quote:
Dit is off-topic......
Maar ja, iemand die ALLES wel volgt, mag geen misstap maken van Flügel. En daarna mag iedereen maar elkaar de kanker en dood toewensen. (En nee, ik ga niet in een slachtofferrol, want ik weet dat de ene meer mag zeggen dan de andere, dat was dus ook de bedoeling van mijn topic...
Wie krijgt de eerste ban in BB6-subforum? .... En ik heb het wel bewezen...
Met alles doodverwensingen van anderen (gezien als boegbeelden van FOK!) en de KANKER wensen aan wie dan ook, wat allemaal mocht.
Tja, als je dan op een stream een vette zeekoe een ...................... wenst, dan heb je een ban, want je hoort niet bij het kliekje. Ik zit er niet mee.
Ik heb vorig jaar ook wel ban's gehad, maar ging door met streamen. Ik trok me niets aan van dat kliekje. Maar het is jammer dat de MODSA opdrachten krijgen om iemand die niet bij het kliekje (meelopers) hoort een ban aan te vragen, zoals Flügel dus bij mij deed (terwijl er al ..tig aantallen dood/ziekteverwensingen) van anderen waren. Maar LS is zo gemakkelijk (BB was al saai, TANN was er ook niet... en het kliekje verveelde zich..... oplossing.... "Wacht op LS..."
Als LS al de verveling moet wegnemen voor BB6, dan is het zeer bedroefd gesteld voor dit subforum....
En welke posts heeft het opgeleverd?.... (behalve dan scannie, die me mist, omdat hij zelfs dacht dat ik een kloon van Roel was.... )
Maar oproepje aan de mods. Ik wenste Hilde een TIA, en uiteindelijk een hartaanval toe...
Ik heb dit weekend ergere dingen gelezen, maar in MED stond geen ENKELE ban....
Selectief..........
maar ff OT: