Toen niemand mijn eerste vraag kon raden zei ik dat ie door mijn hints makkelijk op Google te vinden wasquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:41 schreef DeSiever het volgende:
[..]
En heb je daar aanleiding toe gegeven? Ik ben daar ook vrij scherp op, maar tot nu nog niets gemerkt.
Trias Politica is juist. en 2 uit 3quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:44 schreef U het volgende:
Trias Politica?
- wetgevend
- uitvoerend
- controlerend
klok en klepel en meer weet ik niet
Doe ikquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:42 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Laat me weten wat je ervan vindt!
Wat vond je trouwens van Walk the Line?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:44 schreef Asmodian het volgende:
Baron de Montesqieu
Wetgevend, Uitvoerend, Rechtsprekend
Trias Politica
In principe een sterke grap, maar het ligt gevoelig.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:45 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Toen niemand mijn eerste vraag kon raden zei ik dat ie door mijn hints makkelijk op Google te vinden was
Jeeuh!quote:
Het was eigenlijk geen grap, meer een wat ongelukkig gekozen opmerking... Maar goed, nadat dat onderwerp, volgens mij, toch redelijk uitgesproken is ga ik nu gewoon weer verder met minder moeilijke vragenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:46 schreef DeSiever het volgende:
[..]
In principe een sterke grap, maar het ligt gevoelig.
Jeej!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:45 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Doe ikWalk the Line vind ik een superfilm
Heb ontzettend genoten, met name van Reese!
en daar gaat het om.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:49 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Het was eigenlijk geen grap, meer een wat ongelukkig gekozen opmerking... Maar goed, nadat dat onderwerp, volgens mij, toch redelijk uitgesproken is ga ik nu gewoon weer verder met minder moeilijke vragen
En Googlen deed ik toch al niet
SCHANDE!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:39 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Bij mij ookik laat m alleen elke keer liggen omdat hij Duits gesproken is, stom he? Maar ik ga m van de week wel ff huren, want hij lijkt me wel goed
That's the spiritquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:49 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Het was eigenlijk geen grap, meer een wat ongelukkig gekozen opmerking... Maar goed, nadat dat onderwerp, volgens mij, toch redelijk uitgesproken is ga ik nu gewoon weer verder met minder moeilijke vragen
En Googlen deed ik toch al niet
Hoezo?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:49 schreef DeSiever het volgende:
Asmo, heb je een relatie?
een "wel aardige" film.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:49 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Jeej!. Ik vind het ook een bijzonder leuke film
- Reese heeft er terecht een Oscar voor binnengesleept
. De soundtrack is dan ook regelmatig in Huize Asmo te beluisteren
Lijkt me lastig als je hoogbegaafd en alwetend bent om een vrouw of man te vinden die op gelijk niveau met je kan converseren.quote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:50 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
SCHANDE!
en nog wel een film met moritz bleibtreu en antoine monot jr.
alleen frank giering ontbreekt nog.
maar wel een echte topfilm hoor
achquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:52 schreef BwennieBren het volgende:
[..]sowwie, ik ga m vandaag wel huren okay?
Vleierquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:52 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Lijkt me lastig als je hoogbegaafd en alwetend bent om een vrouw of man te vinden die op gelijk niveau met je kan converseren.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:57 schreef Asmodian het volgende:
Niemand een idee over mijn demograaf/econoom? Hinten dan maar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |