quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:24 schreef Zap het volgende:
tanika tikaram - twist in my sobriety
ik vind het wel leukquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:25 schreef NoSigar het volgende:
Tanita Tikaram
![]()
Twist in my sobriety
gelukkig maarquote:
hey daf. ik heb je even teruggeluisterd. je hebt goed werk verricht, alleen ik zie nog weinig nieuwe users.quote:
Vind je 't vreemd. Wie luistert er nou ook naar die radiozender....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:29 schreef Homdeck het volgende:
hey daf. ik heb je even teruggeluisterd. je hebt goed werk verricht, alleen ik zie nog weinig nieuwe users.
Grrrrrquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
Vind je 't vreemd. Wie luistert er nou ook naar die radiozender....
't Was een orgie waar Caligula nog jaloers op zou zijn. Erg spijtig dat je er niet bij was, Jajong...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:32 schreef Jajong het volgende:
Waar is het meetverslag trouwens, en foto's. Ik ben benieuwd.
tja, daar zit wat inquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Vind je 't vreemd. Wie luistert er nou ook naar die radiozender....
Niks aan dus.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:34 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
't Was een orgie waar Caligula nog jaloers op zou zijn. Erg spijtig dat je er niet bij was, Jajong...
Ja. We twijfelen nog tussen El Rubio of de Golden Arm. Maar jij kunt ons vast wel vertellen welke tent het beste is.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:35 schreef Homdeck het volgende:
Las ik nou ergens dat de volgende orgie in groningen is?
ja is goed, ik ben tenslotte kind aan huis daar.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:41 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja. We twijfelen nog tussen El Rubio of de Golden Arm. Maar jij kunt ons vast wel vertellen welke tent het beste is.
We have a winner. Het is Stiltskin, maar daar doen we niet moeilijk over.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:56 schreef NoSigar het volgende:
Inside van de namaak Smashing Pumkins voor de reclame omdat de echte niet wilden. Oh ja, Stilskin oid.
Nee, die niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:09 schreef Berkery het volgende:
Al Capone?
ja over hem ging die docu!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:10 schreef dolle_hond het volgende:
lucky luciano?
Die mijnheer was het ook al niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:10 schreef dolle_hond het volgende:
lucky luciano?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |