fluffy nogwatquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:51 schreef itsme het volgende:
hey weet iemand hoe ik in het Engels donzige slofjes kan omschrijven?
vooral tussen die cultuur-historie-geinteresseerde meutequote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:51 schreef TheVulture het volgende:
Leuk verhaal over die sultans...
sorryquote:
Nou... ik heb zo mijn twijfelsquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gewoon onbemande stream op het moment, ik denk niet dat er een bedoeling achterzit anders zou de telefoon wel wat meer ingezoomd staan
Preciesquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:52 schreef Scrupules het volgende:
[..]
vooral tussen die cultuur-historie-geinteresseerde meute
fluffy flip flopsquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:51 schreef itsme het volgende:
hey weet iemand hoe ik in het Engels donzige slofjes kan omschrijven?
Asjeblieft.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:49 schreef TheVulture het volgende:
De foon zou wel leuk zijn nu
LMAOquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:53 schreef Inca het volgende:
fluffy sluffys
flip flops zijn teenslippersquote:
houtvrije bezemstelen wel te verstaan, lang leve het regenwoudquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies
Rik is alleen geinteresseerd in extensions, Marlies in bezemstelen en Micheline in nagellak![]()
Het kan altijd nóg erger wordenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:54 schreef Kinga het volgende:
Dit is de saaiste dag van BB6 tot nu toe...
Gelukkig, dan mis ik overdag ook nietsquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:54 schreef Kinga het volgende:
Dit is de saaiste dag van BB6 tot nu toe...
Moet wel, lijkt me sterk dat BB dit aan kan zien... Hebben zeker nog een stunt in petto.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:56 schreef TheVulture het volgende:
Dit zullen ze achter de schermen toch ook wel doorhebben, dat er echt geen kont gebeurd en dat er actie nodig is
Zoiets?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:55 schreef Scrupules het volgende:
[..]
houtvrije bezemstelen wel te verstaan, lang leve het regenwoud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |