hee, dr zit geen kip in de bannerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:23 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb trouwens de banner erin geplempt.
Oh is die er ook nogquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:23 schreef ijsmeis het volgende:
Ik zou wel een zwembad willen.
Ik heb trouwens de banner erin geplempt.
Tja we moeten de lat hoog houdenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh is die er ook nog
Ingewikkeld zat nog dat FF![]()
Schijnbaar wel jaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:30 schreef senesta het volgende:
[..]
Tja we moeten de lat hoog houden![]()
Ja was ook een duitse herder, heb er wat mee zeg maarquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:08 schreef deedeetee het volgende:
Senesta, was je vorige hond óók een duitse herder?
ik zag je post in een ander topic en ben nu nieuwsgierig![]()
Ja, was echt erg moeilijk.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:23 schreef deedeetee het volgende:
Da's naar, ik heb een cocker moeten laten inslapen omdat ze onbetrouwbaar was met iedere onbekende. Nouja onbetrouwbaar...... ze viel uit en probeerde te bijten naar alles wat een hand in haar richting leek uit te steken.![]()
Dat klinkt als een sociale fokkerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:32 schreef deedeetee het volgende:
Nou ze was nooit dol op vreemden maar dat is niet ongewoon voor een zwarte cocker. Die zijn wel vaker wat mensenschuw. Daarvoor had ik een blauwschimmeltje dat stapelgek was op mensen, je moest haar er bijna met geweld vanaf plukken![]()
Dus toen ik een nieuwe pup zocht en alleen een zwarte kon vinden vond mijn man een hond die wrs vreemden uit de weg zou gaan wel een hele verademing. Daar is hij dus van terug gekomen![]()
Afgezien van haar terughoudendheid tegenover vreemden viel het me wel op datdát leek over te gaan toen ze volwassen werd. Spijtig genoeg werd het dus vervangen door de lust om vreemden aan te vliegen.![]()
Ik wilde daarna liever helemaal geen cocker meer maar een teckeltje of een beagle. Mja volgens hem zou ik daar spijt van krijgen en toch weer een cocker willen en dus is het maar weer een blauwschimmeltje geworden.![]()
Ik mocht van de fokker - deze keer zeer zorgvuldig uitgezocht - de eerste nestkeus hebben toen ze het verhaal hoorde.![]()
Ja dus, ik wist van te voren dat een éénkleur problemen kon geven maar dacht dat alleen de rode agressie t.o. mensen kon vertonen. Van de zwarte verwachtte ik alleen dat die niet van vreemden zou houden.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:22 schreef Nilasha het volgende:
Wat erg en triest ook DDT. Hebben jullie het daarna nog aangedurfd om weer een cocker te nemen?
En ben je trouwens weer helemaal opgeknapt?
Ik heb veel citroentjes gedronken tegen de misselijkheid, en gelukkig is de misselijkheid nu wel echt over. Ik ken dat domperidon niet..alleen dom perignonquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:16 schreef lady-wrb het volgende:
she, domperidon helpt tegen de misselijkheid
en probeer van dat aa-drink-achtige spul te drinken, want je verliest veel vocht en zouten door al dat gekots en diarree. al is het maar lepeltje voor lepeltje.
Zegt niks joh, een ban kan ook zo weer omgezet wordenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:29 schreef deedeetee het volgende:
Nou dat slaat toch wel alles..............![]()
![]()
![]()
Wat een klootzak is Danny !
![]()
Een jaarban!!!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze hebben een jaarban, al zegt dat niet zoveel op Fok
Sorry SHE,quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:02 schreef SHE het volgende:
Ik durf bijna niet te posten, maar ik wilde voorzichtig melden dat volgens mij nu op dag 5, de beestjes in mijn buik het hebben opgegeven
Het is en blijft kut van alle bans trouwens, maar je kunt er zo weinig aan doen. Wie weet , als alles is afgekoeld , dat iedereen weer kan posten.
Al kan ik me ook wel voorstellen dat ze hier niet eens meer willen posten...zo zou ik dan weer zijn.
Dat zegt niks joh, kan ook zo een week worden weerquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:43 schreef tonja het volgende:
Een jaarban, wat een buitenproportionele sanctie zeg.
Volgens mij kunnen ze helemaal niet op het forum komen, ze kunnen wel in hun fotoboek komen als ze die hebben.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:35 schreef deedeetee het volgende:
Nou Danny is bepaald niet vrolijker van vakantie terug gekomen en SCH heeft de zaak zo te zien óók niet echt goed gedaan....
Zucht die ban zal nog wel ff duren zo te zien![]()
Kan ik ff zwaaien naar Uhmmie en MrWes ? Of zou dat óók al verboden zijn, ze kunnen toch nog wel * kijken * hier toch ?
Jongens als jullie toevallig kijken, ff een hallo van mij hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |