Nee, die niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:09 schreef Berkery het volgende:
Al Capone?
ja over hem ging die docu!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:10 schreef dolle_hond het volgende:
lucky luciano?
Die mijnheer was het ook al niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:10 schreef dolle_hond het volgende:
lucky luciano?
Nee, het was een Amerikaan.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:15 schreef Berkery het volgende:
Gokje op Bruno Hauptmann
Kun je misschien zelf even opzoeken (en dan niet hier posten, dan kunnen anderen ook nog een gokje wagen).quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:27 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zou wel graag het antwoord willen weten eigenlijk
Natuurlijk niet! Mallerd!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kun je misschien zelf even opzoeken (en dan niet hier posten, dan kunnen anderen ook nog een gokje wagen).
Trusten Wycciequote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:43 schreef wyccie het volgende:
Leuk, ben ik weer de topickiller
Welterusten dan maar
Hoi BBquote:
quote:
Volgens mij zijn we alleen. En ik weet het antwoord niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:40 schreef BwennieBren het volgende:
Niemand? Of zijn Dart en ik hier alleen?
Wacht nou ff Dartjequote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:41 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we alleen. En ik weet het antwoord niet.
Weet je wat, we laten 'm over aan de nachtploeg.
Ow, wacht....de voorkoming van aanslagen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:43 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Wacht nou ff Dartje
Ik geef een hint: deze nieuwe regel is na 10 augustus 2006 ingesteld. Dus naar aanleiding van wat, waarom en dan heb je het antwoord
Nembrionic +1quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:50 schreef Nembrionic het volgende:
Vloeistoffen. Dus drinken e.d. maar ook geen tandpasta
-edit- volgens mij geldt dit trouwens alleen voor vluchten naar Amerika.
Bottoms up lieve Dart, op je gezondheid!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:55 schreef dartfanaat het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ow wat stom. Zou het komen door een goed glas wijn dat ik hier heb staan?
Proost iig!
http://www.trouw.nl/laats(...)gers_over_handbagagequote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:53 schreef BwennieBren het volgende:
Ja dat was dus mijn discussie op dat feest, dat zei ik dus ook maar het schijnt nu toch ook echt met vluchten naar Spanje ed binnen Europa althans zo te zijn. Ik probeer het al te zoeken dat ik gelijk heb, maar kan het niet vinden...., dus al jullie het kunnen vinden, geef mij de link, dan kan ik mijn gelijk halen okay
*klinkt met glas op kop theequote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:56 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Bottoms up lieve Dart, op je gezondheid!
*met kopje thee op Darts wijnglas klinkt
potverdikkiequote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:59 schreef Supersheep het volgende:
lo mensen!
[..]
http://www.trouw.nl/laats(...)gers_over_handbagage
http://www.bndestem.nl/economie/article598786.ece
volgens mij heb je ongelijk dus
Ik was vorige week op Schiphol, toen werd telkens omgeroepen dat je op vluchten naar de USA geen vloeistoffen mee mocht. Ik zat in mijn vlucht naar Griekenland gewoon aan mijn flesje water te lurken.. Dussquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:53 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Nembrionic +1
Ja dat was dus mijn discussie op dat feest, dat zei ik dus ook maar het schijnt nu toch ook echt met vluchten naar Spanje ed binnen Europa althans zo te zijn. Ik probeer het al te zoeken dat ik gelijk heb, maar kan het niet vinden...., dus al jullie het kunnen vinden, geef mij de link, dan kan ik mijn gelijk halen okay
Bij mijn reispapieren kreeg ik het ook alleen voor Amerika. En voor vluchten naar Amerika VIA Engeland mocht er helemaal niets me behalve een paspoort en een paar vage uitzonderingen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:04 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik was vorige week op Schiphol, toen werd telkens omgeroepen dat je op vluchten naar de USA geen vloeistoffen mee mocht. Ik zat in mijn vlucht naar Griekenland gewoon aan mijn flesje water te lurken.. Duss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |