ik speel mijn eerste pot pas aankomende zaterdag dus hopelijk is het dan droogquote:Op zondag 18 maart 2007 14:05 schreef Norrage het volgende:
Gaat weer een leuke week worden met het weer
Volgens mij donderdag pas weer een beetje droogte voorspeld.
yep, de komende twee weken enkel en mix, ik speel enkel in de 8. In het najaar zijn dan de heren- en damesdubbelkampioenschappenquote:Op zondag 18 maart 2007 14:28 schreef Zonnestraaltje het volgende:
TheVulture, nu al clubkampioenschappen? Bij ons altijd pas eind juni!
Meestal wel gewoon "goed gespeeld", maar dan zo met een knikje van "maar jammer joh"...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:49 schreef Mr-Sander het volgende:
Wat zeggen jullie trouwens tegen de tegenstander, als je hem verslagen hebt? Want om "Goed gespeeld" te zeggen, vind ik zo cynisch klinken.
Als ik echt met 6-0 6-0 win, of met 6-1 6-1 ofzo, dan zeg ik niet: goed gespeeld, maar bedankt voor het spelen. Met drie zoenen. (altijdquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:49 schreef Mr-Sander het volgende:
Wat zeggen jullie trouwens tegen de tegenstander, als je hem verslagen hebt? Want om "Goed gespeeld" te zeggen, vind ik zo cynisch klinken.
Wat heb je op je spelerspasje staan ?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:44 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Als ik echt met 6-0 6-0 win, of met 6-1 6-1 ofzo, dan zeg ik niet: goed gespeeld, maar bedankt voor het spelen. Met drie zoenen. (altijd) Het komt toch ongeloofwaardig uit m'n mond als ik dan zeg: goed gespeeld joh!
![]()
7/7quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Wat heb je op je spelerspasje staan ?
Same 7/7quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:52 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
7/7hoezo?
Heb erg veel wedstrijden gewonnen vorig seizoen in de 8, afgelopen zaterdag gezelligheidstoernooitje gehad, toen ook wedstrijd gewonnen met 14-3 (in 40 minuten tijd ofzo - damesdubbel). Dan krijg ik het niet uit mijn strot om te zeggen dat ik vond dat m'n tegenstanders een goede wedstrijd hebben gespeeld. Eerlijkheid duurt het langst toch?
Wat heb jij op je pas staan, Sandstorm?
Ook daar kun je het krijgen als je als tegenstander onsportief speelt. Dan roep ik zo hard 'uit' en 'nee' dat het hele tennispark mee kan luisteren. Ook roep ik dan keihard lachend 'uit' bij alle afwaaiers en ballen die zonder stuiten in de hekken vliegen. Vooral veel lachen en oogcontact als je roept doet het goed.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:39 schreef Chriz2k het volgende:
Oe oe, en wat zeggen jullie als een bal uit is?
Vroeger zei ik altijd gewoon ''uit'', maar dat is in de loop der jaren veranderd in een ''nee''.
Psychologische oorlogsvoeringquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:48 schreef XL het volgende:
[..]
Ook daar kun je het krijgen als je als tegenstander onsportief speelt. Dan roep ik zo hard 'uit' en 'nee' dat het hele tennispark mee kan luisteren. Ook roep ik dan keihard lachend 'uit' bij alle afwaaiers en ballen die zonder stuiten in de hekken vliegen. Vooral veel lachen en oogcontact als je roept doet het goed.
1 x vinden ze dat grappig, maar als je moet wegduiken voor een service en je blijft alsnog keihard 'uit' roepen gaat dat wel over.quote:
Bij iemand die regelmatig ballen uitgeeft die op de lijn waren ofzo, ga ik daarna altijd bij afzwaaiers van mijn kant navragen of ze uit waren.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:48 schreef XL het volgende:
[..]
Ook daar kun je het krijgen als je als tegenstander onsportief speelt. Dan roep ik zo hard 'uit' en 'nee' dat het hele tennispark mee kan luisteren. Ook roep ik dan keihard lachend 'uit' bij alle afwaaiers en ballen die zonder stuiten in de hekken vliegen. Vooral veel lachen en oogcontact als je roept doet het goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |