Alleen de figuren zou te makkelijk wezenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:21 schreef U het volgende:
pfoe, vierkantje/driehoekje/rondje/kruisje
kleuren zou ik niet weten
Nee, 3 out of 4quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:22 schreef Etcetera het volgende:
oef...
rondje = rood
kruisje = paars/blauw
driehoekje = groen
vierkantje = wit
Daarom ook de vraagquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:23 schreef U het volgende:
jah, maar vraag me af hoeveel mensen echt op die kleuren letten
Kruisje reken ik goed btw... Voordat je gaat gokken tussen die twee kleuren... Dus een andere is niet goed.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:23 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Nee, 3 out of 4dus je zit heel close!
gvd! ik geloof dat de witte fout is, daar maakt ik blauw van (blauw/paars is dan paars) edit: ohw, da's dan kutquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:23 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Nee, 3 out of 4dus je zit heel close!
Zie mijn post boven. Nu heb je 2 out of 2 (mierenneukerig gezien).quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
gvd! ik geloof dat de witte fout is, daar maakt ik blauw van (blauw/paars is dan paars)
Zelfs na intensief spelen nog niet!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:24 schreef Etcetera het volgende:
wit = bruin? dit is echt een gok hoor
Driehoek groenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:21 schreef CiQNiZ het volgende:
Welke figuren hebben de vier aktieknoppen op een playstation joystick, en welke kleuren horen daarbij?
Correct, helemaal anaal-rozequote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Driehoek groen
Kruisje Blauw
Vierkant Roze
Rondje Rood
die heb ik ook nietquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:35 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Hoeft ook nietMet een PS1 had je het ook kunnen weten
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |