vandaag was een beetje een saaie dag.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:44 schreef Kogando het volgende:
Er wordt niet gedeald op Fok! Slotje..
nee maar heel veel mensen doen net of het leven van een student niet zwaar is.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:46 schreef Quint24 het volgende:
Of ga in hemelsnaam vroger naar je nest toe.
En als je dat niet wilt moet je niet zitten klagen![]()
of iedereen die teveel hertentamens heeftquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:02 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
nee maar heel veel mensen doen net of het leven van een student niet zwaar is.
ik moet wel een beetje netwerken hoor.
pff thuis blijven tijdens de intro... dat doen alleen kansloze rukkers
Dat leven is ook niet zwaar. Alleen maar zuipen en zeiken, meer is het nietquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:02 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
nee maar heel veel mensen doen net of het leven van een student niet zwaar is.
die van jouw ook, na die gangbang met onze verenigingquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:16 schreef seto het volgende:
Je moeder is moe.
Ik wou ook zoiets typen na mijn reply, maar deed het toch maar niet omdat het te lame zou zijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:17 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
die van jouw ook, na die gangbang met onze vereniging![]()
Ik ben Jordy... aangenaamquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:43 schreef A_L_N_F het volgende:
Ik ben moe...
ach kansloze arbeiders hier ook!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:47 schreef amaranta het volgende:
aansteller
citeer: "vandaag was een beetje een saaie dag.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:52 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
ach kansloze arbeiders hier ook!
terwijl jullie op tijd naar bed gaan om jezelf morgenvroeg weer uit te sloven voor je baas ga ik bier drinken en achter de vrouwen aan om morgenmiddag wakker te worden terwijl een 1ejaars deerne mij ontbijt op bed brengt.
arbeiders
ach wat schattigquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:52 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
ach kansloze arbeiders hier ook!
terwijl jullie op tijd naar bed gaan om jezelf morgenvroeg weer uit te sloven voor je baas ga ik bier drinken en achter de vrouwen aan om morgenmiddag wakker te worden terwijl een 1ejaars deerne mij ontbijt op bed brengt.
en het mooie is dat als ik klaar ben met studeren dat ik jullie baas word en jullie kan irriteren als ik weer een kater heb van het zuipen met vroegere studie kameraadjes![]()
arbeiders
geen probleem. ik heb de geilste en mooiste vriendin. dus die bazen zullen mijn reet kussen om mijn vriendje te zijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:07 schreef Dr.Death het volgende:
[..]
ach wat schattig
slap of reality: na je studie begin je bij een bedrijf misschien wel als baas van sommige fokkers, maar de bazen boven jou zijn weer andere fokkers. En die zullen zulk gedrag niet tolereren.
Maar zuip ze!![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:52 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
Inderdaad, hulde aan de nuldejaars die ons komen verblijden met hun knullige topicsquote:Op donderdag 31 augustus 2006 05:09 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
![]()
De illusie van een nuldejaars...prachtig..![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 05:44 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
En nu ga ik naar mijn werk![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |