Doe maarquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:18 schreef toma het volgende:
zal ik een foto zoeken dan ?
Vier winnaars op rij die geen foto plaatsenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:37 schreef Gollemrulez het volgende:
wat is de tussenstand?
Inderdaad. Zo'n mooie OP en dan geen nieuwe foto's.quote:
De 2e plaatsquote:Nicky_Rincon
Na opbiechting incontinentie Bergkamp, verschaft 4de official nieuwe broek
De winnaarquote:EnGCatjuh
"Is dat een tandpastavlek of toch iets anders?"
Gefeliciteerd ouwequote:Beschouw
Ook Bergkamps broek zakt af van winnaars die geen foto plaatsen
Ow, ik heb er geen probleem mee. Zelf kan ik dat een uurtje of 15 volhouden. En dat twee keerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:58 schreef toma het volgende:
[..]
Irritant he als mensen er lang over doen om een foto te plaatsen,
Hé ? Beschouw ?
Hij heeft tot 10 uur hoor.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:58 schreef toma het volgende:
[..]
Irritant he als mensen er lang over doen om een foto te plaatsen,
Hé ? Beschouw ?
Ik ben dan niet online....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:39 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Vier winnaars op rij die geen foto plaatsen
Je bedoelde natuurlijk: "De moeder van Van Den Herik hangt Jorien op mbv de hiertoe vrijwillig afgestane shirtjes door de supporters"quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:58 schreef Maikalo het volgende:
[afbeelding]
Vrouw Jorien v.d. Herik hangt alle ingeleverde Feyenoord shirtjes van de suporters in de achtertuin op
Iets in die richtingquote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:07 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Je bedoelde natuurlijk: "De moeder van Van Den Herik hangt Jorien op mbv de hiertoe vrijwillig afgestane shirtjes door de supporters"![]()
![]()
Ik had een beetje last van van mijn lippen stuivend schuim ook iddquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:03 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Iets in die richting. Had gisteravond een beetje last van een adrenalinerush
![]()
Jij weet ook overal het lichtpuntje in te vinden he?quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:29 schreef Maikalo het volgende:
Maar tot nu toe nog maar 2 reacties, dus we zijn al zeker van een punt![]()
Je moet iets in deze duistere tijden van onlusten en machtsmisbruikquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:37 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Jij weet ook overal het lichtpuntje in te vinden he?
Tweede plaats (2 punten):quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
Feyenoord fanshop vindt originele oplossing voor al die shirtjes van de weggesaneerde middelmatige spelers.
Overduidelijke & zeer overtuigende eerste plaats (5 punten)quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:37 schreef BigFire het volgende:
Feyenoord afgedroogd.
Hopelijk trekt de volgende ronde meer deelnemers. Op met de nieuwe foto...quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:07 schreef toma het volgende:
Taakstraf voor Boussaboun na openknippen van hek op trainingsveld.
2e plaatsquote:BigFire
Charisteas: Papier, hier.
de winnaarquote:Maikalo
Kijk eens Harry, haal ik zomaar een ring uit je reet!
Gefeliciteerdquote:denthemen
Harry kan lach niet inhouden na het horen van de doelstelling bij feyenoord: Kampioen worden
Dat is de nieuwe foto nietquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:44 schreef Atrimar het volgende:
[afbeelding]
Bankzitter San Marino wacht op telefoontje van Basten.
hehe niet geheel correctquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:35 schreef dVTB het volgende:
[afbeelding]
Charisteas lichtelijk geïrriteerd tegen boze Feyenoord-supporters die hem een tweederangs spits vinden: "Ach zeur niet, ik was 2 jaar geleden nog Europees Kampioen, jullie voor het laatst in 1970! "
Tussenstand na 14 foto’s:quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:09 schreef BigFire het volgende:
een wekelijkse tussenstand zou ook wel fijn zijn
2e:quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:18 schreef vitessezuid113 het volgende:
Kezman trekt zijn broek op na het horen van het aantrekken van Kluivert bij PSV
1e:quote:Op zondag 3 september 2006 12:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
Na extreem lange retro broeken Nike, nu ook strings.
quote:
Kan nou niet zeggen dat ik die van jou er bovenuit vind steken.quote:Op maandag 4 september 2006 12:11 schreef WeebI het volgende:
zijn mijn onderschriften serieus zo slecht of weten mensen tegenwoordig de betekenissen van spreekwoorden niet meer?
Maak hem nou niet kwaad, stel dat 'ie wintquote:Op maandag 4 september 2006 14:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Kan nou niet zeggen dat ik die van jou er bovenuit vind steken.
ik heb het niet alleen over diequote:Op maandag 4 september 2006 14:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Kan nou niet zeggen dat ik die van jou er bovenuit vind steken.
quote:Op maandag 4 september 2006 14:40 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Maak hem nou niet kwaad, stel dat 'ie wint. Dan ben je voor de volgende keer kansloos
![]()
2de plaatsquote:Op maandag 4 september 2006 18:11 schreef Borizzz het volgende:
Ronaldinho: scheer je je nu ook al van boven?
1 ste plaatsquote:Op maandag 4 september 2006 11:33 schreef toma het volgende:
Zeg roberto jij moet echt eens naar de kapper, dit kan echt niet meer
Gefeli BB-King en aan jouw de volgende fotoquote:Op maandag 4 september 2006 10:21 schreef BB-King het volgende:
"Uh Roberto... wordt het niet eens tijd met pensioen te gaan?"
o ja die is het ...., ook een ex-boertjequote:Op maandag 4 september 2006 22:20 schreef Keltie het volgende:
Ook maar eens een duit in het zakje doen;
[afbeelding]
Van Beukering tegen Michael van der Kruis (die het volgens mij is);
Die van mij is lekker groter.
Nee dat is je moeder Michaelquote:Op maandag 4 september 2006 22:38 schreef denthemen het volgende:
[afbeelding]
Is dat nou een koe? Jullie nemen superboeren wel héél serieus hé!
quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:13 schreef BB-King het volgende:
Shit, sorry ik wil echt wel een nieuwe foto posten.
Ik verwachtte eigenlijk niet dat ik zou winnen deze keer.
Ik zal wat beter opletten vervolgens.. ja?
oeoeoeiquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:11 schreef MaxPower het volgende:
[afbeelding]
HAAAAAAAAAAAAAAAAAA......TSJOE!!!!!
Hij ziet het denk ik als de winnaar, ik vind em ook sterk eigenlijksquote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:47 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Hij ziet het denk ik als de winnaar, ik vind em ook sterk eigenlijks
quote:Op maandag 4 september 2006 23:36 schreef vitessezuid113 het volgende:
[afbeelding]
Waaaaarom koopt Roman Abramovitch mij nou niet ?
Ik moet zeggen, ik vond hem ook wel erg grappigquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:23 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Rukwind berooft Eto'o op het laatste moment van Big Mac![]()
(of is dat de score beïnvloeden)
Hey! Deze is nog leuk ook!quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:49 schreef Mwanatabu het volgende:
[afbeelding]
Rukwind berooft Eto'o op het laatste moment van Big Mac
quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:49 schreef Mwanatabu het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:33 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
kom maar op ..... , je hebt genoeg keuze lijkt me zo
![]()
quote:
quote:vitessezuid113
Waaaaarom koopt Roman Abramovitch mij nou niet ?
quote:BB-King
"DAMN, wanneer droogt mijn nagellak nu eens???"
Opmaakquote:Mwanatabu
Het wordt weer een hele klus voor Mwanatabu om de beste eruit te pikkenquote:
Hehehe, ik zit nu al in dubioquote:Op woensdag 6 september 2006 13:34 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Het wordt weer een hele klus voor Mwanatabu om de beste eruit te pikken![]()
Ik zit nu al in spanning over 7 uurtjes is het 8 uur en dan kan de uitslag komen![]()
1 punt in mindering, en dan op het laatst een Award van Meest Inspiratieloze Fokker of iets dergelijksquote:Op woensdag 6 september 2006 14:13 schreef Borizzz het volgende:
Is het een idee om ook een poedelprijs voor het slechtste onderschift in te voeren?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |