Wordt spannendquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:16 schreef Bullet-tooth het volgende:
Spoilers beloven weer vanalles, afwachten maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door Linc_The_Sink op 01-09-2006 17:37:28 ]hi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:11 schreef Otto215 het volgende:
Even een vraagje,
Heeft seizoen 2 maar een 5 afleveringen??????
neej, 4quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:11 schreef Otto215 het volgende:
Even een vraagje,
Heeft seizoen 2 maar een 5 afleveringen??????
Linc heeft gelijk, als je van langere seizoenen houdt kan je altijd nog de chineze prisonbreak volgen.quote:
ja dat houd het wel een leuke serie ja.anders krijg je zo'n verkauwd eind ofzo. net als die amerikaanse soap serie van jaren geleden. ging ineens iedereen dood in de serie en toen was ie afgelopenquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:54 schreef Merkie het volgende:
Ik hoopte eigenlijk dat dit het laatste seizoen zou zijn.
Ik blijf het spannend vindenquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:54 schreef Merkie het volgende:
Ik hoopte eigenlijk dat dit het laatste seizoen zou zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sue Me
quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:30 schreef Staaf het volgende:Dat was ik helemaal vergeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:30 schreef Staaf het volgende:Prison break kennende gaat het bewijs natuurlijk weer verloren (denk ik). En dat kan nog wel eens ergelijk wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:05 schreef nubie het volgende:
[..]
Prison break kennende gaat het bewijs natuurlijk weer verloren (denk ik). En dat kan nog wel eens ergelijk worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sue Me
Bedoel je OZ?quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:07 schreef Crane. het volgende:
[..]
ja dat houd het wel een leuke serie ja.anders krijg je zo'n verkauwd eind ofzo. net als die amerikaanse soap serie van jaren geleden. ging ineens iedereen dood in de serie en toen was ie afgelopen
quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:53 schreef Waltero het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT?????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
wat voor een?? kheb zelf een barcode op mijn arm![]()
![]()
![]()
Ieder geval leuk dat het mislukt is, anders gaat het helemaal erg makkelijk allemaal.quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:05 schreef Jasza het volgende:
Had niet verwacht dat ze hem zouden halen, vette aflevering. Stuk beter dan de 1e iig.
Idd, maar had het echt never nooit verwacht dat ze daar naartoe zouden gaan. Verder zal Sucre het niet ver gaan redden denk ik zelfquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:08 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ieder geval leuk dat het mislukt is, anders gaat het helemaal erg makkelijk allemaal.
Ja en haywire op z'n fietsje is nog niet gepaktquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Idd, maar had het echt never nooit verwacht dat ze daar naartoe zouden gaan. Verder zal Sucre het niet ver gaan redden denk ik zelf![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |