abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41381330
Vond het trouwens wel grappig dat mahone van zo dichtbij niet eens kon zien dat het een zwartgeverfd waterpistooltje was, dacht dat het een getrainde FBI-agent was ?
pi_41383280
daar moet je doorheen kijken

als je op alles zo gaat letten is het niet leuk meer
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_41385924
Ik heb een nieuwe tattoo
  vrijdag 1 september 2006 @ 05:14:57 #79
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_41386729
Ik heb net 1 en 2 gekeken en .

T-Bag is de man!
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
  vrijdag 1 september 2006 @ 09:12:25 #80
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_41387894
Ik koester echt een diepe haat tegen T-Bag, ik vind dat zo'n achterbakse mongool
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_41388491
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT?????
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 03:00 schreef DylanYoung het volgende:
Ik heb een nieuwe tattoo
wat voor een?? kheb zelf een barcode op mijn arm
Lost - Prison Break - Heroes - 24 - Traveller - The 4400
  vrijdag 1 september 2006 @ 09:54:59 #82
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_41388512
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 09:53 schreef Waltero het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT?????
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck dat is wel een heel aparte wending, waar heb je dit gevonden ??

Wie is Nika ?
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
pi_41388566
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 09:54 schreef Sethje het volgende:

[..]

Fuck dat is wel een heel aparte wending, waar heb je dit gevonden ??

Wie is Nika ?
nika is zijn "vrouw" (gespeeld door holly valance) ze kwam in de gevangenis toen dat creditcardpasje brengen , en ik heb dit hier : http://www.tv.com/prison-(...)?tag=ep_list;title;3 gevonden
pi_41388580

[ Bericht 100% gewijzigd door Waltero op 01-09-2006 09:58:25 ]
  vrijdag 1 september 2006 @ 10:01:27 #85
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_41388645
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 09:57 schreef Waltero het volgende:

[..]

nika is zijn "vrouw" (gespeeld door holly valance) ze kwam in de gevangenis toen dat creditcardpasje brengen , en ik heb dit hier : http://www.tv.com/prison-(...)?tag=ep_list;title;3 gevonden
owja OK, I remember...wel erg apart van Bellick mocht het zo zijn. Ik dacht dat hij een grote klopjacht zou beginnen.
Mijn party reviews
pi_41388724
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 10:01 schreef Sethje het volgende:

[..]

owja OK, I remember...wel erg apart van Bellick mocht het zo zijn. Ik dacht dat hij een grote klopjacht zou beginnen.
me 2, ik weet ook niet of ik dit nu wel zo vet vind.. die klopjacht klonk me als muziek in de oren, nu moet ik even wennen, maarja dit kan ook wel vet zijn, bellick is opzich best een gekke gast
  vrijdag 1 september 2006 @ 10:10:14 #87
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_41388819
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 10:05 schreef Waltero het volgende:

[..]

me 2, ik weet ook niet of ik dit nu wel zo vet vind.. die klopjacht klonk me als muziek in de oren, nu moet ik even wennen, maarja dit kan ook wel vet zijn, bellick is opzich best een gekke gast
hehe ja he, die gast is echt geflipt. Maar ben erg benieuwd naar het punt waar die 4 elkaar "meeten" dan, ik denk dat bellick ze vind, en Scofield hem dat dan aanbiedt om mee te gaan naar het geld. In ruil voor vrijheid.

En hoe gaan ze Linc van zijn schotwond verlossen ?
Mijn party reviews
pi_41389005
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 10:10 schreef Sethje het volgende:

[..]

hehe ja he, die gast is echt geflipt. Maar ben erg benieuwd naar het punt waar die 4 elkaar "meeten" dan, ik denk dat bellick ze vind, en Scofield hem dat dan aanbiedt om mee te gaan naar het geld. In ruil voor vrijheid.

bellick weet van nika, ik dacht dat hij zelfs een pasje of iets van haar had meegenomen toen in die striptent.. en scofield en burrows
SPOILER
  vrijdag 1 september 2006 @ 10:20:02 #89
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_41389054
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 10:17 schreef Waltero het volgende:

[..]

bellick weet van nika, ik dacht dat hij zelfs een pasje of iets van haar had meegenomen toen in die striptent.. en scofield en burrows
SPOILER
owja Idd, nu je het zegt, hij weet idd van Nika, dat is zijn enige aanknopingspunt natuurlijk... pff zin in maandag
Mijn party reviews
pi_41389124
quote:

[..]

Bellick is zo corrupt als wat. Ik denk dat hij voor geld zo om zou slaan naar de andere kant.
Waarschijnlijk zal hij weer naar die 'vrouw' van Scofield gaan in die stripclub. Misschien dat hij haar dan dwingt om contact met Scofield op te nemen en dat ze zo in contact met elkaar komen..

Dat T-Bag en Abruzzi zo makkelijk iemand vermoorden of bedreigen werkt wel in hun voordeel. Ze zaten toch allebei al voor levenslang en ze hadden al vaker mensen vermoord. Ze hebben er minder problemen mee de sporen uit te wissen. Michael & Lincoln zijn niet zo want ze hadden die Malone gelijk af kunnen schieten.. maar dan waren het echte moordenaars geweest..

Tweener is geen killer, maar gewoon een simpel zakkenrollertje. Ik zie nog wel een romance opbloeien tussen hem en die meid waar hij mee naar Utah gaat.

Ik denk dat Abruzzi op zoek gaat naar Fibonacci.
Ow lol ik had het nog niet gelezen maar dat doet hij dus inderdaad:
SPOILER
Ik denk dat hij hem nog wel neer gaat knallen

En wanneer verschijnt die pa van Scofield en Burrows weer eens?

Ik vind het zo geweldig om te zien dat ze zo in angst leven, het is zo goed weergegeven. Iedereen die ze op straat tegen komen kijken ze argwanend aan, want ze denken dat iedereen hun herkent.. die angst in hun ogen

[ Bericht 10% gewijzigd door Staaf op 01-09-2006 10:35:01 ]
Sue Me
pi_41389386
Nog meer :
SPOILER
en een stukje van een gesprek tussen mahone en een kerel genaamt sullins in ep7 :
SPOILER
Wil je weten wie sullins is? :
SPOILER
En omdat ik dan toch bezig ben : (Fotos van ep3 -scan)
SPOILER

[ Bericht 5% gewijzigd door Waltero op 01-09-2006 11:00:20 ]
pi_41389935
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 09:12 schreef Sethje het volgende:
Ik koester echt een diepe haat tegen T-Bag, ik vind dat zo'n achterbakse mongool
bewijs dat het een zeer goede acteur is!
  vrijdag 1 september 2006 @ 11:19:10 #93
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_41390513
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 09:12 schreef Sethje het volgende:
Robert Knepper wil ook dat mensen T-bag steeds meer gaan haten daarom vindt hij het zo'n leuke rol
Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
  vrijdag 1 september 2006 @ 12:52:27 #94
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_41391920
Ja hij is wat mij betreft goed op weg ik vind hem echt ontzettend niet aardig
Mijn party reviews
pi_41392182
ok, ga ook maar eens op dit topic posten. heb door vakantie net afl. 1 en 2 van S2 gekeken.
er viel me iets op nl: als veronica in de kofferbak gelegd wordt is het kenteken 1029Q en als de bak dichtgegooid wordt is het 9417X. het wordt heel duidelijk in beeld gebracht, is het iemand ook opgevallen en wat zou het betekenen? voor degene die het nog even terug wil zien rond de 38 min.
  vrijdag 1 september 2006 @ 13:30:40 #96
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_41392282
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 13:10 schreef marientje het volgende:
ok, ga ook maar eens op dit topic posten. heb door vakantie net afl. 1 en 2 van S2 gekeken.
er viel me iets op nl: als veronica in de kofferbak gelegd wordt is het kenteken 1029Q en als de bak dichtgegooid wordt is het 9417X. het wordt heel duidelijk in beeld gebracht, is het iemand ook opgevallen en wat zou het betekenen? voor degene die het nog even terug wil zien rond de 38 min.
waren er geen twee auto's ?! zoiets staat me bij
Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
pi_41392625
quote:

[..]

SPOILERTAGS... je reageert op een spoiler, gast. Is het nou zo moeilijk?
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
  vrijdag 1 september 2006 @ 14:21:53 #98
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_41393333
Makt oe eige nie zo druk zou ons moeder zeggen
Mijn party reviews
  vrijdag 1 september 2006 @ 16:34:45 #99
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_41397921
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 10:23 schreef Staaf het volgende:

[..]
blablabla

Ik denk dat Abruzzi op zoek gaat naar Fibonacci.
Ow lol ik had het nog niet gelezen maar dat doet hij dus inderdaad:
SPOILER
Ik denk dat hij hem nog wel neer gaat knallen

blablabla
Zooo hallo, die spoilertag heeft veel zin gehad

Ontopic: de afleveringen beginnen volgens mij weer steeds beter te worden
pi_41398321
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 16:34 schreef Haunter het volgende:

[..]

Zooo hallo, die spoilertag heeft veel zin gehad

Ontopic: de afleveringen beginnen volgens mij weer steeds beter te worden
Juist, 1 was onder de maat, 2 een opwarmertje, en 3 wordt weer knallen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo