Heeft hij het bij mij al gemaaktquote:
Stam vindt Ajax mooiere club dan PSV
Woensdag 30 augustus, door RPAFCA, Amsterdam, 19.32u GMT+01.00, Studio Sport
Ajax-vedette Jaap Stam heeft zich tegenover de camera's van NOS Studio Sport laatdunkend uitgelaten over zijn oude club PSV. Zo noemde hij de Eindhovense club "een degelijke provincieclub" en "het RKC van Europa".
Bovenstaande uitspraken zijn opvallend gezien het Lichtstedelingse verleden van de routinier. Zelf verklaarde Stam echter na zijn entree bij Ajax "het licht te hebben gezien".
Het Eindhovense kamp wilde tot dusver geen uitgebreid commentaar leveren en hield het op "moddergooien van een ex-werknemer".
Jah en nou ?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:22 schreef Jajong het volgende:
Deze bikkelaar, die veel te vroeg een punt achter zijn interland loopbaan heeft gezet maakt nu in zijn nadagen de dienst uit in de Eredivisie.
Met uitspraken zoals:
[..]
Heeft hij het bij mij al gemaakt.
[afbeelding]
Who cares ?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:31 schreef koningdavid het volgende:
Lijkt me sterk dat Jaapie dat gezegd heeft eigenlijk.
ga weg,quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:33 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Who cares ?
Er bestaat toch geen clubliefde,dus is het niet onbegrijpelijk dat ie dit zegt.Clubliefde bestaat sinds de Bosman arrest niet meer.
Misschien verdient Torres bij Atletico ook niet weinig ? Spelers kiezen uiteindelijk altijd wel voor het geld.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:38 schreef toma het volgende:
[..]
ga weg,
Fernando Torres kan naar Manchester United voor 60 miljoen euro en hij doet t niet omdat hij teveel van Atletico Madrid houdt. Dirk Kuyt vind ik toch ook een echte trouwe kakkerlak.
Echte clubliefde bestaat nog wel! Ik heb altijd een hekel aan die mensen die altijd maar zeggen van vroeger was het allemaal beter etc.
vast wel, ik geloof niet in die theorie van jou.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:39 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Misschien verdient Torres bij Atletico ook niet weinig ? Spelers kiezen uiteindelijk altijd wel voor het geld.
Hahaha ik mag hopen dat dit een grap is?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:38 schreef toma het volgende:
[..]
Dirk Kuyt vind ik toch ook een echte trouwe kakkerlak.
neequote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:40 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hahaha ik mag hopen dat dit een grap is?
Alleen kreeg Stam bij PSV meer geboden als bij Ajax. Ajax handelde alleen adequater.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:39 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Spelers kiezen uiteindelijk altijd wel voor het geld.
Dus elke speler die roept dat hij zal terug keren en een mooie ere ronde krijgt is iemand met clubliefde? Als hij echte clubliefde had had hij Feyenoord niet zo vlak voor het einde verlaten waardoor hij Feyenoord nu met een probleem opzadeltquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:41 schreef toma het volgende:
[..]
nee, heb je zondag studio voetbal gezien op NOS ?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:46 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Die arrogante joden mentaliteit hebben ze hem snel aangeleerd daar.![]()
idd!!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:46 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik schat Ajax zo in als Sparta dan.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:58 schreef jpg97 het volgende:
[..]
idd!!
En als PSV het "RKC" van europa is, wat is ajax dan?
Die spelen niet eens CL![]()
Dat klopt , maar in die uitzending zegt ie dat hij toch echt een Feyenoord-hart heeft (nou wil niet zeggen dat ik alles geloof wat hij zegt). Maar hij is toch wel een opper-kakkerlak geweest de afgelopen jaren met een staat van dienst voor Feyenoord waar je 'u' tegen zegt.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:46 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dus elke speler die roept dat hij zal terug keren en een mooie ere ronde krijgt is iemand met clubliefde? Als hij echte clubliefde had had hij Feyenoord niet zo vlak voor het einde verlaten waardoor hij Feyenoord nu met een probleem opzadelt
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:03 schreef Silenus het volgende:
Tuurlijk is PSV het RKC van Europa. Heeft ie toch gewoon gelijk in.
Leuk clubje hoor, sympathiek ook wel. Maar voor de rest dodelijk saai. Geen uitpubliek, geen identiteit. PSV is denk ik het best te vergelijken met een neefje met het syndroom van Down. Best schattig hoor, maar niet serieus te nemen.
Had je jullie eens moeten horen 7 jaar langquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:58 schreef jpg97 het volgende:
[..]
idd!!
En als PSV het "RKC" van europa is, wat is ajax dan?
Die spelen niet eens CL![]()
Ik denk dat ik even niks zeg nu...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:03 schreef Silenus het volgende:
Leuk clubje hoor, sympathiek ook wel. Maar voor de rest dodelijk saai. Geen uitpubliek, geen identiteit. PSV is denk ik het best te vergelijken met een neefje met het syndroom van Down. Best schattig hoor, maar niet serieus te nemen.
Wat een onzinbericht. Niemand heeft dat ook maar op Studio Sport gezien.quote:
Hij kent Carmen wsl niet, dat kan niet anders.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:07 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik denk dat ik even niks zeg nu...
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:46 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Maakt niet uit. Wij hebben het bericht hier nogquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:12 schreef jmac het volgende:
[..]
Wat een onzinbericht. Niemand heeft dat ook maar op Studio Sport gezien.![]()
De site die het postte heeft het bericht ook alweer offline gehaald ( http://www.ajaxshowtime.com/ )
En ajax is als een seniele oom. Vroeger een echte succesvolle knappe man, helaas heeft de beste man de tand des tijds niet doorstaan zonder kleerscheuren. Schuimbekkend verteld ie nog dagelijks hoe goed vroeger alles was itt nu. De oom, Ajax genaamd, is helaas vergane glorie.....best aandoenlijk en een tikkie triest.........quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:03 schreef Silenus het volgende:
Dat bericht is bullshit.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:15 schreef Rekkie het volgende:
Als hij dat werkelijk gezegd zou hebben, is het een echte grote kneus
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:18 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
En ajax is als een seniele oom. Vroeger een echte succesvolle knappe man, helaas heeft de beste man de tand des tijds niet doorstaan zonder kleerscheuren. Schuimbekkend verteld ie nog dagelijks hoe goed vroeger alles was itt nu. De oom, Ajax genaamd, is helaas vergane glorie.....best aandoenlijk en een tikkie triest.........
Die oom is natuurlijk wel het grootste deel van z'n leven een mooie pik geweest. Terwijl dat mongooltje eigenlijk altijd al een mongooltje is gebleven.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:18 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
En ajax is als een seniele oom. Vroeger een echte succesvolle knappe man, helaas heeft de beste man de tand des tijds niet doorstaan zonder kleerscheuren. Schuimbekkend verteld ie nog dagelijks hoe goed vroeger alles was itt nu. De oom, Ajax genaamd, is helaas vergane glorie.....best aandoenlijk en een tikkie triest.........
Tsja 19 kampioen + 1x EC1 + 1x EC 3 is toch vrij aardig voor een josticlubquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die oom is natuurlijk wel het grootste deel van z'n leven een mooie pik geweest. Terwijl dat mongooltje eigenlijk altijd al een mongooltje is gebleven.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:18 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
\quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:23 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Tsja 19 kampioen + 1x EC1 + 1x EC 3 is toch vrij aardig voor een josticlub
Geef eens een voorbeeld graag.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:24 schreef PsychoDominator het volgende:
Ik vond Jaap Stam altijd een held, nu vind ik het een zielig mannetje dat in Milan veranderd is in een arrogante geldwolf.
Dat heeft hij toch al gedaan?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:33 schreef NickFeyR het volgende:
Wedden dat als Patrick Kluviert dit gaat zeggen over Ajax dat ze hier moord en brand roepen.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:33 schreef NickFeyR het volgende:
Wedden dat als Patrick Kluviert dit gaat zeggen over Ajax dat ze hier moord en brand roepen.
WIe is Patrick Kluiviert?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:33 schreef NickFeyR het volgende:
Toen was het nog een held!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:33 schreef Beschouw het volgende:
Heeft zijn image wel veranderd![]()
[afbeelding]
Ik wacht nog steeds op voorbeelden.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:42 schreef PsychoDominator het volgende:
[..]
Toen was het nog een held!
Hij zei Kluviert, jij Kluiviertquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:42 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Stond er eerder al, vandaar de vraag.
Vind jij....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:54 schreef -Wolf- het volgende:
Stam verdient meer respect!!!!
Nee! Dus een beker bepaalt de mate van respect?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:56 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
heb jij zo'n beker dan?
[afbeelding]
ga slapen, je praat poep!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee! Dus een beker bepaalt de mate van respect?
Zielig eigenlijk
want? Strookt het niet met jouw overtuigingen?quote:
Waar zeg ik dit?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:03 schreef Rekkie het volgende:
[..]
want? Strookt het niet met jouw overtuigingen?
Ik baseer mijn respect niet op basis van het aantal bekers dat een speler heeft mogen vast houden.
Maar op basis van de prestaties die mij aanspreken, de acties en het voorkomen die mij aanspreken.
Ik vind het algemene kul om respect voor iemand te eisen omdat hij prijzen heeft gewonnen.
Straks ga je nog zeggen dat Bogarde respect verdient of Kluivert
Markeer jij dan even waar ik jou hiervan beticht....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:08 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Waar zeg ik dit?
quote het even!
ga gewoon slapen en morgen lekker kankeren op de rest van de wereld wat niet met jouw overtuigingen strookt.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Markeer jij dan even waar ik jou hiervan beticht....
Ik geef enkel aan waar ik mijn mening wel en niet op baseer. That's it
Weltrusten hè ..... niet teveel snuiven nu hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:11 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
ga gewoon slapen en morgen lekker kankeren op de rest van de wereld wat niet met jouw overtuigingen strookt.![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Weltrusten hè ..... niet teveel snuiven nu hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |