Ik zeg er normaal wel wat van, maar was nu bezig om punten te tellen. Ik weet zeker dat deze vraag iig 3x is gesteld, waarvan 1x door mijquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:17 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Een database maken van alle gestelde vragen.
Nee, de mensen die in dit topic leven zouden wel wat assertiever mogen zijn wat dat betreft.
wrom? kan je toch gewoon zeggen? vraagsteller kan dan altijd nog de vraag veranderen toch?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:18 schreef DeSiever het volgende:
Waar bemoei ik me eigenlijk mee? Speel lekker verder..
Er zijn belangrijkere zaken. Google-gebruikers zoals Jayhawk bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:17 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Een database maken van alle gestelde vragen.
Nee, de mensen die in dit topic leven zouden wel wat assertiever mogen zijn wat dat betreft.
Haha... ja, dat was wat toen hè..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:21 schreef macondo het volgende:
Google-gebruikers zoals Jayhawk bijvoorbeeld.
Plus dat ik hem goed had natuurlijkquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:23 schreef Neleos het volgende:
Het is alweer een tijdje geleden dat deze vraag gesteld is, dacht ik. Ik heb hem 1 x eerder gezien.
Als de vraag nu heel kort geleden was gesteld dan was het wat anders geweest, na een tijdje gaat het toch niet meer lukken om telkens nieuwe te verzinnen. Niks aan te doen.
Voel je jezelf hier niet meer thuis, lieve DeSiever dat je zegt 'jullie', niet 'wij'?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:20 schreef DeSiever het volgende:
Jullie halen de 500 topics sowieso niet. Dat kan niet.
Dat is dus de laksheid en onverschilligheid die de kanker van een zuiver topic vormt. Niet persoonlijk.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:23 schreef Neleos het volgende:
Het is alweer een tijdje geleden dat deze vraag gesteld is, dacht ik. Ik heb hem 1 x eerder gezien.
Als de vraag nu heel kort geleden was gesteld dan was het wat anders geweest, na een tijdje gaat het toch niet meer lukken om telkens nieuwe te verzinnen. Niks aan te doen.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:23 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Muziektrivia zit al bij topic 768, Filmtrivia vast veel meer dan dat. En daar wordt een stuk minder geslowchat
Nou, ben geen insider natuurlijk, maar het 'format' heeft een bepaalde houdbaarheid.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:23 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Voel je jezelf hier niet meer thuis, lieve DeSiever dat je zegt 'jullie', niet 'wij'?
En waarom zou het niet kunnen? Muziektrivia zit al bij topic 768, Filmtrivia vast veel meer dan dat. En daar wordt een stuk minder geslowchat
Niet helemaal verleden tijd.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:22 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Haha... ja, dat was wat toen hè..
Goeie oude tijdquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:22 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Haha... ja, dat was wat toen hè..
Wat een onzinquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:24 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Dat is dus de laksheid en onverschilligheid die de kanker van een zuiver topic vormt. Niet persoonlijk.
Je bent het er niet mee eens, maar je hebt een slappe houding vind ik.quote:
meen je niet. Wel cool dat hij dan weer terug durft te komen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:26 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Goeie oude tijd. Maar je hebt'm net gemist, hij was in topic 225 en 226 nog aan't posten
Het zal wel, ik neem dit topic wel serieus, maar jij vind dus dat er een database moet komen?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:27 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Je bent het er niet mee eens, maar je hebt een slappe houding vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |