Zeker, maar het is GEEN Transformerquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:15 schreef PBateman1978 het volgende:
Vind die Mustang Saleen robot toch best tof eruit zien eigenlijk.
Mjah, ach, ik neem het allemaal met een korreltje zout, denk dat het best OK komt an sich, OP vind ik er prima uitzien tot op heden iig.quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:55 schreef japzooi het volgende:
[..]
Oh schei toch uit man. Elke keer als er iets verfilmd dreigd te worden en de eerste foto's komen on-line, komen alle hard-core fans onder hun steen vandaan gekropen om moord en brand te scheeuwen, omdat ze bang zijn dat 'Soundwave misschien wel een m3 speler wordt ipv een boombox'. En geloof me: ik weet er alles van wanneer je jeugd verkracht wordt door Hollywood (yes, I'm looking at you mr. Lucas!).
Ik zou me iig nioet teveel zorgen maken of de Transformer film op z'n minst vermakelijk zal zijn. ILM doet de effecten, dus dat zit wel snor (en de ontwerpen tot dusver vindt ik nog wel te pruimen), en Bay doet de actie. Kijk anders nog eens naar de achtervolging op de brug in Bad Boys 2 of de 'jet-bike' achtervolging in The Island. Als Bay iets kan, dan is het wel actie. En het enige wat ik wil zien in Transformers is fucking grote robots die mekaar genadeloos de grond in trappen.
Oh, over één puntje ben ik het wel eens met alle zeurdozen: vlammen op Optimus is als tepels op Clooney-Batman. That is all.
Als ze muzikale nageboortes als "You've got the touch" weglaten hebben ze al een streepje voor op de vorige film.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
denk dat het best OK komt an sich.
Heerlijk fout was datquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als ze muzikale nageboortes als "You've got the touch" weglaten hebben ze al een streepje voor op de vorige film.
best eng eigenlijk.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://uk.promotions.yahoo.com/transformers/
TrailerIk vind m tof
En wat doe je met monumenten? Daar blijf je vanaf. Die bewaar je in de staat zoals ze zijn.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:06 schreef CecilBDemented het volgende:
de transformers zijn monumenten
Nooit de serie gezien, maar ik ben het met je eens: trailer ziet er tof uitquote:Op woensdag 20 december 2006 13:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://uk.promotions.yahoo.com/transformers/
TrailerIk vind m tof
Voor de muziek valt wat te zeggen.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:24 schreef robster16 het volgende:
Fucking vette trailer, ik vind met name eigenlijk het geluid sensationeel. Gewoon meeeega creepy en anders dan anders, niet zo'n over the top bombastische soundtrack met strijkers, gitaren en trompetgeschal, lekker onder de huid geluiden en weinig laten zien. ZO moet je trailers maken!
Volgende keer eerst gewoon pagina 1 van het topic doorlezenquote:Op woensdag 20 december 2006 23:57 schreef Mordrid het volgende:
bekijk dit eens man
http://picasaweb.google.com/imfromthepast/TransformersMovie
als je die eerste foto's zie van bumblebee, ze hebben gewoon die robots in het echt op schaal gemaakt !
quote:Op donderdag 21 december 2006 00:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgende keer eerst gewoon pagina 1 van het topic doorlezen
Ik dacht een Sony my first massage-rod..quote:Op donderdag 21 december 2006 18:23 schreef Prowl het volgende:
Het meisje met die My Little Pony in de trailer![]()
Dat bedoel ik nou met verneuken...quote:Op donderdag 21 december 2006 22:38 schreef BdR het volgende:
megatron lijkt wel een beetje op die boom uit lord o/t rings
[afbeelding]
Jemig jaquote:Op donderdag 21 december 2006 22:38 schreef BdR het volgende:
megatron lijkt wel een beetje op die boom uit lord o/t rings
[afbeelding]
[afbeelding]
Je doelt hier op?quote:Op donderdag 21 december 2006 23:05 schreef Elegy het volgende:
Megatron had een tank moeten zijn oid. Iets met een groot kanon.
Matrix of Leadership..quote:Op zondag 24 december 2006 18:45 schreef magnifor het volgende:
[afbeelding]
Ziet er al beter uit, maar nog steeds verneukt imo...
Lijkt wel een Samurai Pizza Catquote:Op maandag 25 december 2006 10:29 schreef Ash het volgende:
![]()
[[url=http://img1.putfile.com/thumb/12/35804282455.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lijkt wel een Samurai Pizza Cat
Omdat je met oude 2d-graphics geen overtuigende live action film kan maken.quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:14 schreef chatgek het volgende:
Waarom zijn de oude 2D graphics niet meer goed genoegTekeningen hebben vaak meer sfeer dan een computeranimatie vind ik zelf.
waarom posten mensen steeds "DE NIUEWE TRAILORZ IS UIT!!!EINZ!!!11!! DIE MOET JE CHECKE JEWEETSSS!!" en pasten ze een linkje naar de trailer die 2 weken geleden al is uitgekomen?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nieuwe trailer is uit..
http://movies.yahoo.com/feature/transformers.html
EEN NIEUWE POST VAN HERALD!!!EINZ!!!11!! DIE MOET JE CHECKE JEWEETSSS!quote:Op woensdag 3 januari 2007 09:39 schreef Herald het volgende:
[..]
waarom posten mensen steeds "DE NIUEWE TRAILORZ IS UIT!!!EINZ!!!11!! DIE MOET JE CHECKE JEWEETSSS!!" en pasten ze een linkje naar de trailer die 2 weken geleden al is uitgekomen?
Niet zo cheap als jouw taalkundig armoedzalige postquote:Op woensdag 3 januari 2007 09:52 schreef jpg97 het volgende:
Ik blijf die O.P. er cheap blijven uitzien met z'n blauwe vlammetjes
Jajajaja ik moest ff snel typen omdat de telefoon ging.quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Niet zo cheap als jouw taalkundig armoedzalige post![]()
Weet het ww nog steeds nietquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nieuwe trailer is uit..
http://movies.yahoo.com/feature/transformers.html
En als easter egg een nieuwe geheime website die je uit de trailer kan halen sectorseven.org en het wachtwoord zoeken jullie zelf maar uit..
takara83quote:
Nee man, ik wil die oude Transformers en dus niet die verneukte versies.quote:Op maandag 8 januari 2007 03:21 schreef nietzman het volgende:
Vet, goeie zaak dat ze die gedateerde tekenfilmmeuk aan de kant hebben gegooid. Ik kan niet wachten..
kletskoek, dit was toch een scene die helemaal de shit was.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als ze muzikale nageboortes als "You've got the touch" weglaten hebben ze al een streepje voor op de vorige film.
You got the powerrrrrrrrrrrrrrr, YEAHquote:Op maandag 8 januari 2007 07:36 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
kletskoek, dit was toch een scene die helemaal de shit was.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=WJ8Xuylu4Vg
Dan blijf je toch gewoon in de eighties plakken en ga je niet naar de film? Alsof de originele serie er hetzelfde had uitgezien als 'ie nu was gemaakt.quote:Op maandag 8 januari 2007 03:23 schreef magnifor het volgende:
Nee man, ik wil die oude Transformers en dus niet die verneukte versies.
quote:Op maandag 8 januari 2007 03:21 schreef nietzman het volgende:
Vet, goeie zaak dat ze die gedateerde tekenfilmmeuk aan de kant hebben gegooid. Ik kan niet wachten..
quote:Op maandag 8 januari 2007 18:57 schreef B.A.Trix het volgende:
Dit zijn ze toch ook?? Leuke ava voor de liefhebber..![]()
[afbeelding]
iedereen tochquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:58 schreef PDOA het volgende:
Zitten hier ook van die nerds zoals die gast uit Clerks 2?
CLERKS II was mie een geniale film...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:58 schreef PDOA het volgende:
Zitten hier ook van die nerds zoals die gast uit Clerks 2?
*jaloers*quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:22 schreef Ceased2Be het volgende:
whehe: http://www.youtube.com/watch?v=NqgqFD-HVaU
Kijk toch wel erg uit naar de film... laatst een marathon gehouden met G1 S1 en daarna de film, maar het is toch allemaal net iets te cheesy voor tegenwoordig.
Weerhield mij er niet van om dit juweeltje te kopen:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |