Laten we er maar over ophouden.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
Komt dus omdat je tussen het gesprek in kwam.
Probeer je iets uit te leggen is 't nog verkeerd. Kom op joh.
Verstandig.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:47 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Laten we er maar over ophouden.
Hup Kluivert...![]()
zolang wij ze maar pakkenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:45 schreef devv05 het volgende:
[..]
![]()
Lekker boeiend zolang we die 3 punten maar pakken.
ja die bedoel ikquote:
Wel grappig dat alle psv'ers die 'm vroeger een moordenaar etc. vonden nu hard voor 'm zullen staan juichenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:47 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Laten we er maar over ophouden.
Hup Kluivert...![]()
Nee hoor, vraag het me gewoon af.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:45 schreef Nashje het volgende:
Oja da's standaard in zo'n discussie he, meteen leeftijden er bij pakken.
Lekker boeiend gast.
Kan je wel stoer over zijn leeftijd beginnen, maar je gedraagt je zelf ook als een puber dus zeg maar niets.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:44 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk?
Zit ik er ver langs als ik je rond de 17 schat?
Met zijn allen heel hard fluiten!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:50 schreef Jasza het volgende:
Mja ik hoor van genoeg psvers dat ze hem totaal niet willen en moeten maarja watvoor actie moet er bij hun komen![]()
Ik juich gewoon voor hem hoor. En wat die harde kern vindt, interesseert me geen zier. Een groot deel van de harde kern heeft een grotere hekel aan Ajax dan liefde voor PSV. Daar kan ik niks mee: ik kan bijvoorbeeld niet begrijpen waarom er in Eindhoven zo'n calimerogevoel heerst, er steeds over Studio Ajax wordt gesproken en er shawls met 110% anti-Ajax als zoete broodjes over de toonbank gaan. Vindt ik buitengewoon triest en nergens voor nbodig, zo houd je dat calimerogevoel alleen maar hoog.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wel grappig dat alle psv'ers die 'm vroeger een moordenaar etc. vonden nu hard voor 'm zullen staan juichen
Ben wel benieuwd naar de reactie van jullie harde kern
Deden ze ook bij Stam.. en maar raar vinden dat hij daar niet meer heen gaatquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:51 schreef Jajong het volgende:
[..]
Met zijn allen heel hard fluiten!
Misschien dat ze tijdens de CL duels massaal weigeren om met hun vlaggetjes te zwaaien. Dat zou wel een impact hebben.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:50 schreef Jasza het volgende:
Mja ik hoor van genoeg psvers dat ze hem totaal niet willen en moeten maarja watvoor actie moet er bij hun komen![]()
Nee hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:49 schreef devv05 het volgende:
Pyth is al 26, ouwe lul.
Erg hypocriet ja.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wel grappig dat alle psv'ers die 'm vroeger een moordenaar etc. vonden nu hard voor 'm zullen staan juichen
Wie moet er voor actie zorgen? De harde kern?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:50 schreef Jasza het volgende:
even voor de duidelijkheid. Ze vinden em geen moordenaar. Hij is een moordenaar. Dat doelpunt vergoedt alles, en het maakt mij geen zak uit wie hij prive doodmaakt, aanrandt of beledigt, maar een moordenaar is het wel.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je maakt een grap?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:51 schreef Dylan Dog het volgende:
en er shawls met 110% anti-Ajax als zoete broodjes over de toonbank gaan.
Kluivert, de grootste judas ooitquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:54 schreef Houniet het volgende:
kan de TT niet aangepast worden?
"Met een Kluivert die vreemd gaat"![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |