quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:05 schreef BazzieK het volgende:
Rebbel me een beetje toevoegen en dan meteen offline gaan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
Als dat wijf van me niet zoveel in de winkel kwam was ik nu ook miljonairquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tante van me is door te verhuizen een paar jaar geleden zon 4 tot 5 miljoen misgelopen bij de PCLEn de buren waardoor ze waren verhuisd zijn nu wel multimilionair
![]()
quote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:03 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Klopt ... Doen ze altijd .. Zo werken loterijen, zoeken ze de dunste gebieden uit met mensen die net hebben opgezegd, dan worden ze weer lid en durven ze de rest van hun leven niet op te zeggen ..
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:12 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
![]()
Toevoegen kan ook als je offline bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oftewel voor het geval je me ooit wil uitschelden sta ik er vast in
![]()
Ze heeft dus ook al geen handenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:13 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Als dat wijf van me niet zoveel in de winkel kwam was ik nu ook miljonair![]()
![]()
Ook geen armenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ze heeft dus ook al geen handenKen het
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een lief vrouwke
Jaja, van horen zeggen zegt ie dan op msnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een lief vrouwke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog even tv kijken
terugkrabbelen ?![]()
![]()
Moet toch ergens de oudste zijnquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:36 schreef hicham het volgende:
Er zit geen spatie tussen de tag en titel [afbeelding]
En wtf, ik zie nu dat BazzieK ook een fervent poster is in 1 of ander brommertopic @ Puber & Tienertalk?
Lever dat rijbewijs maar weer in zodra je'm in je handen gedrukt krijgt
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:37 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Moet toch ergens de oudste zijnEnne niet miepen he anders krijg je slaag op de eerstvolgende meeting
![]()
Kom maar halen rijbewijsloos stuk tuigquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:41 schreef Macchia_Nera het volgende:
Lekker taartbreng maar een stuk of wat ..
![]()
Hey nu kan ik nog lullen, na de eerste meeting wordt ik weer het Fok!MC schandknaapje, laat me even jaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Probeer je vooral groot te houden jaJe motor blijft nog altijd CC's tekort hebben en je rijstijl zal ook wel te wensen overlaten
Ik werd vanavond gebeld door een wat ouder koppel of ik ze wat computerles wilde geven. Ze hadden een aanbieding gehad. Ze konden voor 1500 Euro samen les krijgen (9 weken, 1 dag per week, 2,5 uur per dag). Ze vroegen of ik het nog goedkoper kon doenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:35 schreef Gawaine het volgende:
[..]nog even tv kijken
terugkrabbelen ?![]()
![]()
Sterf sletquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kom maar halen rijbewijsloos stuk tuig![]()
Sorry maar moest he gewoon even zeggen![]()
![]()
![]()
En dat blijf je de komende twee jaar welquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hey nu kan ik nog lullen, na de eerste meeting wordt ik weer het Fok!MC schandknaapje, laat me even ja![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |