quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:05 schreef BazzieK het volgende:
Rebbel me een beetje toevoegen en dan meteen offline gaan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
Als dat wijf van me niet zoveel in de winkel kwam was ik nu ook miljonairquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tante van me is door te verhuizen een paar jaar geleden zon 4 tot 5 miljoen misgelopen bij de PCLEn de buren waardoor ze waren verhuisd zijn nu wel multimilionair
![]()
quote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:03 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Klopt ... Doen ze altijd .. Zo werken loterijen, zoeken ze de dunste gebieden uit met mensen die net hebben opgezegd, dan worden ze weer lid en durven ze de rest van hun leven niet op te zeggen ..
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:12 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
![]()
Toevoegen kan ook als je offline bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oftewel voor het geval je me ooit wil uitschelden sta ik er vast in
![]()
Ze heeft dus ook al geen handenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:13 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Als dat wijf van me niet zoveel in de winkel kwam was ik nu ook miljonair![]()
![]()
Ook geen armenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ze heeft dus ook al geen handenKen het
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een lief vrouwke
Jaja, van horen zeggen zegt ie dan op msnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een lief vrouwke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog even tv kijken
terugkrabbelen ?![]()
![]()
Moet toch ergens de oudste zijnquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:36 schreef hicham het volgende:
Er zit geen spatie tussen de tag en titel [afbeelding]
En wtf, ik zie nu dat BazzieK ook een fervent poster is in 1 of ander brommertopic @ Puber & Tienertalk?
Lever dat rijbewijs maar weer in zodra je'm in je handen gedrukt krijgt
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:37 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Moet toch ergens de oudste zijnEnne niet miepen he anders krijg je slaag op de eerstvolgende meeting
![]()
Kom maar halen rijbewijsloos stuk tuigquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:41 schreef Macchia_Nera het volgende:
Lekker taartbreng maar een stuk of wat ..
![]()
Hey nu kan ik nog lullen, na de eerste meeting wordt ik weer het Fok!MC schandknaapje, laat me even jaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Probeer je vooral groot te houden jaJe motor blijft nog altijd CC's tekort hebben en je rijstijl zal ook wel te wensen overlaten
Ik werd vanavond gebeld door een wat ouder koppel of ik ze wat computerles wilde geven. Ze hadden een aanbieding gehad. Ze konden voor 1500 Euro samen les krijgen (9 weken, 1 dag per week, 2,5 uur per dag). Ze vroegen of ik het nog goedkoper kon doenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:35 schreef Gawaine het volgende:
[..]nog even tv kijken
terugkrabbelen ?![]()
![]()
Sterf sletquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kom maar halen rijbewijsloos stuk tuig![]()
Sorry maar moest he gewoon even zeggen![]()
![]()
![]()
En dat blijf je de komende twee jaar welquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hey nu kan ik nog lullen, na de eerste meeting wordt ik weer het Fok!MC schandknaapje, laat me even ja![]()
![]()
Voor 1500 euro moet ik een jaar werkenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:43 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik werd vanavond gebeld door een wat ouder koppel of ik ze wat computerles wilde geven. Ze hadden een aanbieding gehad. Ze konden voor 1500 Euro samen les krijgen (9 weken, 1 dag per week, 2,5 uur per dag). Ze vroegen of ik het nog goedkoper kon doen![]()
Mij een beetje aanzetten tot illegale praktijken, vlegelquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:44 schreef hicham het volgende:
[..]
En dat blijf je de komende twee jaar welNu mercy en consorten je niet meer op je rijbewijsloosheid kunnen pakken kraken ze je alleen nog maar op je 25KW af. Tenzij je daar zelf verandering in brengt
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kom maar halen rijbewijsloos stuk tuig![]()
2 jaar lang...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hey nu kan ik nog lullen, na de eerste meeting wordt ik weer het Fok!MC schandknaapje, laat me even ja![]()
![]()
Is het nog maar een vierhonderdjequote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:44 schreef hicham het volgende:
[..]
En dat blijf je de komende twee jaar welNu mercy en consorten je niet meer op je rijbewijsloosheid kunnen pakken kraken ze je alleen nog maar op je 25KW af. Tenzij je daar zelf verandering in brengt
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
* Rib-i heeft genoeg gecondomoliseert[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:49 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Lekker gegeten en 130 km in het droge gereden![]()
verkapte tvp![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:59 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Nu nog een toetje, zoals een taart of een gebakje![]()
![]()
dus je bent bij Rebbel pas goeg genoeg voor MSN als je een rbw hebt?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:05 schreef BazzieK het volgende:
Rebbel me een beetje toevoegen en dan meteen offline gaan![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:10 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
dus je bent bij Rebbel pas goeg genoeg voor MSN als je een rbw hebt?
Jaja, geloof er niks vanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:11 schreef Knuffelslet het volgende:
oh, en Elvenfire is mn zusje
was te lui om uit te loggen thuis
Wil je daar echt antwoord op?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:20 schreef Knuffelslet het volgende:
kijk in d'r postgeschiedenis.. zie ik eruit alsof ik iemand ben die in Nintendospellen handelt?![]()
Bedankt enne zal heus niet te hard van stapel lopen, ben geen limquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:32 schreef Cadfael het volgende:
gefeliciteerd Bazziek![]()
![]()
sorry dat ik een beetje laat ben maar ben net pas thuis, had met werk een Moord Diner vanavond als afsluiting van de cursus die ik volgde.
tis wel een heel stuk rustiger op de A12 zo laat zeg
Maar veel plezier met rijden in iedergeval, doe het vooral rustig aan
haha niet alles tegelijk willen doen, want je hebt nog jaren zat om te rijden.
Half 9 gemeentehuis open.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:12 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je bent te vroeg wakker, ongeveer 5 uur te vroeg![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Half 9 gemeentehuis open.![]()
Those ambtenaren wont know what hit them![]()
![]()
![]()
Ik weet niet wat "normaal" is. Ik kan aan de takken van een boom voelen hoelaat het gaat regenen. Vandaag 1 bui om 09:27quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wat is jouw excuus om zo vroeg wakker te zijn![]()
Of ben jij er zo een die "normaal" is![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik weet niet wat "normaal" is. Ik kan aan de takken van een boom voelen hoelaat het gaat regenen. Vandaag 1 bui om 09:27
niks gezienquote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik weet niet wat "normaal" is. Ik kan aan de takken van een boom voelen hoelaat het gaat regenen. Vandaag 1 bui om 09:27
Heel plaatselijkquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
niks gezien![]()
enne voor die 1500 eypo wil ik die bejaarden ook wel leren msn'en hoor![]()
Je kan bij mij elk diploma krijgen die je wiltquote:ECDL Start Diploma
Het ECDL Start Diploma bestaat uit 4 modules. Als u kiest voor ons trainingspakket, zijn dat de volgende modules:
Basisbegrippen van informatietechnologie.
De computer gebruiken en bestanden beheren (met Windows XP).
Tekstverwerking (met Microsoft Word).
Informatie en communicatie (het gebruik van Internet en E-mail).
Kosten van dit pakket: ¤ 900,-
die kan je gewoon op internet vindenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Heel plaatselijk![]()
Ik heb het afgewezen omdat ik geen lesmateriaal heb. Maar ze hebben me wel aan het denken gezet, als ik dat ga doen kan ik ook nog bij de gemeente om subsidie gaan vragen volgens mij omdat je een bepaalde doelgroep ondersteunt.
Ik zal eens wat rond gaan vragen![]()
[..]
Je kan bij mij elk diploma krijgen die je wilt
Een goudkleurige kettingset of onverwoestbaar zwartquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:05 schreef kratjuh het volgende:
Zooo, ff afspraakje gemaakt bij m'n dealer .. 14 september krijgt m'n kwaak een kleine onderhoudsbeurt, stalen remleiding achter en een nieuwe kettingset ..
Stel eens voor dat je in een gemeenschapshuis een ruimte kan reserveren 4 pc-tjes erin en dan 2 keer in de week 2 uurtjes les geven (anders vallen ze in slaap).quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
die kan je gewoon op internet vindenen dan even netjes op geschept papier in kleur uitprinten
![]()
voila je heb een diploma uit te reiken.![]()
die bejaarden gaan dat toch niet gebruiken om aan een baan te komen![]()
Goudkleurig, ofcourse ..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:33 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Een goudkleurige kettingset of onverwoestbaar zwart![]()
Laat je ook gelijk een scottoiler systeem opzetten of niet. Ik heb er hele goeie verhalen over gelezen. Levensduur verlengend voor je ketting en tandwielen etc...quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Those ambtenaren wont know what hit them![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik kan aan de takken van een boom voelen hoelaat het gaat regenen. Vandaag 1 bui om 09:27
Neuh ik rijd er niet dagelijks op, en het kost mij heel weinig moeite om na een rit even een slinger te geven aan m'n wiel en de ketting in te spuiten .. Lijkt mij voldoende ..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:44 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Laat je ook gelijk een scottoiler systeem opzetten of niet. Ik heb er hele goeie verhalen over gelezen. Levensduur verlengend voor je ketting en tandwielen etc...
Ik denk dat ik het er wel op laat zetten omdat ik de motor dagelijks gebruik. Anders is het niet nodig denk ik.
Dat hadden de bomen gezegdquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:48 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
MogguhAl naar college geweest en terug thuis, goed he
Maar het regent hier
kan je toch zelf makenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Heel plaatselijk![]()
Ik heb het afgewezen omdat ik geen lesmateriaal heb. Maar ze hebben me wel aan het denken gezet, als ik dat ga doen kan ik ook nog bij de gemeente om subsidie gaan vragen volgens mij omdat je een bepaalde doelgroep ondersteunt.
Ik zal eens wat rond gaan vragen![]()
ik heb geen regen gezienquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:48 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
MogguhAl naar college geweest en terug thuis, goed he
Maar het regent hier
Dat is inderdaad niet te zien als je als een kluizenaar op de -1 zit te programmerenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:55 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik heb geen regen gezien
maar ja, ik zit dan nog op school![]()
3 minuten, waarvan een halve minuut omdat jullie ineens in een ander lokaal zatenquote:maar jij was wel te laat vanmorgen![]()
Ey Swa, dat is een uur te vroegquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:01 schreef hicham het volgende:
[..]
3 minuten, waarvan een halve minuut omdat jullie ineens in een ander lokaal zaten
Dat is op tijd voor mijn doen
Ik ben geen neger, komt altijd net een paar minuutjes te laat de klas binnenlopenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ey Swa, dat is een uur te vroeg
/Edsil
Raymann is laat
Als hij de klas binnen komt lopen hoeft hij ook geen sorrie meer te zeggenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik ben geen neger, komt altijd net een paar minuutjes te laat de klas binnenlopenIrritante gewoonte, nog ff dit ... nog ff dat, en vervolgens moet ik weer als een gek door het verkeer slalommen om nog op tijd te komen. Slecht voor je hart joh
Mijn broertje is overigens wel neger... als ie over +/- 2,5 weken terug komt uit Marokko
Ik denk het wel, had ik laatst ookquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:40 schreef stinkie het volgende:
mm, vanmorgen bijna 2 liter olie bijgevuld. Hij rateld nu ook minder. Heeft dat met elkaar te maken
Dat hoeven wij sowieso niet, jeweetsquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:41 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Als hij de klas binnen komt lopen hoeft hij ook geen sorrie meer te zeggen![]()
Ik heb nog steeds die Alp, met wat verloren onderdelen minder dan. Maar grotendeels is het nog steeds die Alpquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik denk het wel, had ik laatst ook![]()
Geen olie in glaasje naar vol glaasje maakt nogal een verschil in herrie
Welke motor hebben we het eigenlijk over? Weet allang niet meer wat je nu wel en niet hebt verkocht
[..]
Toen je de tweede fles erin gooide had je niet zoiets vanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:40 schreef stinkie het volgende:
mm, vanmorgen bijna 2 liter olie bijgevuld. Hij rateld nu ook minder. Heeft dat met elkaar te maken
Ik had je toen op jouw verzoek uit de OP gehaald. Jammer, anders had ik geweten over welke motor je het hadquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:52 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds die Alp, met wat verloren onderdelen minder dan. Maar grotendeels is het nog steeds die Alp
literflessenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:53 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Toen je de tweede fles erin gooide had je niet zoiets van
Hmmm... er gaat wel erg veel in![]()
![]()
WP wil mij niet meerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:55 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik had je toen op jouw verzoek uit de OP gehaald. Jammer, anders had ik geweten over welke motor je het had![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:10 schreef stinkie het volgende:
[..]
literflessen
Niets kleiner dan 4 liter komt mijn schuur in
Een liter, daar zou ik krap een week mee voorruit kunnen
Uhuquote:[..]
WP wil mij niet meer
Nu ben ik een beetje bang, dus als ie terug is post ik ook niet meer
Dat is wel zo ja, er worden veel smiley's gebruiktquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:10 schreef stinkie het volgende:
MIjn eerste post met op elke regel een smiley
quote:Geachte Heer/Mevrouw![]()
Ik wil graag bij u komen werken![]()
...
Nou, tot ziens dan maar![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:21 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Ik wilde ook een Alp kopen voor woon-werk. Blij dat ik het niet heb gedaan zeg![]()
[..]
Uhu![]()
[..]
Dat is wel zo ja, er worden veel smiley's gebruikt![]()
Ik gebruik ze bijna in mijn sollicitatiebrieven
[..]
![]()
Voor woon-werk prima motot. Mijn vorige gebruikte geen druppel en reed ook op de snelweg een stuk soepeler dan deze maakt verder weinig uit hoor, er is niks dat je met je Alp voorblijft op de snelwegquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:21 schreef Rib-i het volgende:Ik wilde ook een Alp kopen voor woon-werk. Blij dat ik het niet heb gedaan zeg![]()
[..]
Linux is niet saaiquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:26 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
shit, ik hoor hier te werken![]()
kan er ook niks aan doen dat linux leren zo saai is
Holaquote:
Ik ga vanmiddag toch langs wat zaakjes. Kijken of ik op een African Twin pasquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:31 schreef stinkie het volgende:
[..]
Voor woon-werk prima motot. Mijn vorige gebruikte geen druppel en reed ook op de snelweg een stuk soepeler dan deze maakt verder weinig uit hoor, er is niks dat je met je Alp voorblijft op de snelweg
Alleen degene die ik nu heb is 19 jaar oud en nadert de ton met rasse schreden
Die haalt een Alp ook wel in jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:18 schreef Rib-i het volgende:
Ik ga vanmiddag toch langs wat zaakjes. Kijken of ik op een African Twin pas![]()
![]()
![]()
Vandaar dat jij niet in m'n msn-lijst voorkomtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:10 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
dus je bent bij Rebbel pas goeg genoeg voor MSN als je een rbw hebt?
als je het eenmaal kan waarschijnlijk niet nee... maar om het te lerenquote:
Volgens mij ben je in de war met Windows ..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:13 schreef -XX- het volgende:
Linux staat bekend om de hoeveelheid bugs die er in heersen.![]()
Welnee johquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:18 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in de war met Windows ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |