schreef pekel het volgende:
[..]
Dinsdag niet. Zat toen in Erica. Vanavond wel...denk een beetje uitlopen, alles voelt nie zo goed in de benen..
Wat was er dan met afgelopen dinsdag? M'n B1-teamgenoten trainden wel geloof ik.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:56 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ah ok.
Ik ga morgenavond weer trainen.....
Ik zit nu behoorlijk stijf! Goeie training gehad afgelopen dinsdag![]()
Niets bijzonders.... er waren gewoon een aantaal b's aan het trainen en was benieuwd of jij daar ook bij zatquote:Op donderdag 7 september 2006 13:57 schreef pekel het volgende:
[..]
Wat was er dan met afgelopen dinsdag? M'n B1-teamgenoten trainden wel geloof ik.
Nee want 100.000+ mensen ken je natuurlijk binnen een weekquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:14 schreef Impossible het volgende:
Krijg het idee dat meerdere users hier elkaar in het echt kennen... ook niet zo moeilijk natuurlijk in het Emmen topic...
die zitten vast niet allemaal in dit topicquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:16 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee want 100.000+ mensen ken je natuurlijk binnen een week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |