Ik doe nie mee.... alleen voor bacon & beansquote:Op woensdag 6 september 2006 15:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Sinds wanneer mag je twee keer meedoen WaStEd?
als de bal tegen de hand komtquote:Op woensdag 6 september 2006 08:04 schreef egoTRON het volgende:
hends?
Dan stel ik ook voor om het puntensysteem te veranderen.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:08 schreef Borizzz het volgende:
De poedelprijs regeling moet nog in de spelregels worden verwerkt.
Over dat laatste denk ik geen discussie, want anders is de aardigheid van dit topic weg. Er moeten vooral veel foto's en onderschriften staan. Dus te laat met uitslag en foto: gewoon aftrek.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:32 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Uitslag niet op tijd bekend maken : 2 punten aftrek
Als winnaar niet op tijd een foto plaatst: 3 punten aftrek
Voor de laatste twee redenen kan een goede reden opgegeven worden, waarover de overige deelnemers gezamenlijk besluiten of de puntenaftrek toegepast wordt. Zal lekker veel gediscussieer opleveren![]()
Laat maar weten wat je van dit voorstel vindt.
maar het topic loopt juist lekker snel nu die regeling er is.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:37 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Over dat laatste denk ik geen discussie, want anders is de aardigheid van dit topic weg. Er moeten vooral veel foto's en onderschriften staan. Dus te laat met uitslag en foto: gewoon aftrek.
En beginnen we allemaal weer op 0?
2:quote:Op woensdag 6 september 2006 11:55 schreef MaxPower het volgende:
[afbeelding]
FINISH HIM!!! *back - back - back - forward* .... FATALITY!
1:quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:24 schreef Zjakkie het volgende:
[afbeelding]
"Tuurlijk is het geen gevaarlijk spel, ik kom niet eens boven mijn eigen hoofd uit"
Winnaar is met name bepaald door mijn afkeer van verkeerd gespelde kampnamenquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:43 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
Op de cynische opmerking van Jean-Paul de Jong : "Mooie naam Jessey". Reageerde Wesley Sneijder nogal agressief.
quote:MaxPower
FINISH HIM!!! *back - back - back - forward* .... FATALITY!
quote:Zjakkie
"Tuurlijk is het geen gevaarlijk spel, ik kom niet eens boven mijn eigen hoofd uit"
quote:toma
Op de cynische opmerking van Jean-Paul de Jong : "Mooie naam Jessey". Reageerde Wesley Sneijder nogal agressief.
Opmaakquote:???
???
We beginnen helemaal niet op 0... sta verdomme 2de man!!!!!!!quote:Op woensdag 6 september 2006 20:37 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Over dat laatste denk ik geen discussie, want anders is de aardigheid van dit topic weg. Er moeten vooral veel foto's en onderschriften staan. Dus te laat met uitslag en foto: gewoon aftrek.
En beginnen we allemaal weer op 0?
Verder prima voorstel, ik ben akkoord.
hehehehehehequote:Op woensdag 6 september 2006 21:29 schreef BB-King het volgende:
[..]
We beginnen helemaal niet op 0... sta verdomme 2de man!!!!!!!![]()
![]()
rustug, chill manquote:Op woensdag 6 september 2006 21:33 schreef Waris3 het volgende:
XDD
Maar post die foto's snel, SCHNELL!
Uhhh...opmaak doen we een (eventuele) volgende keer aan, dat had ik moeten zien. Die poedelprijs dacht ik dat die nog niet definitief was.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:15 schreef Borizzz het volgende:
Mwanatabu, we hebben een opmaak en ook een poedelprijs!!!
Hm, misschien een polletje op zetten? Kan iedereen zijn mening geven en dan hoef je niet te tellen ook.quote:Op donderdag 7 september 2006 08:25 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Uhhh...opmaak doen we een (eventuele) volgende keer aan, dat had ik moeten zien. Die poedelprijs dacht ik dat die nog niet definitief was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |