balkenende als harry potter.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:04 schreef murp het volgende:
noem er is 1?
...dat zég ik!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:08 schreef AntonDingeman het volgende:
Jij aapt hun gewoon na, maar jij bent gewoon wat sluwer.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:11 schreef Scorpie het volgende:
Je hebt naäapers waar je echt van over je nek gaat. Ik kan me er echt rot aan ergeren aan lui die je tot op de millimeter volgen en ieder ding precies nadoen.
Stel ik koop een bepaalde CD. Die ander, oh, dan koop ik ook die CD of iig een CD van dezelfde artiest. Gelijk binnen een week en dan naar de bar en overal vertellen hoe goed die atiest dan is en het liefst ook nog dat je orgineel bent.
Ook met meningen. Heb je een keer een andere mening of vind je iets dat orgineel is, hup gelijk een ander die het ook vind en het 3 keer zo hard roept tegen iedereen. Ik kan wel duizend voorbeelden van naäapers noemen en ik blijf er op kotsen.
...dan ben je geen naäper...maar een meeloperquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:30 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...dan ben je geen naäper...maar een meeloper![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:33 schreef opgebaarde het volgende:
Je hebt naäapers waar je echt van over je nek gaat. Ik kan me er echt rot aan ergeren aan lui die je tot op de millimeter volgen en ieder ding precies nadoen.
Stel ik koop een bepaalde CD. Die ander, oh, dan koop ik ook die CD of iig een CD van dezelfde artiest. Gelijk binnen een week en dan naar de bar en overal vertellen hoe goed die atiest dan is en het liefst ook nog dat je orgineel bent.
Ook met meningen. Heb je een keer een andere mening of vind je iets dat orgineel is, hup gelijk een ander die het ook vind en het 3 keer zo hard roept tegen iedereen. Ik kan wel duizend voorbeelden van naäapers noemen en ik blijf er op kotsen.
...braafquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:33 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
...dan ben je geen naäper...maar een meeloper![]()
zo dan![]()
Ik was daarmee begonnen, is zeggen ipv eens...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jij, met je "is".
Het is nog altijd "eens".
m.a.g.n.e.t.r.o.nquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:40 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
[..]
Ik was daarmee begonnen, is zeggen ipv eens...
maar nu aapt iedereen me na![]()
Dus jij bent diegene die onze taal anaal verkrachtquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:40 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
[..]
Ik was daarmee begonnen, is zeggen ipv eens...
maar nu aapt iedereen me na![]()
Dat wilde ik dus al eerder zeggen. Maar je hebt gewoon mijn mening ge-copy-paste omdat ik er geen copyright op had. Naäaperquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:01 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
das gewoon dom, ipods zijn kudt, ik zou hem wegdoen een iets anders kopen, als dat over 1 jaar ook een hype is ben je idd een trendsetter!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:25 schreef SuperRogier het volgende:
Ik had stiekem een iets hoger niveau verwacht toen ik op de titel klikte
Maar, het is soms irritant. Ik kocht vroegâh als 1 van de eersten een iPod en nu moet iedereen 1tje hebben![]()
whahahhahahhahahhahaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:47 schreef sjaak.trekhaak het volgende:
2 vrienden van me hadden deze zomers 'per ongeluk' (zei de 1) dezelfde slippers gekocht; dan was het, ja mooie slippers dit, mooie slippers zo,
mwa ik ben vrij nuchter, dus heb tegen allebei gezegt dat die dingen veels te duur waren en te lelijk! Anyway, die 2 hebben wel vaker (met kleding) 'hetzelfde' gekocht, zogenaamd wist de ene nix van de ander, overigens degene die naa-aapt, is steeds dezelfde...
[..]
das gewoon dom, ipods zijn kudt, ik zou hem wegdoen een iets anders kopen, als dat over 1 jaar ook een hype is ben je idd een trendsetter!
Alleen roepen dat iPods kut zijn is óók al niet meer origineelquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:47 schreef sjaak.trekhaak het volgende:
das gewoon dom, ipods zijn kudt, ik zou hem wegdoen een iets anders kopen, als dat over 1 jaar ook een hype is ben je idd een trendsetter!
Doet me denken aan ipod topic #73002quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:51 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Alleen roepen dat iPods kut zijn is óók al niet meer origineel
Ja ik ga geen naäpen opschrijven dat doet iedereen al.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:11 schreef Hephaistos. het volgende:
Is het nou Naa of Aapen?
jaquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:29 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Oh ja en ze noemen zich dan kunstenaars, want kunstenaar, betekent dat je doet wat een ander kan en als niemand het verder kan dan is de nageaapte een kunstenaar.![]()
![]()
jaquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:12 schreef Off-ShoRe het volgende:
lol "kunstenaar", dat is synoniem voor maatschappelijk verantwoorde steuntrekker.
Aap?quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:02 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen apen mij niet na want dat kan niet
Nee joh, jouw credo "zoëen hendig sjieke slip" is nog nóóit door iemand nageaaptquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:02 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen apen mij niet na want dat kan niet
Doe me niet na godverdomme !!!quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:10 schreef r_one het volgende:
[..]
Nee joh, jouw credo "zoëen hendig sjieke slip" is nog nóóit door iemand nageaapt![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:02 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen apen mij niet na want dat kan niet wil niemand
JA, DAT VIND IK NOU OOK IRRITANT!!!!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:01 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Ook met meningen. Heb je een keer een andere mening of vind je iets dat orgineel is, hup gelijk een ander die het ook vind en het 3 keer zo hard roept tegen iedereen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |