Of was de verf nog nat,quote:Op zaterdag 8 april 2006 01:47 schreef bolivian het volgende:
Gelukkig ligt er een Volkskrant onder!
Bedankt voor je constructieve bijdrage trouwens.quote:Op zaterdag 8 april 2006 01:46 schreef ma_jojo het volgende:
Stom.
Maar waarom ligt die krant er dan onder?quote:Op zaterdag 8 april 2006 01:52 schreef Twanstra het volgende:
Hahahaha, nee het is geen verf, het is gepoedercoat.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 01:57 schreef Duiveltja het volgende:
Leuk als je Vlemmix als achternaam hebt.
ja, inderdaad zeker een nadeel! hahahaquote:Op zaterdag 8 april 2006 01:57 schreef Duiveltja het volgende:
Leuk als je Vlemmix als achternaam hebt.
Vooruit, acceptabel.quote:Op zaterdag 8 april 2006 01:56 schreef Twanstra het volgende:
Nee, omdat onze oven altijd fucking vies is. (studentenhuis) en de krant lag er nog...........zodoende.
Graag gedaan. Wederom, stom.quote:Op zaterdag 8 april 2006 01:54 schreef Twanstra het volgende:
[..]
Bedankt voor je constructieve bijdrage trouwens.
Spuit 'm dan gifgroen ofzo.quote:Op zaterdag 8 april 2006 01:59 schreef Twanstra het volgende:
[..]
ja, inderdaad zeker een nadeel! hahaha
Plus, ik ben ook nog een keer geen voetbal fan.![]()
Maarja, dat is ook weer snel voorbij gelukkig.
Zo had ik het niet bedoeld.quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:28 schreef Twanstra het volgende:
[..]
Dat is helemaal niks, italie enzo.......
Je hebt 'm oranje gespoten uit nationalistische overtuigingen?quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:28 schreef Twanstra het volgende:
[..]
Dat is helemaal niks, italie enzo.......
Nee, maar laat me raden, je vind het stomquote:Op zaterdag 8 april 2006 02:32 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Je hebt 'm oranje gespoten uit nationalistische overtuigingen?
Is ie net iets te duur voorquote:Op zaterdag 8 april 2006 02:35 schreef UncleJB het volgende:
Als nederland nu eruit vliegt in de eerste ronde van het WK, vliegt dat ding er dan ook uit? (het raam that is)
Hoe raad je het?quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:43 schreef Twanstra het volgende:
[..]
Nee, maar laat me raden, je vind het stom![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |