Gisteravond even een foto gemaakt van al m'n Lush spul die ik in aparte bakjes heb gestopt.
Ben naar Xenos geweest en ben een bult bakjes rijker.
Ik heb nu ook hele mooie potjes voor m'n body creams. Ik zag van die mooie wekpotjes staan en heb die meegenomen en ze zijn stukken beter dan die plastic potjes.
Ik keek wel daarna naar m'n Lush en had even zoiets van jeutje is dit niet te?!
Maar daarna boeide het mij al niet meer en ben ik lekker gaan douchen.
Gisteravond heb ik een soort van "knock out mix" geprobeerd
![]()
Ben onder de douche gegaan met Deep Sleep. Heb Schnuggle gebruikt na het douchen en daarna mijn armen en nek nog wat ingesmeerd met Sleepy Head.
Ik sliep niet meteen en ben nog wel 1x wakker geworden maar ik heb geslapen voor de rest niet normaal.
Edit: ff foto erbij gedaan.
Velen zullen meer hebben maar ik vind dit al heel wat en ik ben er nog niet eens zo lang mee bezig
![]()
Op een grote versie kan je nog inzoomen en zien wat erin zin maar bij deze niet.
In de vierkantje bakjes links zitten masagge bars (Sleepy Head, Wiccy, Each Peach en Schnuggle).
In de grote vierkante bakken zitten de zeepjes elk apart in een bakje. In de ronde rechts zit Hybrid, Soak and Float en Deep Sleep. Voor Deep Sleep wil ik nog een pompje of flesje kopen want om als jelly te gebruiken is 1x leuk maar ik wil er een soort gel van maken.
Voorin zie je de wekpotjes met body creams en daaranaast Ring of Roses (ben nog niet zeker van de geur lijkt op een oma geur) en een proefje van ???
[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2006 09:51:54 ]