Iemand een cap ? Hilarisch !!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:42 schreef Kinga het volgende:
WHAHAH die kop van rik!
Okay wat kunnen ze dan zijn? zus en broer?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf het idee houden dat Marcia en Egbert geen vader en dochter zijn, kan er de vinger niet op leggen maar er is iets met die twee
hahahahahahaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:44 schreef Mereltje het volgende:
Dat kaartspel, als ik win mag ik klaarkomen als jij wint jij, en ik won altijd![]()
Ik heb er aan zitten te denken dat ze eigenlijk getrouwd zijnquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:44 schreef itsme het volgende:
[..]
Okay wat kunnen ze dan zijn? zus en broer?(je weet het nooit)
![]()
Weet je dat ik vind dat je een punt hebt. Er is inderdaad iets vreems met die 2 en ze lijken wel op een echtpaar jaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb er aan zitten te denken dat ze eigenlijk getrouwd zijn
jaaaaaaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:46 schreef Tazmaniac het volgende:
jaaa der is wat waziges met die marcia.. volgens mij echt een freaky daughter of an egbert!! (als ze haar schild us omlaag laat)
ja getrouwd én vader en dochter want ze lijken echt wel op elkaar op de en of andere manier, zelfde kabouterneus enzoquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb er aan zitten te denken dat ze eigenlijk getrouwd zijn
en hoe ze op haar 'pappa' sprong..zag er erg sexy uit.. maar goed ik geloof er niet inquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:47 schreef Kinga het volgende:
Egbert zoende Marcia ook vol op der bek toen in de DBK, toen ie mocht blijven...kun je ook bij door gaan denken, maar ja, vind ik wat vergezocht...
Gewoon onbemande stream op het moment, ik denk niet dat er een bedoeling achterzit anders zou de telefoon wel wat meer ingezoomd staanquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:48 schreef cpuntb het volgende:
Waarom staat die telefoon zo prominent in beeld ? Of heb ik een vastlopende stream te pakken?
Laat ons nou ff in die waanquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gewoon onbemande stream op het moment, ik denk niet dat er een bedoeling achterzit anders zou de telefoon wel wat meer ingezoomd staan
De crew is vast even aan het chinezenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gewoon onbemande stream op het moment, ik denk niet dat er een bedoeling achterzit anders zou de telefoon wel wat meer ingezoomd staan
fluffy nogwatquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:51 schreef itsme het volgende:
hey weet iemand hoe ik in het Engels donzige slofjes kan omschrijven?
vooral tussen die cultuur-historie-geinteresseerde meutequote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:51 schreef TheVulture het volgende:
Leuk verhaal over die sultans...
sorryquote:
Nou... ik heb zo mijn twijfelsquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Preciesquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:52 schreef Scrupules het volgende:
[..]
vooral tussen die cultuur-historie-geinteresseerde meute
fluffy flip flopsquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:51 schreef itsme het volgende:
hey weet iemand hoe ik in het Engels donzige slofjes kan omschrijven?
Asjeblieft.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:49 schreef TheVulture het volgende:
De foon zou wel leuk zijn nu
LMAOquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:53 schreef Inca het volgende:
fluffy sluffys
flip flops zijn teenslippersquote:
houtvrije bezemstelen wel te verstaan, lang leve het regenwoudquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies
Rik is alleen geinteresseerd in extensions, Marlies in bezemstelen en Micheline in nagellak![]()
Het kan altijd nóg erger wordenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:54 schreef Kinga het volgende:
Dit is de saaiste dag van BB6 tot nu toe...
Gelukkig, dan mis ik overdag ook nietsquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:54 schreef Kinga het volgende:
Dit is de saaiste dag van BB6 tot nu toe...
Moet wel, lijkt me sterk dat BB dit aan kan zien... Hebben zeker nog een stunt in petto.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:56 schreef TheVulture het volgende:
Dit zullen ze achter de schermen toch ook wel doorhebben, dat er echt geen kont gebeurd en dat er actie nodig is
Zoiets?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:55 schreef Scrupules het volgende:
[..]
houtvrije bezemstelen wel te verstaan, lang leve het regenwoud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |