quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:05 schreef BazzieK het volgende:
Rebbel me een beetje toevoegen en dan meteen offline gaan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
Als dat wijf van me niet zoveel in de winkel kwam was ik nu ook miljonairquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tante van me is door te verhuizen een paar jaar geleden zon 4 tot 5 miljoen misgelopen bij de PCLEn de buren waardoor ze waren verhuisd zijn nu wel multimilionair
![]()
quote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:03 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Klopt ... Doen ze altijd .. Zo werken loterijen, zoeken ze de dunste gebieden uit met mensen die net hebben opgezegd, dan worden ze weer lid en durven ze de rest van hun leven niet op te zeggen ..
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:12 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
![]()
Toevoegen kan ook als je offline bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oftewel voor het geval je me ooit wil uitschelden sta ik er vast in
![]()
Ze heeft dus ook al geen handenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:13 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Als dat wijf van me niet zoveel in de winkel kwam was ik nu ook miljonair![]()
![]()
Ook geen armenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ze heeft dus ook al geen handenKen het
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een lief vrouwke
Jaja, van horen zeggen zegt ie dan op msnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een lief vrouwke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog even tv kijken
terugkrabbelen ?![]()
![]()
Moet toch ergens de oudste zijnquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:36 schreef hicham het volgende:
Er zit geen spatie tussen de tag en titel [afbeelding]
En wtf, ik zie nu dat BazzieK ook een fervent poster is in 1 of ander brommertopic @ Puber & Tienertalk?
Lever dat rijbewijs maar weer in zodra je'm in je handen gedrukt krijgt
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:37 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Moet toch ergens de oudste zijnEnne niet miepen he anders krijg je slaag op de eerstvolgende meeting
![]()
Kom maar halen rijbewijsloos stuk tuigquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:41 schreef Macchia_Nera het volgende:
Lekker taartbreng maar een stuk of wat ..
![]()
Hey nu kan ik nog lullen, na de eerste meeting wordt ik weer het Fok!MC schandknaapje, laat me even jaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Probeer je vooral groot te houden jaJe motor blijft nog altijd CC's tekort hebben en je rijstijl zal ook wel te wensen overlaten
Ik werd vanavond gebeld door een wat ouder koppel of ik ze wat computerles wilde geven. Ze hadden een aanbieding gehad. Ze konden voor 1500 Euro samen les krijgen (9 weken, 1 dag per week, 2,5 uur per dag). Ze vroegen of ik het nog goedkoper kon doenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:35 schreef Gawaine het volgende:
[..]nog even tv kijken
terugkrabbelen ?![]()
![]()
Sterf sletquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kom maar halen rijbewijsloos stuk tuig![]()
Sorry maar moest he gewoon even zeggen![]()
![]()
![]()
En dat blijf je de komende twee jaar welquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hey nu kan ik nog lullen, na de eerste meeting wordt ik weer het Fok!MC schandknaapje, laat me even ja![]()
![]()
Voor 1500 euro moet ik een jaar werkenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:43 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik werd vanavond gebeld door een wat ouder koppel of ik ze wat computerles wilde geven. Ze hadden een aanbieding gehad. Ze konden voor 1500 Euro samen les krijgen (9 weken, 1 dag per week, 2,5 uur per dag). Ze vroegen of ik het nog goedkoper kon doen![]()
Mij een beetje aanzetten tot illegale praktijken, vlegelquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:44 schreef hicham het volgende:
[..]
En dat blijf je de komende twee jaar welNu mercy en consorten je niet meer op je rijbewijsloosheid kunnen pakken kraken ze je alleen nog maar op je 25KW af. Tenzij je daar zelf verandering in brengt
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kom maar halen rijbewijsloos stuk tuig![]()
2 jaar lang...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hey nu kan ik nog lullen, na de eerste meeting wordt ik weer het Fok!MC schandknaapje, laat me even ja![]()
![]()
Is het nog maar een vierhonderdjequote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:44 schreef hicham het volgende:
[..]
En dat blijf je de komende twee jaar welNu mercy en consorten je niet meer op je rijbewijsloosheid kunnen pakken kraken ze je alleen nog maar op je 25KW af. Tenzij je daar zelf verandering in brengt
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
* Rib-i heeft genoeg gecondomoliseert[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:49 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Lekker gegeten en 130 km in het droge gereden![]()
verkapte tvp![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:59 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Nu nog een toetje, zoals een taart of een gebakje![]()
![]()
dus je bent bij Rebbel pas goeg genoeg voor MSN als je een rbw hebt?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:05 schreef BazzieK het volgende:
Rebbel me een beetje toevoegen en dan meteen offline gaan![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:10 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
dus je bent bij Rebbel pas goeg genoeg voor MSN als je een rbw hebt?
Jaja, geloof er niks vanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:11 schreef Knuffelslet het volgende:
oh, en Elvenfire is mn zusje
was te lui om uit te loggen thuis
Wil je daar echt antwoord op?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:20 schreef Knuffelslet het volgende:
kijk in d'r postgeschiedenis.. zie ik eruit alsof ik iemand ben die in Nintendospellen handelt?![]()
Bedankt enne zal heus niet te hard van stapel lopen, ben geen limquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:32 schreef Cadfael het volgende:
gefeliciteerd Bazziek![]()
![]()
sorry dat ik een beetje laat ben maar ben net pas thuis, had met werk een Moord Diner vanavond als afsluiting van de cursus die ik volgde.
tis wel een heel stuk rustiger op de A12 zo laat zeg
Maar veel plezier met rijden in iedergeval, doe het vooral rustig aan
haha niet alles tegelijk willen doen, want je hebt nog jaren zat om te rijden.
Half 9 gemeentehuis open.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:12 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je bent te vroeg wakker, ongeveer 5 uur te vroeg![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Half 9 gemeentehuis open.![]()
Those ambtenaren wont know what hit them![]()
![]()
![]()
Ik weet niet wat "normaal" is. Ik kan aan de takken van een boom voelen hoelaat het gaat regenen. Vandaag 1 bui om 09:27quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wat is jouw excuus om zo vroeg wakker te zijn![]()
Of ben jij er zo een die "normaal" is![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik weet niet wat "normaal" is. Ik kan aan de takken van een boom voelen hoelaat het gaat regenen. Vandaag 1 bui om 09:27
niks gezienquote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik weet niet wat "normaal" is. Ik kan aan de takken van een boom voelen hoelaat het gaat regenen. Vandaag 1 bui om 09:27
Heel plaatselijkquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
niks gezien![]()
enne voor die 1500 eypo wil ik die bejaarden ook wel leren msn'en hoor![]()
Je kan bij mij elk diploma krijgen die je wiltquote:ECDL Start Diploma
Het ECDL Start Diploma bestaat uit 4 modules. Als u kiest voor ons trainingspakket, zijn dat de volgende modules:
Basisbegrippen van informatietechnologie.
De computer gebruiken en bestanden beheren (met Windows XP).
Tekstverwerking (met Microsoft Word).
Informatie en communicatie (het gebruik van Internet en E-mail).
Kosten van dit pakket: ¤ 900,-
die kan je gewoon op internet vindenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Heel plaatselijk![]()
Ik heb het afgewezen omdat ik geen lesmateriaal heb. Maar ze hebben me wel aan het denken gezet, als ik dat ga doen kan ik ook nog bij de gemeente om subsidie gaan vragen volgens mij omdat je een bepaalde doelgroep ondersteunt.
Ik zal eens wat rond gaan vragen![]()
[..]
Je kan bij mij elk diploma krijgen die je wilt
Een goudkleurige kettingset of onverwoestbaar zwartquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:05 schreef kratjuh het volgende:
Zooo, ff afspraakje gemaakt bij m'n dealer .. 14 september krijgt m'n kwaak een kleine onderhoudsbeurt, stalen remleiding achter en een nieuwe kettingset ..
Stel eens voor dat je in een gemeenschapshuis een ruimte kan reserveren 4 pc-tjes erin en dan 2 keer in de week 2 uurtjes les geven (anders vallen ze in slaap).quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
die kan je gewoon op internet vindenen dan even netjes op geschept papier in kleur uitprinten
![]()
voila je heb een diploma uit te reiken.![]()
die bejaarden gaan dat toch niet gebruiken om aan een baan te komen![]()
Goudkleurig, ofcourse ..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:33 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Een goudkleurige kettingset of onverwoestbaar zwart![]()
Laat je ook gelijk een scottoiler systeem opzetten of niet. Ik heb er hele goeie verhalen over gelezen. Levensduur verlengend voor je ketting en tandwielen etc...quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Those ambtenaren wont know what hit them![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik kan aan de takken van een boom voelen hoelaat het gaat regenen. Vandaag 1 bui om 09:27
Neuh ik rijd er niet dagelijks op, en het kost mij heel weinig moeite om na een rit even een slinger te geven aan m'n wiel en de ketting in te spuiten .. Lijkt mij voldoende ..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:44 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Laat je ook gelijk een scottoiler systeem opzetten of niet. Ik heb er hele goeie verhalen over gelezen. Levensduur verlengend voor je ketting en tandwielen etc...
Ik denk dat ik het er wel op laat zetten omdat ik de motor dagelijks gebruik. Anders is het niet nodig denk ik.
Dat hadden de bomen gezegdquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:48 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
MogguhAl naar college geweest en terug thuis, goed he
Maar het regent hier
kan je toch zelf makenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Heel plaatselijk![]()
Ik heb het afgewezen omdat ik geen lesmateriaal heb. Maar ze hebben me wel aan het denken gezet, als ik dat ga doen kan ik ook nog bij de gemeente om subsidie gaan vragen volgens mij omdat je een bepaalde doelgroep ondersteunt.
ik heb geen regen gezienquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:48 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
MogguhAl naar college geweest en terug thuis, goed he
Maar het regent hier
Dat is inderdaad niet te zien als je als een kluizenaar op de -1 zit te programmerenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:55 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik heb geen regen gezien
maar ja, ik zit dan nog op school![]()
3 minuten, waarvan een halve minuut omdat jullie ineens in een ander lokaal zatenquote:maar jij was wel te laat vanmorgen![]()
Ey Swa, dat is een uur te vroegquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:01 schreef hicham het volgende:
[..]
3 minuten, waarvan een halve minuut omdat jullie ineens in een ander lokaal zaten
Dat is op tijd voor mijn doen
Ik ben geen neger, komt altijd net een paar minuutjes te laat de klas binnenlopenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ey Swa, dat is een uur te vroeg
/Edsil
Raymann is laat
Als hij de klas binnen komt lopen hoeft hij ook geen sorrie meer te zeggenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik ben geen neger, komt altijd net een paar minuutjes te laat de klas binnenlopenIrritante gewoonte, nog ff dit ... nog ff dat, en vervolgens moet ik weer als een gek door het verkeer slalommen om nog op tijd te komen. Slecht voor je hart joh
Mijn broertje is overigens wel neger... als ie over +/- 2,5 weken terug komt uit Marokko
Ik denk het wel, had ik laatst ookquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:40 schreef stinkie het volgende:
mm, vanmorgen bijna 2 liter olie bijgevuld. Hij rateld nu ook minder. Heeft dat met elkaar te maken
Dat hoeven wij sowieso niet, jeweetsquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:41 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Als hij de klas binnen komt lopen hoeft hij ook geen sorrie meer te zeggen![]()
Ik heb nog steeds die Alp, met wat verloren onderdelen minder dan. Maar grotendeels is het nog steeds die Alpquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik denk het wel, had ik laatst ook![]()
Geen olie in glaasje naar vol glaasje maakt nogal een verschil in herrie
Welke motor hebben we het eigenlijk over? Weet allang niet meer wat je nu wel en niet hebt verkocht
[..]
Toen je de tweede fles erin gooide had je niet zoiets vanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:40 schreef stinkie het volgende:
mm, vanmorgen bijna 2 liter olie bijgevuld. Hij rateld nu ook minder. Heeft dat met elkaar te maken
Ik had je toen op jouw verzoek uit de OP gehaald. Jammer, anders had ik geweten over welke motor je het hadquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:52 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds die Alp, met wat verloren onderdelen minder dan. Maar grotendeels is het nog steeds die Alp
literflessenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:53 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Toen je de tweede fles erin gooide had je niet zoiets van
Hmmm... er gaat wel erg veel in![]()
![]()
WP wil mij niet meerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:55 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik had je toen op jouw verzoek uit de OP gehaald. Jammer, anders had ik geweten over welke motor je het had![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:10 schreef stinkie het volgende:
[..]
literflessen
Niets kleiner dan 4 liter komt mijn schuur in
Een liter, daar zou ik krap een week mee voorruit kunnen
Uhuquote:[..]
WP wil mij niet meer
Nu ben ik een beetje bang, dus als ie terug is post ik ook niet meer
Dat is wel zo ja, er worden veel smiley's gebruiktquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:10 schreef stinkie het volgende:
MIjn eerste post met op elke regel een smiley
quote:Geachte Heer/Mevrouw![]()
Ik wil graag bij u komen werken![]()
...
Nou, tot ziens dan maar![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:21 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Ik wilde ook een Alp kopen voor woon-werk. Blij dat ik het niet heb gedaan zeg![]()
[..]
Uhu![]()
[..]
Dat is wel zo ja, er worden veel smiley's gebruikt![]()
Ik gebruik ze bijna in mijn sollicitatiebrieven
[..]
![]()
Voor woon-werk prima motot. Mijn vorige gebruikte geen druppel en reed ook op de snelweg een stuk soepeler dan deze maakt verder weinig uit hoor, er is niks dat je met je Alp voorblijft op de snelwegquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:21 schreef Rib-i het volgende:Ik wilde ook een Alp kopen voor woon-werk. Blij dat ik het niet heb gedaan zeg![]()
[..]
Linux is niet saaiquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:26 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
shit, ik hoor hier te werken![]()
kan er ook niks aan doen dat linux leren zo saai is
Holaquote:
Ik ga vanmiddag toch langs wat zaakjes. Kijken of ik op een African Twin pasquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:31 schreef stinkie het volgende:
[..]
Voor woon-werk prima motot. Mijn vorige gebruikte geen druppel en reed ook op de snelweg een stuk soepeler dan deze maakt verder weinig uit hoor, er is niks dat je met je Alp voorblijft op de snelweg
Alleen degene die ik nu heb is 19 jaar oud en nadert de ton met rasse schreden
Die haalt een Alp ook wel in jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:18 schreef Rib-i het volgende:
Ik ga vanmiddag toch langs wat zaakjes. Kijken of ik op een African Twin pas![]()
![]()
![]()
Vandaar dat jij niet in m'n msn-lijst voorkomtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:10 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
dus je bent bij Rebbel pas goeg genoeg voor MSN als je een rbw hebt?
als je het eenmaal kan waarschijnlijk niet nee... maar om het te lerenquote:
Volgens mij ben je in de war met Windows ..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:13 schreef -XX- het volgende:
Linux staat bekend om de hoeveelheid bugs die er in heersen.![]()
Welnee johquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:18 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in de war met Windows ..
beide Lims hebben heel dramatisch op de Rietvaerder manier afscheid genomen van FOK dus maak je daar niet druk om,quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:10 schreef stinkie het volgende:
WP wil mij niet meer
Nu ben ik een beetje bang, dus als ie terug is post ik ook niet meer
Wil je erover praten?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
beide Lims hebben heel dramatisch op de Rietvaerder manier afscheid genomen van FOK dus maak je daar niet druk om,![]()
24 septemberquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:35 schreef kratjuh het volgende:
Over megameet gesproken, wanneer is die ook alweer?
Wat dat betreft zijn sommigen net kakkerlakken, het blijft terugkomenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
beide Lims hebben heel dramatisch op de Rietvaerder manier afscheid genomen van FOK dus maak je daar niet druk om,![]()
daar is maar 1 oplossing voorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:44 schreef stinkie het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn sommigen net kakkerlakken, het blijft terugkomen
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:23 schreef BazzieK het volgende:
Ohja:
Rib-I gas: BWHOOOP![]()
Tata gas: BWHOOOOOOOOP![]()
Bazzie gas: *pruttel pruttel*![]()
![]()
Kawasaki FTWquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:20 schreef BazzieK het volgende:
In true kwaak fasion wilde de motor van Rib-I niet starten dus even aangeduwd en weg waren we. Dachten we tenminste want nu wilde de mijne niet meer startenVerzopen
Dus die aangeduwd.
En eindelijk waren we weg.
20 kilometer aan blik voor ons dat allemaal tussen de 70 en 80 reedquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Kawasaki FTW [afbeelding]
Waarom reed Rib-i zo raar dan?
Stress van het thuiszitten..vrouw en dochter..en dan ook nog een kwaak die niet luistert.quote:
HIj reed heel rustiv voor zijn doenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:45 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i Tuus
Heb nog eventjes wat bochies gepakt![]()
Was tof, alleen de start he. Was de 1e keer dat m'n motor niet startte maar dankzij BazzieK atletische inspanningen was de motor zo gestart [afbeelding]
Daarna was het mijn beurt om BazzieK aan te duwen![]()
Daarna zoals gezegd over de snelweg naar Kattemeppercity en terug langs het kanaal. Gelukkig wist Tataaaaaaaaa nog een leuk binnenweggetje want ik werd helemaal gaar van de rechte wegen.
In Bosch dan ook de snelweg opgedoken en wat bochies gepakt [afbeelding]
In mijn enthousiasme helemaal vergeten dat ik voor het avondeten zou zorgen dus maar snel langs bij Melati Dua wat te eten gehaald![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Het viel me op dat BazzieK netjes motor rijd en de hooligan in deze formatie Tata zou kunnen zijn![]()
Beter neem je volgende keer dat eten mee ipv het te halen na de meetingquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:45 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i Tuus
Heb nog eventjes wat bochies gepakt![]()
Was tof, alleen de start he. Was de 1e keer dat m'n motor niet startte maar dankzij BazzieK atletische inspanningen was de motor zo gestart [afbeelding]
Daarna was het mijn beurt om BazzieK aan te duwen![]()
Daarna zoals gezegd over de snelweg naar Kattemeppercity en terug langs het kanaal. Gelukkig wist Tataaaaaaaaa nog een leuk binnenweggetje want ik werd helemaal gaar van de rechte wegen.
In Bosch dan ook de snelweg opgedoken en wat bochies gepakt [afbeelding]
In mijn enthousiasme helemaal vergeten dat ik voor het avondeten zou zorgen dus maar snel langs bij Melati Dua wat te eten gehaald![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Het viel me op dat BazzieK netjes motor rijd en de hooligan in deze formatie Tata zou kunnen zijn![]()
Dat dacht ik al jah. Verbazingwekkend hoe soepel de FJR van zijn plaats gaatquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:51 schreef BazzieK het volgende:
[..]
HIj reed heel rustiv voor zijn doen
Even etenreageer dalijk wel fatsoenlijk
H:/temp/ECDL oefentoetsenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Heel plaatselijk![]()
[..]
Je kan bij mij elk diploma krijgen die je wilt
Moet zo'n lekker weer met de trein, da's toch ook vragen om hequote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:18 schreef Roderick2085 het volgende:
lang leven de ns weer hoorga een paar keer met de trein... word gelijk afgestraft met 15 min vertraging
![]()
Ja met 70 motoren in groepjes van 10 met 2 voorrijdersquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Gaan jullie morgen met de motor, is wel lekker weer morgen![]()
Als jij je maar in kan houden tussen al die tjoppertsquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:21 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ja met 70 motoren in groepjes van 10 met 2 voorrijders![]()
Morgen 24ºC![]()
Ik zal de route bewaren![]()
mag ie wel oppassen dat ze hem niet over het hoofd zien tussen al die dikke motorenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Als jij je maar in kan houden tussen al die tjopperts![]()
Wat ik al wel weet is dat er 1 Fazer 1000 bij zit en de rest tjopperts.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Als jij je maar in kan houden tussen al die tjopperts![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Oh, de echte Bwoooooooaaaaapers zijn Mercy & Kratjuh![]()
sja.... het was zo vroeg vanmorgenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:21 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Moet zo'n lekker weer met de trein, da's toch ook vragen om he![]()
![]()
Je tankdop zit toch niet vast gelast ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:36 schreef Cadfael het volgende:
Als die meet een beetje in het midden van het land is, dan lijkt het mij ook erg leuk om te komen
tank is niet zo groothahaha. maar 190km red ik wel
haha, tuurlijk niet. en gelukkig is het ook niet zo dat ik van tankstation naat tankstation rijd zoals je bij sommige choppers wel het idee hebt...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:40 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Je tankdop zit toch niet vast gelast ?![]()
http://www.aikidojubileum.nl/quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:37 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
sja.... het was zo vroeg vanmorgen
We hebben een groot tekort aan voorrijdersquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:36 schreef Cadfael het volgende:
Als die meet een beetje in het midden van het land is, dan lijkt het mij ook erg leuk om te komen
tank is niet zo groothahaha. maar 190km red ik wel
Leeftijdquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:56 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]verkeerde persoon
of verkeerde sport
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
ziet Tata & BazzieK bij het stoplicht wegtrekken
Hij noemde het al een zuurstokquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:58 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat plaatje past beter bij jouw motor, zelfde kleuren ongeveer
quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:08 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
![]()
Toppie...je 1e meet
Had ook hier een bakkie kennen halen, I ive there, you know, hadden Rib-i en Tata koffie kunnen krijgen en jij aanmaaklimonade, èn je had zelfs nog in de zandbak kunnen spelen
[..]
en jij aanmaaklimonade, èn je had zelfs nog in de zandbak kunnen spelen
Nu je ze toch gaat verkopen kan ik wel zeggen dat ik het sowieso belachelijke spiegels vond eH?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:11 schreef Makster het volgende:
Ondanks mijn onzwijze "vooral geen zin in klussen gevoel" toch maar besloten om de spiegels erop te zetten
Na 2 minuten kutten had ik mijn conclusies al getrokken, spiegels passen niet![]()
Diameter van de binnenkant van mijn stuur is te klein voor de bevesting via de stuur gewichtjes![]()
Dus te koop 2 mooie streetfighter spiegels![]()
![]()
Dat had je al verteld pislulquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:16 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
[..]
Nu je ze toch gaat verkopen kan ik wel zeggen dat ik het sowieso belachelijke spiegels vond eH?![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:16 schreef Makster het volgende:
Wel kick zo een clean look stuur
[afbeelding]
Met het voorwiel in de lucht ziet het er nog kicker uitquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:16 schreef Makster het volgende:
Wel kick zo een clean look stuur
[afbeelding]
Ik zei dat het koekblikspiegels leken, dat was subtielerquote:
Moeten spiegels ook een E keur hebbenquote:Ik ga nu maar voor jou E Keur oplossing![]()
Vastleggenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:30 schreef hicham het volgende:
Oh ja, m'n kilometerteller staat op 77777, w00t!!
NO0o00o0o0o0HHH!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:30 schreef hicham het volgende:
Oh ja, m'n kilometerteller staat op 77777, w00t!!
Heb geen digicam meerquote:
Die van mij krijgt het zwaarder te verduren, vraag me af hoe lang die dat volhoudtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
NO0o00o0o0o0HHH!
En het rijdt beter dan de mijne met z'n maagdelijke 56000
![]()
Zo een helm moet ik hebbenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Vet cool man
![]()
en dan zulke spiegels
[afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Met het voorwiel in de lucht ziet het er nog kicker uit
[afbeelding]
Bwooaap
[..]
Ik zei dat het koekblikspiegels leken, dat was subtieler![]()
[..]
Moeten spiegels ook een E keur hebben![]()
Die dingen van mij zijn kenkergoed, beter dan wat menigeen supersportrijder heeft
CR250quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:06 schreef Macchia_Nera het volgende:
Net ook ff wat aan beweging gedaan, wat kun je daar van zweten!![]()
[afbeelding]
(en jah ik had geen zin om hem verder te verkleinen)
Ik heb wel wat ideeen, en anders een keer op de kaart kijken wil ook nog wel lukkenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
We hebben een groot tekort aan voorrijdersDus als je een leuke route weet, kan je die voorstellen
Makster heeft een CR500 gehad.. dat'ie daar op durfde te rijden. Echt de man.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:13 schreef Macchia_Nera het volgende:
Yep, officeel een enduro maar momenteel in cross uitvoering.![]()
Hij wil nie harderquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat dacht ik al jah. Verbazingwekkend hoe soepel de FJR van zijn plaats gaat![]()
* Rib-i] ziet Tata & BazzieK bij het stoplicht wegtrekken [afbeelding
BazzieK geeft z'n motor de sporen terwijl Tata nog net niet met z'n vingers in z'n neus het achterwerk van de FJR laat zien![]()
Er moet maar weer eens gemeet worden![]()
Dat zuurstok kwam ook alleen maar omdat je zelf die opmerking over kleurenblindheid maaktequote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:04 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hij noemde het al een zuurstok![]()
Ik ben nog nooit door een zuurstok ingehaald want dat zou pas erg zijn![]()
![]()
[..]
![]()
Toppie...je 1e meet
Had ook hier een bakkie kennen halen, I ive there, you know, hadden Rib-i en Tata koffie kunnen krijgen en jij aanmaaklimonade, èn je had zelfs nog in de zandbak kunnen spelen
Met een groen rietje?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:12 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ocharme, hij heeft zich voorbeeldig gedragen vandaag...
2 glaasjes aanmaaklimonade en een schep voor de zandbak?
Ach ja joh, alle versnellingen kunnen gebruiken is voor homo'squote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
NO0o00o0o0o0HHH!
En het rijdt beter dan de mijne met z'n maagdelijke 56000
![]()
Danke dankequote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:29 schreef Metz het volgende:
Hey Bazzie, gefeliciteerd man![]()
En laat de taart smaken.
Ik ben weer weg, groeten![]()
![]()
Ik vind het geen moeite meer. Maar misschien ben ik wel een bikkel.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:06 schreef Cadfael het volgende:
haha... zoiets dacht ik al. maar meestal ben ik te lui om dat te doen... dus doe ik er een en dan reageer ik gelijk op iemand anders daaronder
moeten ze maar wat beter lezen dan.
Jawel maarre postcount enzoquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:03 schreef hicham het volgende:
Welcome to the magic world of control+c & control+v
Iets waar BazzieK duidelijk nog niet mee bekend is
Als je nooit rijd houd je tijd over voor andere dingen hequote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik vind het geen moeite meer. Maar misschien ben ik wel een bikkel.![]()
Serieuze opleiding dusquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:13 schreef Cadfael het volgende:
ik loop de halve dag al te kopier/plakken als 'programmeur' (in opleiding).
Dat wist ik nou nog niet zegquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:14 schreef hicham het volgende:
Het is ook geen moeiteWaarmee ik niet ontken dat Worldbeater een bikkel is
Voor de internet explorer gebruiker: shift+muisklik op quote button, typ je reactie, CTRL+A om alles te selecteren, CTRL+C om te kopieren. Venster sluiten en verder lezen op de pagina. Bij het volgende bericht die je wilt quoten doe je hetzelfde maar plak je eerst het oude bericht ervoor en tik je dan je nieuwe bericht eronder. Opnieuw CTRL+A en CTRL+C, venster sluiten, verder lezen tot je alle quotes hebt en daarna post je het in 1x...
Middle-mouse button of CTRL+muisklik is genoeg voor de tabbed FireFox/Mozilla users
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:13 schreef Cadfael het volgende:
ik loop de halve dag al te kopier/plakken als 'programmeur' (in opleiding). dus is het op een gegeven moment wel ff genoeg geweest
MyIE2quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:14 schreef hicham het volgende:
Het is ook geen moeiteWaarmee ik niet ontken dat Worldbeater een bikkel is
Voor de internet explorer gebruiker: shift+muisklik op quote button, typ je reactie, CTRL+A om alles te selecteren, CTRL+C om te kopieren. Venster sluiten en verder lezen op de pagina. Bij het volgende bericht die je wilt quoten doe je hetzelfde maar plak je eerst het oude bericht ervoor en tik je dan je nieuwe bericht eronder. Opnieuw CTRL+A en CTRL+C, venster sluiten, verder lezen tot je alle quotes hebt en daarna post je het in 1x...
Middle-mouse button of CTRL+muisklik is genoeg voor de tabbed FireFox/Mozilla users
Kan ook met FireFox, maar ik vond het wel weer genoeg voor vandaag. BazzieK's hersentjes hebben al zoveel te verwerken gehadquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:17 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
[..]
MyIE2gewoon quote knopje 'wegslepen', komt ie in een andere tap te staan
Voor Fok!MC maak je tijd, die 10 andere dingen kunnen wel wachtenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:19 schreef Cadfael het volgende:
ik wou net zeggen... Internet Explorer... dat is toch een scheldwoord
en inderdaad handig om dat zo te doen ja. mits je niet met 10 andere dingen tegelijk bezig bent...
en ben niet helemaal in opleiding hoor, maar loop nu wel stage sinds mn cursus is afgelopen.
maar een docent zei altijd: "Een slimme designer is een luie designer." m.a.w. ga niet het wiel zelf uitvinden
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Kan ook met FireFox, maar ik vond het wel weer genoeg voor vandaag. BazzieK's hersentjes hebben al zoveel te verwerken gehadEen zwabberende zuurstok voor je werkt op je zenuwenstelsel
Van regen wordt ie alleen maar schoner en van vandalisme alleen maar mooier dus dont botherquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Voor Fok!MC maak je tijd, die 10 andere dingen kunnen wel wachten![]()
'kga nog ff de hoes over de motor pleuren
Nee joh, het is toch geen marokkaanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:36 schreef hicham het volgende:
Waarom ging tata eigenlijk mee met de tourrit BazzieK, vertrouw je die kleurlingen niet zo?
maar firefox zet een nieuwe tap achteraanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Kan ook met FireFox, maar ik vond het wel weer genoeg voor vandaag. BazzieK's hersentjes hebben al zoveel te verwerken gehadEen zwabberende zuurstok voor je werkt op je zenuwenstelsel
of tata vertrouwde bazziek nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:36 schreef hicham het volgende:
Waarom ging tata eigenlijk mee met de tourrit BazzieK, vertrouw je die kleurlingen niet zo?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:43 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
of tata vertrouwde bazziek niet
Ik kan niet morgenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Gaan jullie morgen met de motor, is wel lekker weer morgen![]()
Oh ja, gefeliciteerd bwt met je ... 38ste verjaardagquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:55 schreef bvvt het volgende:
Het schijnt dat er morgen/vrijdag taart te vinden is in Nijmegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:55 schreef bvvt het volgende:
Het schijnt dat er morgen/vrijdag taart te vinden is in Nijmegen
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:27 schreef Cadfael het volgende:
haha, ik heb mn hoes er allang weer op...:) is wel zo handig, en van regen wordt hij nou niet echt schoon, vooral als ie stilstaat.
wat wel helpt is een stortbui met 120km/h...
quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:01 schreef bvvt het volgende:
thnx
Ik zeg liever dat 24 word.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ehhh, zeg, bassie, dat is dan een plek voor jou.........quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Enne taart![]()
![]()
38 zeg, zullen we met de Fok!MC maar gaan lappen voor een mooi stekje op het kerkhof![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:01 schreef bvvt het volgende:
thnx
Ik zeg liever dat 24 word.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.feli
![]()
pffff.... 24duurt voor mij nog 3,5 jaar
![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:04 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ehhh, zeg, bassie, dat is dan een plek voor jou.........
tsja, die moet je maar net hebben, ik dus niet. maar wel een afdakje van een gallerei van de bovenburen, dus dat helpt ook wel. maar nu ik em dagelijks gebruik staat hij gewoon voor. achtertuin is beetje onhandig om em elke keer in te manouvreren.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:03 schreef richardgie het volgende:
[..]
Die van mij staat gewoon in de garage
![]()
gefeliciteerd ookquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:04 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ehhh, zeg, bassie, dat is dan een plek voor jou.........
quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:09 schreef Roderick2085 het volgende:pitten...
morgen alweer zo vroeg op![]()
Morgen Fok!MC taartritje?quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:16 schreef bvvt het volgende:
ikke ook vroeg er uit
veel shoppen en inslaan
en taart niet te vergeten
Feli BWTquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:16 schreef bvvt het volgende:
ikke ook vroeg er uit
veel shoppen en inslaan
en taart niet te vergeten
Dus jij bent 23,5 jaar oud jong? Weten we dat ook weerquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Feli BWT![]()
Over een half jaar ben ik net zo oud als jij, hoe voelt dat nou?
![]()
Trustenquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Dus jij bent 23,5 jaar oud jong? Weten we dat ook weer
Ik ga ook pitten, hoewel ik niet vroeg op moet![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Dus jij bent 23,5 jaar oud jong? Weten we dat ook weer
Ik ga ook pitten, hoewel ik niet vroeg op moet![]()
Nouja kardesjquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Hihi, hoi
Zoals ik al zei, ik ging weg [afbeelding]
Ey manquote:
Organiseer het maar..quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:24 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ey man![]()
Toen ik je net inhaalde dacht ik dat je wel achterna kwam. Toen je dat niet deed ben ik maar de rest van de auto's in gaan halen![]()
Als je langs komt kun je het zienquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Feli BWT![]()
Over een half jaar ben ik net zo oud als jij, hoe voelt dat nou?
![]()
Ok morgen taartritje bij BVVT.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:25 schreef bvvt het volgende:
[..]
Organiseer het maar..
adres (en route) op aanvraag beschikbaar
Je hebt helemaal gelijk. Ik dacht dat Tata wel naar huis wildequote:Op vrijdag 1 september 2006 00:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vond het iets te krap en volgens mij had ik in het busje gezeten mocht ik je achteraan gaan
Enne inhalen met een FJR: gas geven
inhalen met een ZZR: gas geven
inhalen met een ZXR op 25KW: 3 versnellingen naar beneden trappen, gas geven, boem, wakker worden op de IC
Trouwens volgende keer wel even braaf napraten ipv em er meteen uit te peren![]()
![]()
![]()
* Rib-i zit erg in dubio.quote:
Als het aan hem lag zaten we nu nog op de motorquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Ik dacht dat Tata wel naar huis wilde![]()
We zullen nog wel vaker rijden![]()
Jammer man, ik heb nog tot 17:00 doorgereden ofzo en toen naar het restaurant gebeld, bestelling doorgegeven. Naar het restaurant gereden en de bestelling met tape aan de motor geplaktquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:35 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als het aan hem lag zaten we nu nog op de motor
quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Jammer man, ik heb nog tot 17:30 doorgereden ofzo en toen naar het restaurant gebeld, bestelling doorgegeven. Naar het restaurant gereden en de bestelling met tape aan de motor geplakt![]()
MOrgen de motor schoonmaken, zit nog restant tape op![]()
Kan absoluut niet bedenken wat je met deze opmerking probeert te bereikenquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:39 schreef Rib-i het volgende:
Edit:
heb nog even op het bonnetje gekeken
Ik was eerder bij het restaurant dan ik dachtquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kan absoluut niet bedenken wat je met deze opmerking probeert te bereiken![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik was eerder bij het restaurant dan ik dacht![]()
Nog een tip, hou je oliepeil goed in de gaten. Toen je hoog in de toeren reed in Eindhoven dacht ik olie te ruiken. Dat kan bij een oudere motorquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ah zie het nu, tijd verandert
Wederom wordt alles op alles gezet om de fok analen kloppend te houden
![]()
![]()
Thx, will do.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:56 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nog een tip, hou je oliepeil goed in de gaten. Toen je hoog in de toeren reed in Eindhoven dacht ik olie te ruiken. Dat kan bij een oudere motor![]()
Sssssshtttttt...quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:59 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Thx, will do.Trouwens die motor die je aan het importeren bent, welke kleur is die?
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb nog niet het juiste model gevonden, het is een kwestie van tijd. Nu het kouder wordt komt er meer aanbod en wordt de keus groterquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:01 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Zie edit btw voor het geval het stil moet blijven
Dus toch een appie?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb nog niet het juiste model gevonden, het is een kwestie van tijd. Nu het kouder wordt komt er meer aanbod en wordt de keus groter![]()
En zo erg is het ook weer niet![]()
[afbeelding]
Ik weet het, het is een hobby en een hobby mag geld kostenquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dus toch een appie?![]()
Van het ene probleemhok naar het andere
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:13 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik weet het, het is een hobby en een hobby mag geld kosten![]()
Die ZX-10R Black edition was ook weluhhhhh mooi ofzo![]()
Ik wacht nog op een calculatie van iemand hoeveel goedkoper het is om het in onderdelen in te voeren. Ik heb een motorwerkplaats tot mijn beschikking dus ik kan'het zelf in mekaar sleutelenquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vond em in het echt zowiezo mooier dan op ploatjes
![]()
Maarja RSV mille is natuurlijk wel prachtig als je de eventuele extra kosten op de koop toe wil nemen![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:19 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik wacht nog op een calculatie van iemand hoeveel goedkoper het is om het in onderdelen in te voeren. Ik heb een motorwerkplaats tot mijn beschikking dus ik kan'het zelf in mekaar sleutelen
onder begeleiding, anders zou ik er niet op durven rijden![]()
We zien wel wat het wordt, eerst maar eens zorgen dat ik aan de bak kom, dat droomt realistischerquote:
Ik volg je niet ..quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:45 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Geen zin
![]()
koffietijd!
![]()
![]()
Damn, ben nog ergens voor enthousiast.Thank god it is friday.
![]()
![]()
Al zal die wel weer niet zonder slag of stoot verlopen.
Nix mis met vandaag hoor....quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:45 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Geen zin
![]()
koffietijd!
![]()
![]()
Damn, ben nog ergens voor enthousiast.Thank god it is friday.
![]()
![]()
Al zal die wel weer niet zonder slag of stoot verlopen.
quote:
Nou nou, niet té enthousiast hequote:Op vrijdag 1 september 2006 00:25 schreef bvvt het volgende:
[..]
Organiseer het maar..
adres (en route) op aanvraag beschikbaar
Je kunt vast wel een helmpie van Worldbeater lenenquote:Op vrijdag 1 september 2006 04:28 schreef Crashcat het volgende:
Ik moet mijn helm via de winkel naar de TD van Arai versturen![]()
Er moet een nieuwe duct en een base plate erop, maar ik kan niet zonder motor.
Geen helm = geen motor![]()
![]()
De gierigaards bij de winkel willen mij geen tijdelijke helm lenen.
* Crashcat zucht
Zit stiekem alweer te kijken voor een CR250quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:13 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Yep, officeel een enduro maar momenteel in cross uitvoering.![]()
Was wel mijn aller linkste ritje ooitquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Makster heeft een CR500 gehad.. dat'ie daar op durfde te rijden. Echt de man.![]()
Ik heb nog een nagenoeg nieuwe Airoh systeemhelm over.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:18 schreef hicham het volgende:
Je kunt vast wel een helmpie van Worldbeater lenen
Of van mij, maar ik woon in Amsterdam
Ik hoop dat geweldige sex iets langer duurt.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:30 schreef Makster het volgende:
Was wel mijn aller linkste ritje ooitHet was net sex, de mooiste 5 minuten van mijn leven
![]()
Ruilen? Net weer een vergadering met de directeur waarvan ik denk, wat gebeurt hier allemaal|?quote:
Op schoot?quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:56 schreef -XX- het volgende:
Goeiemorgen![]()
![]()
Wie schenkt mij even een kopje koffie
![]()
Suiker?quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:56 schreef -XX- het volgende:
Goeiemorgen![]()
![]()
Wie schenkt mij even een kopje koffie
![]()
Zeer appart bedrijf waar je werkt Worldbeaterquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ruilen? Net weer een vergadering met de directeur waarvan ik denk, wat gebeurt hier allemaal|?![]()
![]()
Moet er bekant de hele dag van bijkomen, maar dat kan natuurlijk niet..![]()
Graagquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Suiker?
[afbeelding]
[..]
Zeer appart bedrijf waar je werkt Worldbeater![]()
quote:Minder flitspalen langs de weg
Uitgegeven: 1 september 2006 06:06
Laatst gewijzigd: 1 september 2006 06:51
DEN HAAG/EINDHOVEN - Justitie gaat het aantal flitspalen langs de Nederlandse wegen terugbrengen. Flitspalen op plaatsen waar ze geen bijdrage leveren aan de verkeersveiligheid worden verwijderd, maakte verkeersofficier Koos Spee vrijdag bekend.
die kans is heel grootquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:49 schreef Rib-i het volgende:
Een keertje goed nieuws
[..]
![]()
Maar wat zal de tegenactie zijn, meer mobiele stations![]()
![]()
Waarschijnlijk omdat ze in Brabant steeds kapotgeschoten wordenquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
die kans is heel groot
wel goed dat ze in Brabant beginnen met weghalen![]()
Vanavond heb ik al andere plannen, morgen nog niet. Jij?quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:28 schreef Rib-i het volgende:
Zijn er plannen voor vanavond/dit weekend![]()
Holadieheejquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:56 schreef Badmeester het volgende:
Och wat leuk een motorclubje op FOK! Ik zal ook eens mijn moto's showen. Gisteren een nieuwtje aangeschaft: [afbeelding]![]()
In mijn fotoboek staan mijn andere fietjes (gsx-r en ktm 600) De gixxer is trouwens te koop voor de liehebber: TE KOOP GSX-R 600 '99
![]()
Tis ook wel kicken spul, en met 55pk op een paar kilo snel genoegquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:30 schreef Makster het volgende:
[..]
Zit stiekem alweer te kijken voor een CR250![]()
Heb ooit wat SM projectjes gehad enzo en dat beviel me toch wel.....![]()
[..]
Was wel mijn aller linkste ritje ooitHet was net sex, de mooiste 5 minuten van mijn leven
![]()
Gisteren bij korteland 3 Moto Morini's in leven de lijven gezien. Dat gaat toch echt de opvolger worden hoor![]()
Welkom!quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:56 schreef Badmeester het volgende:
Och wat leuk een motorclubje op FOK! Ik zal ook eens mijn moto's showen. Gisteren een nieuwtje aangeschaft: [afbeelding]![]()
In mijn fotoboek staan mijn andere fietjes (gsx-r en ktm 600) De gixxer is trouwens te koop voor de liehebber: TE KOOP GSX-R 600 '99
![]()
Nou ik ben eigenlijk een beetje te lang voor de ss, ik krijg last van mijn knietjes en (als ik niet hard genoeg rijd) van mijn polsen. En ik rijd er veel te hard mee, de weg is mijn circuitje en das niet zo veilig meer. Wil er misschien nog wel een volledige circuit racer zonder kenteken bij om te racen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Vanavond heb ik al andere plannen, morgen nog niet. Jij?
En wat denken de bomen ervan? Kun je ff voelen?
[..]
Holadieheej
SM heeft je overtuigt om de supersport weg te doen of kun je het niet betalen om er twee te hebben?
[afbeelding]
Welk type motor is dit trouwens
dank uquote:
zouden die vernielingen dan toch zin hebben gehad ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:57 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze in Brabant steeds kapotgeschoten worden![]()
Als je een dikke kop oftewel XL helm hebt kan ik je er wel een lenenquote:Op vrijdag 1 september 2006 04:28 schreef Crashcat het volgende:
Ik moet mijn helm via de winkel naar de TD van Arai versturen![]()
Er moet een nieuwe duct en een base plate erop, maar ik kan niet zonder motor.
Geen helm = geen motor![]()
![]()
De gierigaards bij de winkel willen mij geen tijdelijke helm lenen.
* Crashcat zucht
De bomen denken dat zondagmiddag de beste dag is voor een meetquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Vanavond heb ik al andere plannen, morgen nog niet. Jij?
En wat denken de bomen ervan? Kun je ff voelen?
bevalt het een beetje?quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:49 schreef BazzieK het volgende:
Tata heeft vrijgenomen dus dalijk lekker rijden weer, mochten mensen ook willen rijden, ben te bereiken op 0633821292![]()
Ik kan niet helaas, moet om 15:30 terug zijnquote:Op vrijdag 1 september 2006 12:49 schreef BazzieK het volgende:
Tata heeft vrijgenomen dus dalijk lekker rijden weer, mochten mensen ook willen rijden, ben te bereiken op 0633821292![]()
Ach gewoon lekker op de hoofdtribune met de superbikesquote:Op vrijdag 1 september 2006 13:32 schreef Rib-i het volgende:
En zondag 70% kans op neerslag, dacht dat het beter zou worden maar dit weekend nog niet
![]()
Als het beter weer was geweest had ik mischien wel die kant uitgeredenquote:Op vrijdag 1 september 2006 13:55 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ach gewoon lekker op de hoofdtribune met de superbikes![]()
gaan dr nog mensen hier?
Die heb je van AT-juh van MF is het nietquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:56 schreef Badmeester het volgende:
![]()
bijna.... BVVTquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:37 schreef Makster het volgende:
Rib I jaring
Gefeliciteerd dan maar ouwe![]()
niet Rib-i maar BVVT is ouder geworden vandaag,quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:37 schreef Makster het volgende:
Rib I jaring
Gefeliciteerd dan maar ouwe![]()
Ruim naar boven afgerondquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
niet Rib-i maar BVVT is ouder geworden vandaag,![]()
ribbetje is over een half jaartje aan de beurt![]()
oe, was je bijna sinterklaas geweestquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:12 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ruim naar boven afgerond![]()
Twaalfde maand, vierde dag.![]()
Dat is mijn vaderquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:13 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
oe, was je bijna sinterklaas geweest
quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:22 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Sinterklaas was toch een Turk, geen Indo ?
XL600 met CRF kit.quote:
Clubje ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:56 schreef Badmeester het volgende:
Och wat leuk een motorclubje op FOK!
Dat zei ik net alquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
XL600 met CRF kit.![]()
En dat zegt je toch allemaal niets.![]()
![]()
Ga crossen....lekker door de baggerquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:00 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat zei ik net al
Maar goed ik weet er verder ook niets van![]()
Ik en SM werkt gewoon niet
![]()
thnxquote:
Tis een XRquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
XL600 met CRF kit.![]()
![]()
[..]
Clubje ?Laatste meet hadden we circa 25 motoren bij elkaar, en reed iedereen mekaar in de weg.
![]()
En we bestaan al bijna vier jaar, met meer dan 50 meetings hier afgesproken. Misschien wel het dubbele.![]()
Badmeester begreep m'n post beter dan jijquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
XL600 met CRF kit.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |