quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:27 schreef gateway het volgende:
pak een spuitbus en spuit er wat op
kun je de toetsen er niet afhalen?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zover was ik ook wel, maar ik wil het niet alleen bij de buitenkant houden.
De binnenkant ook graag (als ie opengeklapt is lmd.)
Maar ik kan me voorstellen dat de hardware het niet echt fijn vindt om bespoten te worden met verf.
Tenminste, ik neem aan dat er wel wat door de toetsen heenglipt.
Toetsen is nog wel te doen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:32 schreef gateway het volgende:
[..]
kun je de toetsen er niet afhalen?
Dan denk ik dat ik 'm beter helemaal uit elkaar kan halen...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:57 schreef FredvZ het volgende:
Je moet hem sowieso goed afplakken en dan hopen dat er niks naar binnen glipt.
Volgens mij is dat idd zo, maar ik weet het ook niet zeker.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:59 schreef X-es het volgende:
hehe ja idd los halen en dán pas spuiten lijkt me wat handiger
Mij lijkt het ook wel leuk om m'n laptop een wat leuker uiterlijk te geven
En is het niet zo dat de achterkant van het lcd scherm licht geeft ?
dus mischien een figuurtje eruit dremelen??
Lijkt me een leuk tijdverdrijf tijdens deze regenachtige dagen.
Stuk plastic er precies inmakenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Volgens mij is dat idd zo, maar ik weet het ook niet zeker.
Dat was volgens mij wel het principe bij die apple laptops.
Als je een gat in de achterkant van je laptop zaagt, moet je denk ik wel een plaatsvervangend iets doen, anders zit daar gewoon een gat
Lijkt me ook niet echt relaxed.
verder lijkt het me ook wel een prima tijdverdrijf met dit weer
allicht.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:22 schreef ThijsThijs het volgende:
[..]
Stuk plastic er precies inmaken?
Heb je er nog garantie op?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ik 'm beter helemaal uit elkaar kan halen...
Volgens mij zit hier een dikke plastic laag overheen (niet na te maken)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
allicht.
Ik ga dalijk eens even opzoeken hoe ze dat gedaan hebben met die apples.
Daar moet toch ook een dergelijk iets voor zijn.
Eind resultaat:quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:34 schreef eer-ik het volgende:
hier:
gevonden hoe het eruit ziet zo:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is dus wel te doen enzo, effe pampiertje erachter, en dan wat plexiglas erin ofzo
Wel hip
hier meer: http://www.leisurely.com/photos/ibookmod/
Eeej man! Maak een tutorial. net zoals die ene gast met de iBook.. want dit was ik al heel erg lang van plan, maar nooit de balle gehad om het te doen, dus fotows!!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:16 schreef eer-ik het volgende:
zziet er goed uit toch?
net trouwens mijn laptop uit elkaar getrokken, maar ik krijg het scherm niet los van de laptop zelf. vrij arelaxed. Dat wordt dan effe afplakken
Als ik het daadwerkelijk ga uitvoeren ga ik er sowieso foto's van makenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:32 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Eeej man! Maak een tutorial. net zoals die ene gast met de iBook.. want dit was ik al heel erg lang van plan, maar nooit de balle gehad om het te doen, dus fotows!!![]()
![]()
Cool man,,quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als ik het daadwerkelijk ga uitvoeren ga ik er sowieso foto's van maken
IK ben ook maar een nitwit wat computers betreft, dus voor mij is het ook aardig wat gekloot
Anyway, ik ga eerst effe een ontwerpje maken van hoe het eruit moet komen te zien, en dan ga ik eraan klussen
Mocht het dus allemaal geregeld worden, dan zie je de foto's vanzelf![]()
Ik weet het nog niet,quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:41 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Cool man,,Ben jij mij voor
.. Welke kleur had je in gedachten? Ik heb hier een Goud Hoogglans spuitbus staan, ik heb mn telefoon al gespoten
, enhad ook mijn laptop in gedachten, maar wou niet zo wanhopig zijn omdat ik maar 1 kleur nu in de schuur heb staan
![]()
![]()
whauahuaa
Spreekt allemaal voor zich inderdaad.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:24 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Heb je er nog garantie op?
Dan niet uit elkaar halen, anders ben je die gegarandeerd kwijt...
Daarbij moet je heel goed opletten waar wat zat aangezien het heel anders in elkaar zit dan een pc, maar dat spreekt voor zich mag ik hopen.
misschien, als het mij gelukt is, is het een motivatie voor je om het ook te gaan doen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zit al een tijd met zoiets in gedachte maar durf er niet aan te beginnen, weet niet hoe en waar maar wel dat ik het zou willen
Da's ook nog een optie.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:54 schreef ThijsThijs het volgende:
Je zou het ook simpel (nou ja vergeleken met de rest) kunnen doen en er een race striping overheen kunnen doen en daarna de laptop in zijn geheel lakken
Nee, ik heb niet gezegt dat ik het goud wou spuiten, maar zij dat ik goud spuitbus hadquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:00 schreef eer-ik het volgende:
@ Turquaz52,
wat waren jouw plannen dan aanvankelijk?
Helemaal goud spuiten?
Ik ben zelf altijd wel voor een wat 'rustiger' kleurtje,
goud is ook zo enorm opvallend
En wou je hem in 1 kleur spuiten, of meerdere kleuren,
logo's erop,
gaten erin,
wat dan ook...
Geen zin om dat te kopenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:27 schreef Turquaz52 het volgende:
Ferrari bestaat al van Acer,, mod gewoon de ferrari kappen, totdat hij op de jouwne past
Zet er een Maan en ster op.. laat zien dat je multi cultureel bentquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Geen zin om dat te kopen
Asus heeft ook een lambo laptop, maar daar gaat me dat ook niet om.
Ik heb er gewoon effe mee zitten kloten
Kijken hoe het staat.
Dat rood bevalt me eigenlijk wel.
Hoef er niet per se een ferrari logo op, het mag ook best wat anders zijn
whahaha, ik zei toch dat het een grapje wasquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:14 schreef eer-ik het volgende:
Fok Laptop maken.
Niks mis met multiculturele samenleving hoormaar ik vind een maan en een ster niet echt mooi op m'n laptop
Ik ga eerst maar eens even kijken welke kleur ik het mooist vindt
Nee, ik heb nog niet echt iets in gedachte.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:05 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
whahaha, ik zei toch dat het een grapje was.. whaha...
RACIST.....------------> Grapjee
![]()
nee ff serieus.. heb je al iets in gedachten? of heb je al wat gedaan![]()
tjaa. mijn vader is overgeplaatsquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog niet echt iets in gedachte.
Heb alleen maar wat met photoshop zitten kloten, maar verder nog niks.
Ik denk dat ik die rode kleur wel ga aanhouden iig
Vond dat wel mooi.
Jij al plannen?
Laptop zelf is bagger!, vierkant ouderwets dikquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:27 schreef Hyperdude het volgende:
Had je deze al gelezen?
Wat vinden jullie van mijn Oranje IBM laptop.
Die heeft de "deksel" laten poedercoaten. Ziet er wel "Profi"uit
ik las :quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:17 schreef Crazy-M het volgende:
inderdaad leuk idee
heb nu ook maar 1tje van asus
Dat had ook mijn reactie kunnen zijnquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
misschien, als het mij gelukt is, is het een motivatie voor je om het ook te gaan doen.
Het zal best wel wat werk zijn, maar dat doet er wat mij betreft niet echt toe.
Ik ben ook niet echt een klusser, maar vind het toch wel leuk om dit een keer te proberen
whaha, ik sta dan in het voordeelquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:07 schreef X-es het volgende:
[..]
Dat had ook mijn reactie kunnen zijn![]()
Ben ook geen klusser maar wil het zeker wel gaan proberen!
Maar aan de andere kant wil ik wel dat er een mooi resultaat uit voortvloeit,
Het is niet zo dat ik het puur als tijdsverdrijf ga beschouwen, al kan het ook die kant op gaan
M.a.w. ik heb alle opties nog open
Dat van die stickervellen is ook wel een grappig idee, vooral dat je je eigen afbeeldingen kan laten afdrukken en is ook alles behalve duur.
Zat er ook al aan te denken om hem te laten airbrush'en dat is natuurlijk veel mooier dan zo'n sticker.
Maar daar staat wel een fors prijskaartje tegenover.
[afbeelding]
Al met al lijkt mij persoonlijk het mooiste;
Een uitgesneden figuur waar licht door heen komt in combinatie met een airbrush/ verf slabloon figuur ernaast.
Dus iets in de trent van deze afbeelding;
[afbeelding]
waarbij links het logo light geeft en rechts in een andere kleur een airbrush/verf sjabloon/tekst o.i.d.
Ben daadwerkelijk van plan dit te gaan doen maar orienteer me nog over de mogelijkheden/haalbaarheid qua kosten en kunnen van mijn kant af.
![]()
gratis laten drukken is voor mij ook geen enkel probleem, zelfde soort connecties als jij + een pa die bij kodak werkt. Maar het lijkt mij vooral leuk om het zélf te doen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:47 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
whaha, ik sta dan in het voordeel.. Mijn beide ooms hebben een eige drukkerij
Ik kan alles gratis laten bedrukken,, van stikkers tot weet ik veel wat
![]()
Aan zoiets dacht ik ook! Ideale oplossing lijkt me...quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:41 schreef Keiichi het volgende:
Zoek je misschien zoiets als dit?
http://www.topskinz.nl/
quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
gratis laten drukken is voor mij ook geen enkel probleem, zelfde soort connecties als jij + een pa die bij kodak werkt. Maar het lijkt mij vooral leuk om het zélf te doen.
Ook al ben ik er geen ster in.
Uiteraard wil ik ook wel dat het er netjes uit komt te zien en daarom wil ik graag wat informatie inwinnen![]()
Zo'n sticker is wel mooi denk ik, maar het is een sticker
Altijd slechter dan verf (denk ik)
Ik denk dat ik zelf vooral last krijg met verfdruipers als ik het zelf ga spuiten.
Die gepoedercoate laptop ziet er wel netjes uit vind ik.
Het model en de kleur vind ik lelijk, maar het is wel netjes gedaan![]()
echt,, nee man!quote:Op zondag 3 september 2006 22:14 schreef X-es het volgende:
Hier nog een aantal linkjes i.v.m. de schaarste van dergelijke content;C|net 8 Foto's Laptopdesign - Pimp The Laptop Contest Painting a Thinkpad Laser etsen ![]()
Gen-X PC - Custom Laptop Colors Een idee met een begin Een uitgewerkt idee G Mask Flickr - Pimp My Laptop Foto's Pimp My Laptop - Blog Laptop Case - Pizza doos
Zoiets erop zetten is zeker goed te doen.quote:Op maandag 4 september 2006 22:00 schreef X-es het volgende:
Ja zit idd leuk spul tussen![]()
Alleen wil ik nu zelf ook wel eens wat leuk spul in handen hebben![]()
Kwam wel een leuk idee tegen om een 3-tone afbeelding te painten op de voorkant
iets als;
[afbeelding]
Dit lijkt me wel haalbaar! aangezien ik _niet_ kan airbrushen!
En om dan dezelfde kleur rood (Catch-Up tomato red, voor de Pulp Fiction kenners onder ons) door te voeren naar de rest van de behuizing.
Iemand anders al ideeën??
quote:Op woensdag 6 september 2006 12:38 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
Niet echt goed gescaled enzo, maar toch lijkt ie me vet zo
nee man, je moet dit ff Photosoepen op je casequote:Op woensdag 6 september 2006 12:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat dat 'm gaat worden![]()
sorry voor het gestolen idee![]()
Ik krijg een wit scherm?quote:Op woensdag 6 september 2006 16:24 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
nee man, je moet dit ff Photosoepen op je case![]()
-link-
Beter goed gestolen dan slecht bedachtquote:Op woensdag 6 september 2006 12:44 schreef eer-ik het volgende:
Ik denk dat dat 'm gaat worden![]()
sorry voor het gestolen idee![]()
Fotoje recht van voren, of soortgelijke foto's van die laptop als ik gebruikt heb zijn het makkelijkstquote:Op woensdag 6 september 2006 18:48 schreef X-es het volgende:
[..]
Beter goed gestolen dan slecht bedacht![]()
Bedenk wel dat het plaatje gemaakt is door Anthony Rowden en er dus waarschijnlijk copyright op rust.
http://www.theartcollecti(...)rary/rowden_anthony/
Weet niet in hoeverre dat uit maakt / of we er van aantrekken![]()
ik denk dat die kerel daar niks mee te maken heeftEn anders maak ik zelf wel zo'n soort plaatje met PS, ook geen probleem
![]()
Bedankt voor je PS creatie, krijg je toch een beter beeld van het geheel![]()
Ziet er zeer goed uit!! dank je
Kreeg daardoor direct weer een mooi idee bij, nml. de 'p' van HP midden op m'n laptop te gebruiken als de eerste letter van Pulp Fiction![]()
Ben niet zo'n held in photoshop maar zou je als ik foto's aanlever een soortgelijke afbeelding voor mij willen maken![]()
UiteraardIk vind het altijd wel leuk om een beetje te photoshoppen
Ja, ik kreeg echt een wit schermquote:Op woensdag 6 september 2006 18:21 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
echt waaR??
http://village.online.co.ma/rlx/IMG/jpg/scarface.jpg
[afbeelding]
khad het ook kunnen doen,quote:Op woensdag 6 september 2006 21:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg echt een wit scherm![]()
![]()
Maar deze is ook wel vet idd, die ga ik er ook effe op fotosoepen![]()
![]()
dan heb ik ook weer wat te doen johquote:Op woensdag 6 september 2006 21:34 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
khad het ook kunnen doen,maar ben besig met site maken
![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 21:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dan heb ik ook weer wat te doen joh
1 tot 10:quote:
*kuch*.. dit was ontopic.. de TS vroeg het het er uit zag.. en ik liet het zienquote:Op donderdag 7 september 2006 18:09 schreef X-es het volgende:
*kuch* ontopic aub.![]()
ziet er btw wel grappig uit niets mis mee maar kan dat gelieve ergens andersbvd.
x-es, heb je nog wat van die shit voor me?quote:Op donderdag 7 september 2006 18:09 schreef X-es het volgende:
*kuch* ontopic aub.![]()
ziet er btw wel grappig uit niets mis mee maar kan dat gelieve ergens andersbvd.
Raperszs?quote:Op donderdag 7 september 2006 16:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
1 tot 10:
[afbeelding]
Ik heb de Header gekregen, maar heb het erg veranderd..
wat vind je er van![]()
Jahh kloptquote:
ik maak gaandeweg sowieso wel effe foto'squote:Op donderdag 14 september 2006 08:56 schreef joeltje het volgende:
Stoer, maak je een How-to? Ik durf niet zoe goed de case los te schroeven nml... (HP Pavilion) Bestaan daar instructies voor? Ik zat zelf al lang in mijn hoofd de mijn met een carbon fibre look iets te coaten![]()
dan zou ik sowieso wachten tot je hem terug hebt.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:46 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik ben van plan toch goud te spuiten,, alleen de achterste kap (achter de LCD). Want ik moet hem nog terug sturen ivm. een pijltoets die het niet goed doet..![]()
Daarom open ik hem niet.. gwn beetje afplakken en krant doet wonderen![]()
Paar lagen maar. niet te veel.. anders ziet het er niet echt mooi uithebk gemerkt aan mijn telefoon
![]()
Of ik laat gwn een sticker maken.. met een Carbon-Look door mn ooms drukkerij...
Maak ook een How-To man.. kunnen we mee genieten..
Tuurlijk wel.. Schuren en opnieuw beginnenquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:01 schreef Henkmanz het volgende:
als grondlaag is wit wel handig aangezien rood of zwart als grondlaag misschien wit in de weg kan staan. zorg wel dat je hem láng laat drogen, want je hebt geen 2e kans.
Ik eigenlijk ook welquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:49 schreef X-es het volgende:
Had wel wat meer animo voor een topic als deze verwacht moet ik zeggen![]()
EDIT:
Ow lol ik was op pagina 2 blijven hangen![]()
eer-ik is al aan het schuren? Succes met verven alvast
kan niet wachten om zelf aan de slag te gaan!
Er kwam effe wat tussenquote:Op zondag 17 september 2006 11:55 schreef joeltje het volgende:
Piratto, hoe ga je hem pimpen?
Eer-Ik, hoe gaat het? Als piccies?
Of het lelijk is weet ik niet.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:28 schreef Henkmanz het volgende:
Ik vind die laptopstickers echt fokking lelijk en het heeft niet echt wat met casemodding te maken.. echte kerels doen het zelf.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:28 schreef Henkmanz het volgende:
Ik vind die laptopstickers echt fokking lelijk en het heeft niet echt wat met casemodding te maken.. echte kerels doen het zelf.
Ik ga 'm vanavond uit elkaar schroeven, en morgen komt de verf.quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:44 schreef Turquaz52 het volgende:
en eer-ik... al wat gedaan?:)
Nice.. dat is ook een rede waarom ik het ga afplakken en niet openschroevenquote:Op maandag 25 september 2006 15:19 schreef eer-ik het volgende:
edit: voor het scherm heb ik zo te zien de oplossing gevonden.
Er zitten van die rubberen bolletjes op de hoeken, en daaronder zitten schroeven
Dat is dus alvast verholpen
Nu nog de kap rond het keyboard.
[afbeelding]
rode pijl krijg ik niet los,
groen is makkelijk los te krijgen.
Huppakee
Scherm is open:
[afbeelding]
Jij ging alleen de kap van je scherm spuiten toch?quote:Op maandag 25 september 2006 16:39 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nice.. dat is ook een rede waarom ik het ga afplakken en niet openschroeven![]()
Ja hequote:
jha, maar ik denkt toch dat het wel moet, anders is het niet mooi.quote:Op maandag 25 september 2006 16:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jij ging alleen de kap van je scherm spuiten toch?
Ik wil ook nog de rest van de 'zilveren' delen, en dan wordt dat afplakken toch een probleem.
Ik denk namelijk niet dat je alles zo goed kan afplakken dat er 0% verf doorheen komt.
Wat bij je toetsenbord dan toch wel een probleem wordt
meer (oude) foto's op: Klik hierquote:Op donderdag 28 september 2006 20:40 schreef eer-ik het volgende:
het kan toch bijna niet een geheel zijn...
Wat doen ze dan als je scherm kapot is?
En het scherm moest er op een gegeven moment ook nog in
Ik dacht ook dat mijn kap niet open kon, maar het kan stiekem wel
Kan je eens een foto maken als ie opgengeklapt is?
En dan een foto van het scherm?
Ik heb inmiddels die kap er wel af kunnen krijgen, met veel pijn en moeitequote:Op donderdag 28 september 2006 20:49 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
meer (oude) foto's op: Klik hier
maar ik had het niet over de kap achter de scherm maar de "middelste" die jij er zo moeilijk uit probeert/de krijgen![]()
met klep open,,.. (let a.u.b. niet op mn bureaublad..)
[afbeelding]
Ik snap hetquote:Op donderdag 28 september 2006 21:48 schreef Turquaz52 het volgende:
als je goed kijkt is dat zeg maar de board waar alles op is vast gemonteerd. ik heb geen 2 delen zoals de jouwne maar gewoon 1 hele stuk. snapje wat ik bedoel?
quote:Op donderdag 28 september 2006 22:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik snap het
Maar dat neemt niet weg dat ik het raar vind
Ik vind het een rare constructie, wat het lastig maakt als er wat vervangen moet worden
Al die shit kan er niet uit dus neem ik aan?
Dan wordt het ook knap kunstig idd om die kap te spuiten...
Of je moet heel goed met schilderstape zijn, maar dan nog is er kans dat er verf tussen de rand (van het toetsenbord) en het toetsenbord zelf doorkomt![]()
Ja, ik lees mijn eigen posts eigenlijk nooitquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:03 schreef joeltje het volgende:
LOLZ..
Je topic staat in je sig, en je vergeet het!!
Ik ben erg benieuwd!quote:Op donderdag 2 november 2006 16:57 schreef eer-ik het volgende:
mja, zit wat in.
Bij de bouwmarkten hebben ze niet wat ik wil, en ik ga 't ook niet in een andere (mijns insziens lelijke) kleur spuiten. Effe een keer buurten daar
Volgende week toetsweek, daarna ga ik 't écht doen
't mag, 't magquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:56 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd!
Schaamteloze TVP eigenlijk
ik wacht toch liever met spuiten voordat ik mn lappie terug stuur ivm. schadequote:Op vrijdag 3 november 2006 12:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't mag, 't mag
Zeg Turquaz,
Heb jij al je kap (goud) gespoten eigenlijk?
quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:23 schreef draaijer het volgende:
Ik zou gewoon overal ACER eraf halen en dan is het al een stuk toonbaarder
Ik stoor me er ook niet aan.quote:Op maandag 6 november 2006 09:49 schreef Jo0Lz het volgende:
Waarom Acer per se weghalen, lijkt mij niet dat het zo niet mooi is dat je het weg moet halen.
Kwestie van smaak IMHO.
Zwart is gewoon een standaard kleur, die carbon kan ik wel ergens vandaag toveren denk ik. Backlight zou sowieso het moeilijkste worden.quote:Op maandag 6 november 2006 10:27 schreef eer-ik het volgende:
en dan moet je die kleur nog zien te krijgen.
Daar loop ik atm tegenop, omdat ik een rode kleur wil, maar ik kan deze kleur nergens vinden.
Het hoeft wat mij betreft niet specifiek díe kleur te zijn, maar de kleuren die ze bij de bouwmarkten verkopen in spuitbussen staan me echt niet aan
Wel mooi zo'n backlight ding erop prakken.
Ik ga daar maar niet aan beginnen, past te eerste niet in het ontwerp, en ten tweede moet ik dan gaan zagen in m'n kap
raad es hoe het ging bij mijquote:Op donderdag 9 november 2006 21:08 schreef eer-ik het volgende:
Top.
Ik ben klaar met mijn tentamenweek, dus ik kan ook weer gaan beginnen.
Morgen effe langs wat autodealers, effe kijken of die goeie verf hebben
Niet eens opgestuurdquote:Op donderdag 9 november 2006 21:14 schreef eer-ik het volgende:
haha, mooie shit
Je hebt je laptop terug dus?
de linker schanier kapje is er af,, en de roostertje van de "uitlaat" is afgebroken..quote:Op donderdag 9 november 2006 21:25 schreef eer-ik het volgende:
AI, da's zuur.
Wat is er allemaal mis mee dan?
haha je brengt me nu op een leuk idee om mn mobiel idd te gaan spuiten! thanks voor de tipquote:Op woensdag 8 november 2006 13:45 schreef SVZWnr1 het volgende:
Is er op internet een site met verf? wil nl de achterkant van mijn telefoon veranderen,.,,,
verder wil ik later mijn pc modde dus info hier ie wel handig
ja, ik vind het ook jammer, maar wellicht dat ik het wel alsnog ga doen.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:00 schreef Henkmanz het volgende:echt een fokking mooi topic
.
Ik heb de complete tijd gelurkt omdat ik écht benieuwd was naar de voortgang en het resultaat, maar er is dus helemaal níks van terecht gekomenmooi werk!
Succes met je zoektoch naar je nieuwe laptop
Soms kan het gewoon helemaal tegen zitten.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, ik vind het ook jammer, maar wellicht dat ik het wel alsnog ga doen.
Nu eerst even een zoektocht naar een nieuwe laptop, en als het geen apple wordt, ga ik 'm wellicht verbouwen.
Tenzij het ding er van zichzelf al vet uitziet, maar dat doen ze meestal niet
Het enige wat er echt gebeurd is, is dat m'n laptop helemaal uit elkaar gelegen heeft, meer ook niet
Jammer, want ik had wel echt zin om het te fixen.
Heb je die gewoon zwart gemaakt (mat dus), of die glanzende pianolak achtige zooi erop?quote:Op maandag 15 januari 2007 16:14 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Soms kan het gewoon helemaal tegen zitten.
Ik heb zelf wel een tft'tje die zwart is gemaakt enzo, maar dat is niet gemod. Dat is gewoon een likje verf.
totaal het posten niet waard.
Ben nu wel aan het regelen dat ik een rack kastje voor mijn servertje kan krijgen. Het ding wordt nu steeds zo warm!
Als ik daar mee kan beginnen, dan schiet dat natuurlijk veel meer op
Satijn zwart. Dus niet helemaal mat, maar ze-ker niet glansquote:Op maandag 15 januari 2007 16:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb je die gewoon zwart gemaakt (mat dus), of die glanzende pianolak achtige zooi erop?
Prima.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:26 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Satijn zwart. Dus niet helemaal mat, maar ze-ker niet glans
Megaofftopic: waarom staat er hezbollah in je sig?quote:Op maandag 15 januari 2007 19:46 schreef Turquaz52 het volgende:
hierbij staak ik ook et project, omdat ik mijn laptop toch te waardevol vind om em te spuiten, misschien later als ik er nog 1 heb...
whaha, die is gewoon voor de lol hoorquote:Op maandag 15 januari 2007 20:07 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Megaofftopic: waarom staat er hezbollah in je sig?
Ik zou juist dán beginnen! Want als je laptop het toch niet meer doet, maakt het niet uit als de hele casemod fout gaat. Plus dat je dan die fout niet meer zal maken bij een casemod bij toekomstige (wel werkende) laptopsquote:Op maandag 15 januari 2007 15:47 schreef eer-ik het volgende:
in verband met overlijden van de laptop, staakt hierbij het project.
Ook al is er nog niet veel aan gedaan, het gaat nu dus ook niet meer door
Da's waar.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:20 schreef Devolution het volgende:
[..]
Ik zou juist dán beginnen! Want als je laptop het toch niet meer doet, maakt het niet uit als de hele casemod fout gaat. Plus dat je dan die fout niet meer zal maken bij een casemod bij toekomstige (wel werkende) laptops
Alles kanquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:02 schreef P0rt0 het volgende:
WEet iemand of het ook mogelijk is om een PowerBook G4 te modden? Ik heb gehoord dat een bepaald type van de G4-lijn niet te doen was.
post hierbovenquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:07 schreef P0rt0 het volgende:
Ik wacht op je linkje
Ik wil dit ervan maken:
[afbeelding]
Ziet er goed uit. Nou maar hopen dat het ook mooi uit de verf komtquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:29 schreef Bass55 het volgende:
Zo, de plamuur zit er nu goed op, heb het nu ook netjes vlak geschuurd:
[afbeelding]
Groot
Heb ook het paneel bij het toetsenbord los gemaakt...
[afbeelding]
Groot
En afgeplakt om te schuren en in de Primer te zetten...
[afbeelding]
Groot
Heb alle panelen in de primer staan, staat nu te drogen... jaja, het wordt al wat, het voorwerk zit er straks op...![]()
die ligt goed uit elkaar iddquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:50 schreef X-es het volgende:
Ik ben er (eindelijk mee begonnen)
Weet niet of ik een nieuw topic zou moeten aanmaken aangezien deze al aardig oud is..
Maargoed.. als er animo voor is gaan we vrolijk hier verder
laptop ligt inmiddels al uitelkaar
[afbeelding,link]
Polyester Staalplamuur is in huis, verf is in huis.. nu alleen de uitwerking nog
jij dacht: ik maak gewoon 's avonds een foto?quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:20 schreef X-es het volgende:
Toch maar geen rood.
Het Pulp Fiction logo was onhaalbaar kijkend naar mijn aankloot niveau.
En alleen rood leek me snel saai worden.
Kleur = BMW Metallic Blue geworden
[afbeelding]
Impressie foto:
[afbeelding,link]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:09 schreef X-es het volgende:
And teh finishing touch;
[afbeelding]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |