abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47188536
gister maar weer een een eendags/gezelligheids toernooitje gespeel.

wasbehoorlijk gezellig en veel lol gehad
ondertussen ook nog eens wat "wedstrijdjes" gespeeld (40 min = 5 min inspelen 35 min wedstrijd)
ging opzich allemaal prima elkker staan meppen.

dit was de score

3 gewonnen
2 verloren
1 gelijk gespeeld

3de in de singel (verloor mijn laatste wedstrijd met 7-5 en die had ik eigenlijk moeten winnen)
2de in de dubbel (speelde met iemanddie een 6 maand niks gedaan had dus was geen slecht resultaat vond ik zelf)

en nu op naar aankomend weekend in meppel (kom je kijken ZS )
pi_47197048
Hoop dat de buitenbanen bij mijn vereniging over niet al te lange tijd zomerklaar zullen zijn! Lekker op gravel spelen!

En Mouse, ik woon niet in Meppel he , heb dit weekend andere verplichtingen, in Leeuwarden (ben normaal 's weekends wel vaak bij vriendinnen etc in Meppel of bij m'n ouders die daar ook in de buurt wonen). Helaas.. maar toch succes gewenst!
pi_47213342
balen

now jah dan zal ik me zelf maar moeten zien te redden wat niet echt een probleem zal worden denk ik zo
zal na het toernooi wel weer een berichtje doen over hoe alles verlopen is.
pi_47396589
fuckzooi, vandaag was eigenlijk het openingstoernooi. Werd ik onderweg ernaartoe gebeld dat het was afgelast vanwege het slechte weer maar nu is het al een paar uur onafgebroken droog

Nou ja, dan volgende week maar de clubkampioenschappen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_47396823
Gaat weer een leuke week worden met het weer
Volgens mij donderdag pas weer een beetje droogte voorspeld.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_47397127
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:05 schreef Norrage het volgende:
Gaat weer een leuke week worden met het weer
Volgens mij donderdag pas weer een beetje droogte voorspeld.
ik speel mijn eerste pot pas aankomende zaterdag dus hopelijk is het dan droog
  zondag 18 maart 2007 @ 14:21:25 #207
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_47397320
Hopelijk is het 24 maart t/m 31 maart droog. Eerste toernooi van het jaar, buiten
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_47397580
TheVulture, nu al clubkampioenschappen? Bij ons altijd pas eind juni!

Heb gister 'voorbereiding op competitie' indoor-toernooitje gehad!
Drie wedstrijden (wedstrijden duurden 35 minuten) gedubbeld, en een geënkeld. Moest enkelen tegen een goed zesje die 5e klasse speelt, ik speel 7e klasse. Ging gelijkop, uiteindelijk 5-7 geworden, maar echt wel tevreden!
pi_47397723
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:28 schreef Zonnestraaltje het volgende:
TheVulture, nu al clubkampioenschappen? Bij ons altijd pas eind juni!
yep, de komende twee weken enkel en mix, ik speel enkel in de 8. In het najaar zijn dan de heren- en damesdubbelkampioenschappen
pi_47399000
Apart. Je zou zeggen dat veel mensen minder hebben gespeeld 's winters en dus voor in het buitenseizoen niet in vorm zijn.

Bij ons zijn de enkel-, dubbel- en mixkampioenschappen allemaal tegelijk geloof ik. Niet zo heel veel animo voor.
  zondag 18 maart 2007 @ 15:37:29 #211
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_47400313
Damnit al de hele zondag bezig met het klaarmaken van de informatie voor de jeugdleden van de tennisvereniging, ben namelijk competitieleider en lid jeugdcommissie.
Zo is het best leuk, maar niet als je een gigantische kater hebt en knallende oorpijn van de muziek.

Ohja: Nog 3 weken
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
  dinsdag 20 maart 2007 @ 16:49:01 #212
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_47477188
Wat zeggen jullie trouwens tegen de tegenstander, als je hem verslagen hebt? Want om "Goed gespeeld" te zeggen, vind ik zo cynisch klinken.
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_47477989
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 16:49 schreef Mr-Sander het volgende:
Wat zeggen jullie trouwens tegen de tegenstander, als je hem verslagen hebt? Want om "Goed gespeeld" te zeggen, vind ik zo cynisch klinken.
Meestal wel gewoon "goed gespeeld", maar dan zo met een knikje van "maar jammer joh"...
Meestal zijn ze echter wel sportief en zo dus dan zeg je dat wat sneller
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 20 maart 2007 @ 17:40:39 #214
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_47479129
Bedankt voor het spelen zeggen wij hier in Limburg meestal.

En in je hoofd denk je: WHEHEHEHEHEHE DOMME LOZER 1111 !1111 !1111 !111
pi_47479284
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 16:49 schreef Mr-Sander het volgende:
Als ik echt met 6-0 6-0 win, of met 6-1 6-1 ofzo, dan zeg ik niet: goed gespeeld, maar bedankt voor het spelen. Met drie zoenen. (altijd ) Het komt toch ongeloofwaardig uit m'n mond als ik dan zeg: goed gespeeld joh!
  dinsdag 20 maart 2007 @ 17:50:02 #216
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_47479457
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 17:44 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Als ik echt met 6-0 6-0 win, of met 6-1 6-1 ofzo, dan zeg ik niet: goed gespeeld, maar bedankt voor het spelen. Met drie zoenen. (altijd ) Het komt toch ongeloofwaardig uit m'n mond als ik dan zeg: goed gespeeld joh!
Wat heb je op je spelerspasje staan ?
pi_47479533
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 17:50 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Wat heb je op je spelerspasje staan ?
7/7 hoezo?

Heb erg veel wedstrijden gewonnen vorig seizoen in de 8, afgelopen zaterdag gezelligheidstoernooitje gehad, toen ook wedstrijd gewonnen met 14-3 (in 40 minuten tijd ofzo - damesdubbel). Dan krijg ik het niet uit mijn strot om te zeggen dat ik vond dat m'n tegenstanders een goede wedstrijd hebben gespeeld. Eerlijkheid duurt het langst toch?

Wat heb jij op je pas staan, Sandstorm?
  dinsdag 20 maart 2007 @ 17:57:40 #218
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_47479757
Het hangt van de speler af wat ik na de wedstrijd zeg.

Bij verliezen van een onsportieve wedstrijd zeg ik bijvoorbeeld geen gefeliciteerd, maar bedankt voor de wedstrijd. Bij het winnen van een onsportieve wedstrijd zeg ik zonder schaamte 'misschien lukt het volgende keer'. Dat gebeurt echter maar zelden, want ik ben het schoolvoorbeeld van sportief gedrag en dat volgen de meeste tegenstanders.

Normaal gesproken bij verlies inderdaad felicitaties en bij winst iets als 'bedankt' of 'jammer joh' of 'goed gespeeld'.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 20 maart 2007 @ 17:59:13 #219
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_47479823
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 17:52 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

7/7 hoezo?

Heb erg veel wedstrijden gewonnen vorig seizoen in de 8, afgelopen zaterdag gezelligheidstoernooitje gehad, toen ook wedstrijd gewonnen met 14-3 (in 40 minuten tijd ofzo - damesdubbel). Dan krijg ik het niet uit mijn strot om te zeggen dat ik vond dat m'n tegenstanders een goede wedstrijd hebben gespeeld. Eerlijkheid duurt het langst toch?

Wat heb jij op je pas staan, Sandstorm?
Same 7/7
Al had ik 6 in de dubbel moeten staan, maar de KNLTB vond het nodig mijn 6.66 naar boven af te ronden
pi_47480382
Ik was bijna 6/7 geworden. Had bij regio masters de finale verloren (nadat ik met 6-3, 5-1 voorstond) dus ben toen terecht 7 gebleven. Voor die wedstrijd stond ik 6,7 nogwat en dat is bij damesenkel genoeg om naar 6 afgerond te worden. Maar vind dit ook wel prima zo.
pi_47483679
Oe oe, en wat zeggen jullie als een bal uit is ?

Vroeger zei ik altijd gewoon ''uit'', maar dat is in de loop der jaren veranderd in een ''nee'' .
  dinsdag 20 maart 2007 @ 19:48:28 #222
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_47484080
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 19:39 schreef Chriz2k het volgende:
Oe oe, en wat zeggen jullie als een bal uit is ?

Vroeger zei ik altijd gewoon ''uit'', maar dat is in de loop der jaren veranderd in een ''nee'' .
Ook daar kun je het krijgen als je als tegenstander onsportief speelt. Dan roep ik zo hard 'uit' en 'nee' dat het hele tennispark mee kan luisteren. Ook roep ik dan keihard lachend 'uit' bij alle afwaaiers en ballen die zonder stuiten in de hekken vliegen. Vooral veel lachen en oogcontact als je roept doet het goed.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_47484258
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 19:48 schreef XL het volgende:

[..]

Ook daar kun je het krijgen als je als tegenstander onsportief speelt. Dan roep ik zo hard 'uit' en 'nee' dat het hele tennispark mee kan luisteren. Ook roep ik dan keihard lachend 'uit' bij alle afwaaiers en ballen die zonder stuiten in de hekken vliegen. Vooral veel lachen en oogcontact als je roept doet het goed.
Psychologische oorlogsvoering .
  dinsdag 20 maart 2007 @ 19:56:19 #224
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_47484405
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 19:52 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Psychologische oorlogsvoering .
1 x vinden ze dat grappig, maar als je moet wegduiken voor een service en je blijft alsnog keihard 'uit' roepen gaat dat wel over.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 20:32:35 #225
69559 61neorej
Geeft licht in het donker
pi_47486060
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 19:48 schreef XL het volgende:

[..]

Bij iemand die regelmatig ballen uitgeeft die op de lijn waren ofzo, ga ik daarna altijd bij afzwaaiers van mijn kant navragen of ze uit waren.
silence can say more than thousand words
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')