Mwah, vind ik wel meevallen hoor. Veel problemen met een geblesseerde Likhovtseva in de 1e ronde en een slecht (afwachtend) begin tegen Benesova vandaag.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:12 schreef LoveProfusion het volgende:
Golovin staat echter wel goed te spelen..
Half 2 volgens mij.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:19 schreef Ambrosius het volgende:
Morgen de wedstrijd van Kraai trouwens live op Eurosport.
Om maar ff positief te blijvenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:50 schreef Norrage het volgende:
Achja ik denk dat Misa een beetje een toekomstje heeft zoals Davenport (waarschijnlijk minder succesvol, maar op een iets lager niveau vergelijkbaar) en Davenport heeft het toch aardig gedaan dacht ik zo
We hunkeren naar een topspeelster bladibladibla. Idem voor de mannen trouwens, waar alle jongens ook al de top 10 in worden geschreeuwd.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:26 schreef bladibladibla het volgende:
Ik vraag me af waarom iedereen meteen zo veel van haar verwacht. De meeste speelsters worden pas echt succesvol na hun twintigste.
Dat er wat uitzondering op zijn (Capriati, Hingis, Sharapova) betekent toch niet dat Krajicek dat ook moet zijn om een succesvolle tenniscarričre te hebben?
ik heb het gewoon puur over vergelijkingen tussen speelstijl/gewicht etcquote:
Aan de ene kant snap ik dat wel, want het is natuurlijk leuker om bij de top van de wereld te behoren, maar aan de andere kant is het zo oneerlijk tegenover de sporters zelf. Zij doen ook hun best en willen ook nummer 1 zijn, maar het blijven natuurlijk mensen...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
We hunkeren naar een topspeelster bladibladibla. Idem voor de mannen trouwens, waar alle jongens ook al de top 10 in worden geschreeuwd.
Rosmalen is al wat langer geleden maar je hebt verder helemaal gelijk.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:17 schreef Norrage het volgende:
Wil er even nog bij zeggen na aanleiding van de uitslagen van de afgelopen weken dat al die jonge talenten van die dipjes hebben (ook bij de mannen).
Kijk nu bijvoorbeeld naar Groneveld, Safarova, eerder in het jaar Jankovic, nu Ivanovic.....
En dan als het met Misa slechter gaat is het meteen helemaal over en heeft ze geen kans meer...Diezelfde problemen hebben Sharapova, Hingis, eigenlijk alle speelsters ook gehad toen ze nog in opmars waren. Je kan gewoon niet verwachten dat ze constant goed presteren. Misa had verdomme 2 maanden geleden nog Rosmalen gewonnen op spectaculaire wijze.
In dit geval Ivanovicquote:Op zondag 24 september 2006 14:01 schreef BVO het volgende:
De loting voor LuxemburgLinz is weer ouderwets goed. De eerste 4 van de plaatsingslijst hadden een bye, en dus loot Misa tegen de als 5e geplaatste.
Dit geloof je toch nietquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:05 schreef BVO het volgende:
Morgen start het sterke Linz toernooi, waartoe ze uiteindelijk toch nog rechtstreeks is toegalaten vanwege het afzeggen van Golovin. De loting is zojuist geweest:
[..]
In dit geval Ivanovic.
Bij winst tegen Groenefeld.
Het was niet livequote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:11 schreef XL het volgende:
Ze was live op eurosport!
Ivanovic zag er goed uit hoor!![]()
Volgens mij niet hoor.... even opzoekenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het was niet live. Vertraging van 5 minuten ongeveer.
Er werd trouwens gemeld dat ze even oud is als Ivanovic, ze is toch minstens 1 ŕ 2 jaar jonger
Tja, dat krijg je wanneer je als ongeplaatste speelster bij de grote mevrouwen wil meedoen. Haar titel in Tashkent had ze dit jaar best kunnen verdedigen, maar ze wil naar de top(toernooien) en daarvoor is ze niet goed genoeg. Ook niet als ze dit keer wel van Ana wint.quote:
Een stuk gunstiger dit.quote:Loting WTA toernooi Hasselt veranderd
Door de vele afzeggingen van geplaatste speelsters heeft men opnieuw geloot voor het WTA-toernooi van komende week in het Belgische Hasselt. Daardoor komt Michaëlla Krajicek in de eerste ronde niet uit tegen Ana Ivanovic, maar tegen de Italiaanse Mara Santangelo.
Na de eerderer afmelding van Dinara Safina, hebben ook Nadia Petrova (oververmoeidheid), Nicole Vaidisova (ziek), Katarina Srebotnik (oververmoeidheid) en Maria Kirilenko (heupblessure) zich op het laatste moment teruggetrokken van het toernooi.
Ze is dus wel in de vorm van haar leven.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Heeft op de 6 jaar in de WTA-tour welgeteld 1 WTA-wedstrijd gewonnen en dat was de vorige ronde.
Ja, dus dan kan je daar wat games tegen verliezen. Maar toch nooit een set, ze staat 250 plaatsen hoger en het zijn vrouwen, daar is 't verschil nog veel groter.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze is dus wel in de vorm van haar leven.
Ik had een andere PI moeten kiezenquote:Op donderdag 2 november 2006 17:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, dus dan kan je daar wat games tegen verliezen. Maar toch nooit een set, ze staat 250 plaatsen hoger en het zijn vrouwen, daar is 't verschil nog veel groter.
Zelfs op een offday, tegen een gemotiveerde thuisspeelster mag dit geen probleem vormen, dat soort factoren zouden de walkover alleen iets minder overtuigend mogen maken.
Er stond vandaag een stuk over Krajicek in het AD waarin verteld werd dat ze komende winter gaat trainen met een Tsjechische conditietrainer. Dus hopelijk helpt dat.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:10 schreef LoveProfusion het volgende:
Na dit tournooi op een streng dieet. Conditietrainer in de arm nemen, misschien iemand die het nederlandse sprintteam traint ofzo. De slagen heeft ze, maar als je haar laat lopen is ze vaak kansloos, ook tegen iemand die goed serveert haalt ze maar weinig returns omdat ze te traag is..soms ronduit genant om te zien.
De speelsters weten nu ook hoe ze de slage kraai moeten bespelen, de hoeken opzoeken,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |