zou het zelfde zijn als ik zou zeggen ik vind die kleur van Janine niet goed. Slaat als een lul op een drumstelquote:
Dat wel, maar het haalt ook in 1 klap alle 'spanning' rondom de nominaties weg. En dan is toch iets waar het programma het een beetje van moet hebben.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:51 schreef Sassefras het volgende:
[..]
niet? zal er niet veel meer gebeld en gesmst worden als iedereen op de bank zit? het vriendenclubje van <insert willekeurige bewoner> zal niet bellen/smsen als hij/zij niet op de bank zit. (denk ik)
En ik vind het een Yam-Yum hostess voor premium pricequote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:51 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Ik kan me er wel iets bij voorstellen eigenlijk .. Hoe irritant ik Janine ook vind, die Marlies vind ik af en toe ook lijken op een kermis-waarzegster met zwoele stem die je steeds heel behendig 20 euro afhandig maakt.. zo'n type dus![]()
maar ik denk nie dat het nog gaat gebeuren.....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:54 schreef Kinga het volgende:
Vorige week kwam die opdracht ook rond half 4...dus
Misschien vanavond nogquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:55 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
maar ik denk nie dat het nog gaat gebeuren.....![]()
gossiequote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:56 schreef BONG4002 het volgende:
Marcia wil graag een moment voor zichzelf zonder camera
zijn ze nu een half uur te laat...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:54 schreef Kinga het volgende:
Vorige week kwam die opdracht ook rond half 4...dus
ff schijtenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:56 schreef BONG4002 het volgende:
Ze ze dat?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:56 schreef BONG4002 het volgende:
wat is een yam-yum hostess?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En ik vind het een Yam-Yum hostess voor premium price
Ik had het ook al, metéén nadat ik wakker werd, dat gevoel van: dat wordt vast geen opdracht vandaag.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:56 schreef the_hunter het volgende:
Ik had al de hele dag een gevoel dat er geen opdracht zal komen.
Typoquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:58 schreef Apache4U het volgende:
[..]
wat is een yam-yum hostess?
die tent heet Yab-Yum trouwens![]()
Volg BB nu eens op een normale manier ( ja, ik viel jou erop aan), maar jij leest werkelijk niets he? Janine heeft al een momentje gehad zonder camera. Dat heeft ze al lang en breed verteld op de streams.......quote:
Het was simpeler toen jij even lekker weg wasquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volg BB nu eens op een normale manier ( ja, ik viel jou erop aan), maar jij leest werkelijk niets he? Janine heeft al een momentje gehad zonder camera. Dat heeft ze al lang en breed verteld op de streams.......
Dus er wel even bijblijven he???? óf leest ALLES of je hebt gewoon geen commentaar op de streams en je blijft lekker op de [SC].
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |