Tweener is ook niet bepaald een bad-guy hoor, net als linc en michael. Gewoon een onzeker patsertje wat net het verkeerde spul gejat had. Ik vind hem de minst interessante ex-gevangene eigenlijk.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:13 schreef Lief-visje het volgende:
Tweener gaat volgens mij nog gekke dingen uit halen !!
maar wel een van de leukste.. yo!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tweener is ook niet bepaald een bad-guy hoor, net als linc en michael. Gewoon een onzeker patsertje wat net het verkeerde spul gejat had. Ik vind hem de minst interessante ex-gevangene eigenlijk.
Nee, ze vertrouwde het niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:26 schreef nubie het volgende:
[..]
Dat meisje keek wel alsof ze tweener herkende
Niet met het einde van seizoen 1. Want we moeten ook natuurlijk zien hoe ze in Panama komen, dus eigenlijk is seizoen 2 onmisbaar imo.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:23 schreef kodama het volgende:
als we met z'n allen massaal blijven kijken, plakken ze er ook wel een season 3 aan natuurlijk.... season 2 was niet eens gepland... :S en was dat ook maar zo gebleven...
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:57 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love this city
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat voor een?? kheb zelf een barcode op mijn armquote:
Lost - Prison Break - Heroes - 24 - Traveller - The 4400
quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:53 schreef Waltero het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT?????Fuck dat is wel een heel aparte wending, waar heb je dit gevonden ??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie is Nika ?Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
nika is zijn "vrouw" (gespeeld door holly valance) ze kwam in de gevangenis toen dat creditcardpasje brengen , en ik heb dit hier : http://www.tv.com/prison-(...)?tag=ep_list;title;3 gevondenquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:54 schreef Sethje het volgende:
[..]
Fuck dat is wel een heel aparte wending, waar heb je dit gevonden ??
Wie is Nika ?
owja OK, I remember...wel erg apart van Bellick mocht het zo zijn. Ik dacht dat hij een grote klopjacht zou beginnen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:57 schreef Waltero het volgende:
[..]
nika is zijn "vrouw" (gespeeld door holly valance) ze kwam in de gevangenis toen dat creditcardpasje brengen , en ik heb dit hier : http://www.tv.com/prison-(...)?tag=ep_list;title;3 gevonden
me 2, ik weet ook niet of ik dit nu wel zo vet vind.. die klopjacht klonk me als muziek in de oren, nu moet ik even wennen, maarja dit kan ook wel vet zijn, bellick is opzich best een gekke gastquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:01 schreef Sethje het volgende:
[..]
owja OK, I remember...wel erg apart van Bellick mocht het zo zijn. Ik dacht dat hij een grote klopjacht zou beginnen.
hehe ja he, die gast is echt geflipt. Maar ben erg benieuwd naar het punt waar die 4 elkaar "meeten" dan, ik denk dat bellick ze vind, en Scofield hem dat dan aanbiedt om mee te gaan naar het geld. In ruil voor vrijheid.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:05 schreef Waltero het volgende:
[..]
me 2, ik weet ook niet of ik dit nu wel zo vet vind.. die klopjacht klonk me als muziek in de oren, nu moet ik even wennen, maarja dit kan ook wel vet zijn, bellick is opzich best een gekke gast
bellick weet van nika, ik dacht dat hij zelfs een pasje of iets van haar had meegenomen toen in die striptent.. en scofield en burrowsquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:10 schreef Sethje het volgende:
[..]
hehe ja he, die gast is echt geflipt. Maar ben erg benieuwd naar het punt waar die 4 elkaar "meeten" dan, ik denk dat bellick ze vind, en Scofield hem dat dan aanbiedt om mee te gaan naar het geld. In ruil voor vrijheid.
En hoe gaan ze Linc van zijn schotwond verlossen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lost - Prison Break - Heroes - 24 - Traveller - The 4400
quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:17 schreef Waltero het volgende:
[..]
bellick weet van nika, ik dacht dat hij zelfs een pasje of iets van haar had meegenomen toen in die striptent.. en scofield en burrowsowja Idd, nu je het zegt, hij weet idd van Nika, dat is zijn enige aanknopingspunt natuurlijk... pff zin in maandagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
Bellick is zo corrupt als wat. Ik denk dat hij voor geld zo om zou slaan naar de andere kant.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:10 schreef Sethje het volgende:
[..]
hehe ja he, die gast is echt geflipt. Maar ben erg benieuwd naar het punt waar die 4 elkaar "meeten" dan, ik denk dat bellick ze vind, en Scofield hem dat dan aanbiedt om mee te gaan naar het geld. In ruil voor vrijheid.
En hoe gaan ze Linc van zijn schotwond verlossen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat hij hem nog wel neer gaat knallen![]()
En wanneer verschijnt die pa van Scofield en Burrows weer eens?
Ik vind het zo geweldig om te zien dat ze zo in angst leven, het is zo goed weergegeven. Iedereen die ze op straat tegen komen kijken ze argwanend aan, want ze denken dat iedereen hun herkent.. die angst in hun ogen![]()
[ Bericht 10% gewijzigd door Staaf op 01-09-2006 10:35:01 ]Sue Me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en een stukje van een gesprek tussen mahone en een kerel genaamt sullins in ep7 :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je weten wie sullins is? :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En omdat ik dan toch bezig ben : (Fotos van ep3 -scan)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Waltero op 01-09-2006 11:00:20 ]Lost - Prison Break - Heroes - 24 - Traveller - The 4400![]()
bewijs dat het een zeer goede acteur is!quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:12 schreef Sethje het volgende:
Ik koester echt een diepe haat tegen T-Bag, ik vind dat zo'n achterbakse mongool![]()
Robert Knepper wil ook dat mensen T-bag steeds meer gaan haten daarom vindt hij het zo'n leuke rolquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:12 schreef Sethje het volgende:
Ik koester echt een diepe haat tegen T-Bag, ik vind dat zo'n achterbakse mongool
Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !![]()
Ja hij is wat mij betreft goed op wegik vind hem echt ontzettend niet aardig
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews![]()
ok, ga ook maar eens op dit topic posten. heb door vakantie net afl. 1 en 2 van S2 gekeken.
er viel me iets op nl: als veronica in de kofferbak gelegd wordt is het kenteken 1029Q en als de bak dichtgegooid wordt is het 9417X. het wordt heel duidelijk in beeld gebracht, is het iemand ook opgevallen en wat zou het betekenen? voor degene die het nog even terug wil zien rond de 38 min.![]()
waren er geen twee auto's ?! zoiets staat me bijquote:Op vrijdag 1 september 2006 13:10 schreef marientje het volgende:
ok, ga ook maar eens op dit topic posten. heb door vakantie net afl. 1 en 2 van S2 gekeken.
er viel me iets op nl: als veronica in de kofferbak gelegd wordt is het kenteken 1029Q en als de bak dichtgegooid wordt is het 9417X. het wordt heel duidelijk in beeld gebracht, is het iemand ook opgevallen en wat zou het betekenen? voor degene die het nog even terug wil zien rond de 38 min.Sometimes people write the things that they can't say !
SPOILERTAGS... je reageert op een spoiler, gast. Is het nou zo moeilijk?quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:10 schreef Sethje het volgende:
[..]
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL![]()
Makt oe eige nie zo druk zou ons moeder zeggenGreetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:23 schreef Staaf het volgende:
[..]
blablabla
Ik denk dat Abruzzi op zoek gaat naar Fibonacci.
Ow lol ik had het nog niet gelezen maar dat doet hij dus inderdaad:Zooo hallo, die spoilertag heeft veel zin gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat hij hem nog wel neer gaat knallen![]()
blablabla![]()
![]()
![]()
Ontopic: de afleveringen beginnen volgens mij weer steeds beter te worden![]()
![]()
Juist, 1 was onder de maat, 2 een opwarmertje, en 3 wordt weer knallenquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:34 schreef Haunter het volgende:
[..]
Zooo hallo, die spoilertag heeft veel zin gehad![]()
![]()
![]()
Ontopic: de afleveringen beginnen volgens mij weer steeds beter te worden![]()
![]()
![]()
Wordt spannendquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:16 schreef Bullet-tooth het volgende:
Spoilers beloven weer vanalles, afwachten maar.
![]()
![]()
"Map 1213" episode description
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door Linc_The_Sink op 01-09-2006 17:37:28 ]hi![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:11 schreef Otto215 het volgende:
Even een vraagje,
Heeft seizoen 2 maar een 5 afleveringen??????![]()
![]()
![]()
![]()
yo kijk hier eens naar...
http://www.prisonbreakmanhunt.com/news/57/
Lijkt me sterk dat er 5 seizoenen van PB zullen komen, ik vind in iedergeval dat ze niet verder moeten gaan als een seizoen 3 ofzo..It's my law..![]()
neej, 4quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:11 schreef Otto215 het volgende:
Even een vraagje,
Heeft seizoen 2 maar een 5 afleveringen??????hi![]()
Linc heeft gelijk, als je van langere seizoenen houdt kan je altijd nog de chineze prisonbreak volgen.quote:
www.fox.com/ch/prisonbreak
[ Bericht 14% gewijzigd door Crane. op 02-09-2006 00:05:40 ]It's my law..![]()
ja dat houd het wel een leuke serie ja.anders krijg je zo'n verkauwd eind ofzo. net als die amerikaanse soap serie van jaren geleden. ging ineens iedereen dood in de serie en toen was ie afgelopenquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:54 schreef Merkie het volgende:
Ik hoopte eigenlijk dat dit het laatste seizoen zou zijn.
It's my law..![]()
Ik blijf het spannend vindenquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:54 schreef Merkie het volgende:
Ik hoopte eigenlijk dat dit het laatste seizoen zou zijn.
...ze mogen wel door van mij...ik blijf downloaden
hi![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sue Me![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:30 schreef Staaf het volgende:Dat was ik helemaal vergeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:30 schreef Staaf het volgende:Prison break kennende gaat het bewijs natuurlijk weer verloren (denk ik). En dat kan nog wel eens ergelijk wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:05 schreef nubie het volgende:
[..]
Prison break kennende gaat het bewijs natuurlijk weer verloren (denk ik). En dat kan nog wel eens ergelijk wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sue Me![]()
Bedoel je OZ?quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:07 schreef Crane. het volgende:
[..]
ja dat houd het wel een leuke serie ja.anders krijg je zo'n verkauwd eind ofzo. net als die amerikaanse soap serie van jaren geleden. ging ineens iedereen dood in de serie en toen was ie afgelopenPlease sir. When moon? When Mustang?![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:53 schreef Waltero het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT?????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
wat voor een?? kheb zelf een barcode op mijn arm![]()
![]()
![]()
![]()
Ieder geval leuk dat het mislukt is, anders gaat het helemaal erg makkelijk allemaal.quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:05 schreef Jasza het volgende:
Had niet verwacht dat ze hem zouden halen, vette aflevering. Stuk beter dan de 1e iig.AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers![]()
Idd, maar had het echt never nooit verwacht dat ze daar naartoe zouden gaan. Verder zal Sucre het niet ver gaan redden denk ik zelfquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:08 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ieder geval leuk dat het mislukt is, anders gaat het helemaal erg makkelijk allemaal.![]()
![]()
Ja en haywire op z'n fietsje is nog niet gepaktquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Idd, maar had het echt never nooit verwacht dat ze daar naartoe zouden gaan. Verder zal Sucre het niet ver gaan redden denk ik zelf![]()
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers![]()
Ik ben het helemaal met je eensquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:16 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Ik blijf het spannend vinden...ze mogen wel door van mij...ik blijf downloaden
![]()
Sometimes people write the things that they can't say !
wegens vakantie net pas de ep gezien
was weer niet erg onder de indruk
ep 2 was zeker beter dan 1, maar toch.. weer veel ongeloofwaardige dingen![]()
Dat iemand zonder te kijken, maar door te voelen kan zeggen dat die schroef van dat en dat en dat type is is gelukkig niet ongeloofwaardig? Dat iemand zijn donder onder laat tatoëren om zijn broer uit de bak te krijgen is niet ongeloofwaardig? Dát die WC destijds nooit vervangen is omdat hij lekte was niet ongeloofwaardig? Dat een gevangene uit zijn cel mag om zonder enige bewaking verder bij de directeur een Taj Mahal te bouwen is niet ongeloofwaardig? Zo kan ik nog wel effe doorgaan hoor... Wat is dat toch allemaal met "geloofwaardigheid" hier?! Moet het feitelijk allemaal kunnen kloppen, dan word het denk ik een bijzonder oninteressante serie. Waarom heeft niemand het over de geloofwaardigheid bij een serie als The 4400 of Lost?!quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:33 schreef Mip1988 het volgende:
wegens vakantie net pas de ep gezien
was weer niet erg onder de indruk
ep 2 was zeker beter dan 1, maar toch.. weer veel ongeloofwaardige dingen![]()
The 4400 is meer Science Fiction, net als Lost met zijn minder realistische trekjes, terwijl series als 24 en Prison Break juist willen gaan voor een geloofwaardige spannende actiethriller.quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:03 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Waarom heeft niemand het over de geloofwaardigheid bij een serie als The 4400 of Lost?!A pirate walked into a bar with a steering wheel at its crotch.
The barman asked: 'Why is there a steering wheel at your crotch?'
'Arrr, it's driving me nuts!'![]()
Geld ook voor mijquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:16 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Ik blijf het spannend vinden...ze mogen wel door van mij...ik blijf downloaden
![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: