Voor diegenen die er wel zijn geweest wel, er zijn echter ook een aantal spelers die vrijdag hun eerste training hebben gehad.quote:Op maandag 4 september 2006 12:00 schreef pekel het volgende:
[..]
Hebben die zware conditietrainingen bij ons wel veel nut gehad..
Ja, dat snap ik echt nietquote:Op woensdag 6 september 2006 16:45 schreef NrSiX het volgende:
Stilte =] gebeurd niet veel in de omgeving de laatste tijd.. op een enkel dingetje na in Erica
Dinsdag niet. Zat toen in Erica. Vanavond wel...denk een beetje uitlopen, alles voelt nie zo goed in de benen.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:44 schreef Rekkie het volgende:
Pekel, was jij dinsdag aan het trainen? Op dat grasveld naast de Hockeyclub?
Ah ok.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:55 schreef pekel het volgende:
[..]
Dinsdag niet. Zat toen in Erica. Vanavond wel...denk een beetje uitlopen, alles voelt nie zo goed in de benen..
Wat was er dan met afgelopen dinsdag? M'n B1-teamgenoten trainden wel geloof ik.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:56 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ah ok.
Ik ga morgenavond weer trainen.....
Ik zit nu behoorlijk stijf! Goeie training gehad afgelopen dinsdag![]()
Niets bijzonders.... er waren gewoon een aantaal b's aan het trainen en was benieuwd of jij daar ook bij zatquote:Op donderdag 7 september 2006 13:57 schreef pekel het volgende:
[..]
Wat was er dan met afgelopen dinsdag? M'n B1-teamgenoten trainden wel geloof ik.
Nee want 100.000+ mensen ken je natuurlijk binnen een weekquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:14 schreef Impossible het volgende:
Krijg het idee dat meerdere users hier elkaar in het echt kennen... ook niet zo moeilijk natuurlijk in het Emmen topic...
die zitten vast niet allemaal in dit topicquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:16 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee want 100.000+ mensen ken je natuurlijk binnen een week
Een leuke shop? en welke is dat?quote:Op zondag 10 september 2006 17:48 schreef 16meter het volgende:
Emmen heeft wel een leuke shop.
Ik heb het gehoord.quote:Op zondag 10 september 2006 20:50 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee nee.... zodra je het hebt gehoord, zie ik het vanzelf
Wie?quote:Op zondag 10 september 2006 22:07 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik heb het gehoord.Wat een goed 2de elftal hebben we toch.
. Stond Avci wissel ofzo?
Hmmm....er moest 1tje van ons mee. Jammer dat 'ie niet kwam, goeie spelerquote:Op zondag 10 september 2006 22:55 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Tja en als dan ook nog eens mensen uit de A's niet komen opdagen
Zo ver ik begreep moesten er 2 mee.... ene Rob (die was er) en ene Dennisquote:Op zondag 10 september 2006 23:09 schreef pekel het volgende:
[..]
Hmmm....er moest 1tje van ons mee. Jammer dat 'ie niet kwam, goeie spelerKrijgt het nog wel te horen
Die laatste was er dus niet?quote:Op zondag 10 september 2006 23:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zo ver ik begreep moesten er 2 mee.... ene Rob (die was er) en ene Dennis
Nee inderdaad..... en volgens die Rob had hij wel gezegd dat hij zou komen en onze trainert had er eigenlijk ook op gerekend. Nu moest hij zelf nog mee doenquote:
Hij zou ook komen.....vreemd.quote:Op zondag 10 september 2006 23:12 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee inderdaad..... en volgens die Rob had hij wel gezegd dat hij zou komen en onze trainert had er eigenlijk ook op gerekend. Nu moest hij zelf nog mee doen
Inderdaad, alleen moet ik morgen naar Doorn voor werkquote:Op zondag 10 september 2006 23:46 schreef pekel het volgende:
[..]
Hij zou ook komen.....vreemd.
Maar goed, nu maar slapen. Morgen weer naar school..
Cheers of Ankara ?quote:Op zondag 10 september 2006 17:48 schreef 16meter het volgende:
Emmen heeft wel een leuke shop.
Pimquote:Op maandag 11 september 2006 22:52 schreef NrSiX het volgende:
Dat is Ankara idd, boven de chinees.. en ja das wel chill
Is zeker een relaxte shop..quote:Op maandag 11 september 2006 20:23 schreef 16meter het volgende:
Ankara was dat volgens mij. Op de 3e (?) verdieping van een of ander gebouw. Lederen fauteuils en knusse zithoekjes. Relaxt sfeertje.
Ik ging al wat eerder uit, maar ben ook nog nooit in zo'n tent geweest. Ik heb daar sterke principes overquote:Op maandag 11 september 2006 23:31 schreef Rekkie het volgende:
Wauw!
Ik ben echt nog nooit in een tent als bovengenoemde geweest.
Ach ik kwam ook pas op mijn 18e ofzo in de bras...
Ik ging ook wel eerder uit..quote:Op maandag 11 september 2006 23:34 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik ging al wat eerder uit, maar ben ook nog nooit in zo'n tent geweest. Ik heb daar sterke principes over![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |