Mooie disclaimer.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:25 schreef Dirktator het volgende:
Nee, ik ben geen krassende goth of een alliegtoon die binnenkort uitgezet wordt en derhalve zichzelf van het leven wil beroven.
Dus wat je eigenlijk probeerd te zeggen is dat je een prutser bent die zichzelf niet normaal kan scheren...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:25 schreef Dirktator het volgende:
Nee, ik ben geen krassende goth of een alliegtoon die binnenkort uitgezet wordt en derhalve zichzelf van het leven wil beroven.
Scheren met nieuwe mesjes is niet lollers. Resultaat: 3 modderfecking wondjes. Ik ben dus keihard gepwnd door de vlijmscherpe blades. Aan allen die deze post gelezen hebben: proficiat! Aan allen die deze post niet gelezen hebben: .....uhm....ook proficiat!
Bloedworst.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:26 schreef skiczukie het volgende:
En wat heb je gegeten?
Time is money, jeweets.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:27 schreef Ablaze het volgende:
Scherpe mesjes zijn juist fijn![]()
Je was gewoon overhaast.
Dude, Dirktator heeft nu eenmaal een gevoelige huid (staat in schril contrast tot zijn besluitvaardigheid). Als die vlijmscherpe mesjes mijn tedere perenhuidje raken, is de kans op wondjes groot. En nee, ik zie er verzorgd uit over het algemeen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:28 schreef TeChNo2 het volgende:
Als je niet met scheermesjes som kunt gaan ben je echt kansloos (en waarschijnlijk zie je er dan ook nog behoorlijk onverzorgd uit).
Een scheerapparaat kan je ook in de file gebruiken, dat scheelt weer tijd.quote:
Maar een scheerapparaat scheert niet zo glad. Althans, dat heb ik nog nooit mogen meemaken...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:30 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Een scheerapparaat kan je ook in de file gebruiken, dat scheelt weer tijd.
Das toch Wilkinson? met van die tralies?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:43 schreef master_X het volgende:
welk merk dan? kan tegen woordig niet meer ? dat begreep ik tenminste uit de reclame
Je foto's doen echt anders vermoedenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:30 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Dude, Dirktator heeft nu eenmaal een gevoelige huid (staat in schril contrast tot zijn besluitvaardigheid). Als die vlijmscherpe mesjes mijn tedere perenhuidje raken, is de kans op wondjes groot. En nee, ik zie er verzorgd uit over het algemeen.
Scheerapparatenquote:
Neem eens een cursus scherenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:25 schreef Dirktator het volgende:
Scheren met nieuwe mesjes is niet lollers. Resultaat: 3 modderfecking wondjes. Ik ben dus keihard gepwnd door de vlijmscherpe blades. Aan allen die deze post gelezen hebben: proficiat! Aan allen die deze post niet gelezen hebben: .....uhm....ook proficiat!
Heb jij er een die je op de sigaretten aansteker aan kunt sluiten?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:30 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Een scheerapparaat kan je ook in de file gebruiken, dat scheelt weer tijd.
Accuscheerapparaten bestaan al minstens 20 jaarquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:29 schreef Molluck het volgende:
[..]
Heb jij er een die je op de sigaretten aansteker aan kunt sluiten?
Of heb je die dingen tegenwoordig ook al met accu? Ik zou het niet weten want nat scheren is veel fijner.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |