Maar dan krijg je accuut een slappe... of zoietsquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:31 schreef NanKing het volgende:
Als het ooit gebeurt zal ik aan je denken!.
In ieder geval de slappe lach denk ik....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:34 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Maar dan krijg je accuut een slappe... of zoiets
Ik ben echt te visueel ingesteldquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:36 schreef maedel het volgende:
[..]
In ieder geval de slappe lach denk ik....
*pok* "oh sorry"
![]()
Ik zit er zelf ook nog steeds om te lachenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:36 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik ben echt te visueel ingesteld.
Ja, nou, inmiddels ben ik wel uitgelachen hoor....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:37 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik zit er zelf ook nog steeds om te lachen![]()
ja dit doet een mens goedquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:34 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Maar dan krijg je accuut een slappe... of zoiets
Nja, *is even bezigquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:54 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, nou, inmiddels ben ik wel uitgelachen hoor....![]()
"Butje"?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:01 schreef maedel het volgende:
Stroekie, heb jij wel eens van Butje de Reus gehoord?
Is serieus hoorquote:
Nee that doesn't ring a bellquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:01 schreef maedel het volgende:
Stroekie, heb jij wel eens van Butje de Reus gehoord?
"Butje" is een scheldwoord hier in Groningen. (zoals mongool; de geestelijk gehandicapte kinderen hier in de stad gingen vroeger naar een opvang/school in de butjesstraat)quote:
Ja, is een Ossische website, en hi-la-risch kan ik wel zeggen...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee that doesn't ring a bell![]()
maar vertel eens verder, want zo'n naam maakt wel nieuwsgierig
"gaat klaar zitten en is een en al oor"![]()
ik mag daar van mijn baas niet kijkenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:07 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, is een Ossische website, en hi-la-risch kan ik wel zeggen...
maar, hij doet het niet nu![]()
www.butjedereus.nl
Ik heb ook forbidden staan, en ik zit thuis.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik mag daar van mijn baas niet kijken
er komt forbidden te staan als ik hier nu op me werk ga kijken
zal vanavond thuis nog eens een blik werpen
via google wel een paar links maar nergens iets dat echt verder gaatquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:25 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik heb ook forbidden staan, en ik zit thuis.
Volgens mij "doet 'ie' het niet"
tadadaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:57 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
't moestlesbeau c'estbeau
Het is geen, GS hier hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Zeau, zeau, chique benaming veur zeau'n topic.
Wat is het voor iets dan?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:00 schreef NanKing het volgende:
.
Wat is 'Conny and Carla', een leuke film.
Ik dacht alquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:49 schreef Ang3l het volgende:
TVP
En dat is dan niet Tering Vervelend Potje maar gewoon terug vindt post hoor!
Oh, ik dacht "Tijd Voor Potten".quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:49 schreef Ang3l het volgende:
TVP
En dat is dan niet Tering Vervelend Potje maar gewoon terug vindt post hoor!
quote:
*jaloers*quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ieks ik zoende een vrouw! een vrouw! Een vrouw!
Oeh
quote:
Neejquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou, vlindertje.
bijna jarig he? Weet je al wat je krijgt?
Arme jijquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NeejIk ben al blij als er niemand doodgaat en zo
Zal er morgen even naar kijkenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Eindelijk gevondenJungsun Arirang van de film Spring Summer Fall Winter... And Spring
![]()
![]()
Misschien ook wel wat voor jou, NanKing
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:41 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zal er morgen even naar kijken luisteren.
Ben nu 'beautiful Boxer' aan 't kijken.
* vanitasvanitatumetomniava noteert in 'nog te bekijken films'quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:41 schreef NanKing het volgende:
Ben nu 'beautiful Boxer' aan 't kijken.
Da's niet netjes hoor NanKingquote:
Onbeschofte ik zegquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Da's niet netjes hoor NanKing
je moet eerst Maril welkom heten, en ach dat werven soms lukt dat wel ja![]()
Ik luister 't nu,quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Eindelijk gevondenJungsun Arirang van de film Spring Summer Fall Winter... And Spring
![]()
![]()
Misschien ook wel wat voor jou, NanKing
Dan is het toch niet mislukt, hooguit is het een ander resultaat geworden dan je verwacht hadquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:41 schreef Chowi het volgende:
Wil iemand een stukje van mijn mislukte chocoladecake proeven?
Geef je adres maar, dan stuur ik 'm wel op. De verzendkosten zijn voor mij. Ik hoef 'm namelijk niet, de cake.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan is het toch niet mislukt, hooguit is het een ander resultaat geworden dan je verwacht had
en voor chocolade kan ik 's nachts gewoon wakker gemaakt worden![]()
en je denkt dat de postbode hem dan niet zelf gaat oppeuzelen?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Geef je adres maar, dan stuur ik 'm wel op. De verzendkosten zijn voor mij. Ik hoef 'm namelijk niet, de cake.
De postbode haalt zijn neus op als hij de cake ziet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en je denkt dat de postbode hem dan niet zelf gaat oppeuzelen?
en ik heb maar een smalle brievenbus, dus die krijgt hij daar nooit doorheen geschoven
Spring summer fall winter...spring (oid?).quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:45 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
't Is van mijn lievelingsfilm![]()
Maar Wonderer vind Wondje geen toffe afkorting!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doe jij eens gewoon liev tegen NanKing![]()
Zeg, zoek je ruziequote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar Wonderer vind Wondje geen toffe afkorting!
En als NanKing wil dat ik lief doe, moet ze het maar verdienen.
Neen. Want die ligt namelijk netjes opgeborgen in de tweede la van mijn bureauquote:
Zo is het nu ook hier zo verquote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik krijg zo'n idee dat lesbeau's niet met handtasjes meppen. Eerder met vuisten en mokers.
De blauwe plekken en andere littekens herinneren mij er nog elke dag aanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:40 schreef NanKing het volgende:
[..].
Heel goed van je, als je dat maar onthoudt.
die pakken een zware loodgieterstasquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik krijg zo'n idee dat lesbeau's niet met handtasjes meppen. Eerder met vuisten en mokers.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De blauwe plekken en andere littekens herinneren mij er nog elke dag aan.
Of onze hamer die aan ons overall hangtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die pakken een zware loodgieterstas![]()
Dat vermoeden had ik alquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:51 schreef NanKing het volgende:
[..]
Spring summer fall winter...spring (oid?).
Zal eens op zoek gaan.
Oeh en 'Beautiful Boxer' is echt een prachtige film, die moet je een keer kijken
.
Wat heb je nou weer uitgespookt?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De blauwe plekken en andere littekens herinneren mij er nog elke dag aan.
Hij is inelkaar geslagen door een stel lesbo's.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wat heb je nou weer uitgespookt?
Potige potten.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:54 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hij is inelkaar geslagen door een stel lesbo's.
Oeh, ik houd van jequote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Trouwens, mijn gevechtstechniek is iemand te vriend maken; en deze langzaam maar zeker tot drugsverslaafde te laten wegkwijnen. (door mijn manipulatieve houding)
Voor je 't weet ben je een junk. Distantieer je ervan, nu het nog kan!quote:
Hm hm, echte liefde is een haat-liefde verhoudingquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor je 't weet ben je een junk. Distantieer je ervan, nu het nog kan!
Verslaafde? Ben jij zo'n harddrug ja?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Trouwens, mijn gevechtstechniek is iemand te vriend maken; en deze langzaam maar zeker tot drugsverslaafde te laten wegkwijnen. (door mijn manipulatieve houding)
ik heb er 4!quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij hebt de tussenliggende tijd nuttig gebruikt om nieuwe armbanden te maken ?
2 kettingsquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Alles goed? Wat heb je allemaal gekregen voor jeverjaardag
?
Schop 'mquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Slechte PC.
Huuuuuuuu, kom eens online op msn heul even enzootquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:27 schreef Twisted_fok het volgende:
Huuuuu. Er is allang een nieuw topique. Natuurlijk.
Niet verder kijken dan MyAT helpt nog minder kan ik je vertellen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, zo onderaan kijk je er makkelijk overheen enzo.
Ja baas!quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:28 schreef NanKing het volgende:
[..]
Huuuuuuuu, kom eens online op msn heul even enzoot.
Dat ken ik! MyAt is ongeveer mijn huisquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:29 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Niet verder kijken dan MyAT helpt nog minder kan ik je vertellen.
Ja, en uitstapjes zin leuk. Maar niet te vaak. Anders zijn het geen uitstapjes meer.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat ken ik! MyAt is ongeveer mijn huis, AT is buiten, en de afzonderlijke subfora zijn uitstapjes, om het maar eens in beeld te brengen
.
Precies. En dan heb je ook nog uitstapjes waar je liever heengaat dan andere uitstapjes.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:32 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja, en uitstapjes zin leuk. Maar niet te vaak. Anders zijn het geen uitstapjes meer.
ja jij verheugde je vanmiddag volgens mij ook erg op dat uitstapje op de fietsquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Precies. En dan heb je ook nog uitstapjes waar je liever heengaat dan andere uitstapjes.
Ja, het was werkelijkwaar heerlijkquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja jij verheugde je vanmiddag volgens mij ook erg op dat uitstapje op de fiets![]()
dus je had je weer om niks druk gemaaktquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, het was werkelijkwaar heerlijk.
Jij snapt mij!quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Precies. En dan heb je ook nog uitstapjes waar je liever heengaat dan andere uitstapjes.
Sorry. Ik maak het wel goed door met je koffie te gaan drinken over een jaartje ofzoquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jij snapt mij!
Jammer dat je gay bent *huil*
Ik verheug mij er nu al op, homo.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sorry. Ik maak het wel goed door met je koffie te gaan drinken over een jaartje ofzo.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:42 schreef NanKing het volgende:
Mensen, dit is mijn laatste post hier in een week tijd.
Ik ga morgen lekker op vakantie.
Ave.
Metquote:
Niet te vergeten; Ka, de hypnotiserende slangquote:
Kleine zeemeermin was verliefd op Prins Erikquote:Op zondag 3 september 2006 00:02 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik vond alladin niet tof.
De kleine zeemeermin wel.
Ik ga proberen te slapen.![]()
Sweet dreams twisted_fokquote:Op zondag 3 september 2006 00:02 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik vond alladin niet tof.
De kleine zeemeermin wel.
Ik ga proberen te slapen.![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:08 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je moet niet gekwetst voelen wat ik nu tegen je ga zeggen maar hoezo draag je mannenkleren en probeer je niet op een vrouw te lijken, want dat ben je.
Mooie hakken, rokje, strak truitje mooi gekruld haar
Ik vind hem een hele vreemde jongeman.quote:Op zondag 3 september 2006 00:05 schreef wonderer het volgende:
Moet je kijken wat die stomme flikker in het zustertopic schreef:
[..]
Hij is nog niet eens uit de kast.
die heet hier toch gewoon sluwe schemerquote:Op zondag 3 september 2006 00:08 schreef wonderer het volgende:
Hij doet me denken aan slimshady maar die ken je niet.
en ja het is inderdaad een vreemd en verkeerd beeld als mensen je pas op en top vrouw vinden wanneer je in een rokje rondlooptquote:Op zondag 3 september 2006 00:14 schreef wonderer het volgende:
Yeah. Zo van "zoals ik het leven zie hoort zo en zo moet iedereen zich gedragen, behalve ik want ik ben nu eenmaak homo". Of zo. Gatverdamme.
maar die mietjes die melden zich nu toch hier om te vragen hoe ze het gehad heeftquote:Op zondag 3 september 2006 00:32 schreef Sebasser het volgende:
Ja, hoe was je mietje ?
Waarom zijn jullie zo flauwquote:Op zondag 3 september 2006 00:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar die mietjes die melden zich nu toch hier om te vragen hoe ze het gehad heeft![]()
Om je te plagen.quote:
Ook geen antwoordquote:
Niet voor mij, ik moet al zo naar 't toilet, ik heb alleen geen zin.quote:Op zondag 3 september 2006 00:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
roseetje dan maar om het goed te maken![]()
Nee, die antwoordenquote:Op zondag 3 september 2006 00:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sorry als jij je ook aangeproken volelt hoor
ik had echt alleen mij en Erik in gedachten hoor![]()
![]()
Ik deed me daar toch laatst wat leuksquote:Op zondag 3 september 2006 00:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet voor mij, ik moet al zo naar 't toilet, ik heb alleen geen zin.
Er zijn maar weinig dingen waar ik me over op kan winden, maar iemand anders die zegt hoe je moet leven is daar een van.quote:Op zondag 3 september 2006 00:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Gewoon aandoen waar jij je lekker in voelt, in plaats van je voordoen als iets wat je wellicht niet bent.
Je mag wel wat van mijn pinda's hoor.quote:Op zondag 3 september 2006 01:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig dingen waar ik me over op kan winden, maar iemand anders die zegt hoe je moet leven is daar een van.
*langzaam van kookpunt afga*
Lief.quote:Op zondag 3 september 2006 01:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je mag wel wat van mijn pinda's hoor.
Endorfinequote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verslaafde? Ben jij zo'n harddrug ja?
*drinkt koffie bij de compquote:Op maandag 4 september 2006 09:23 schreef Rhanna het volgende:
Goedemorgen. Werd net hier op school weggestuurd van de comp omdat ik koffie dronk
Nouhou.
Nou het is hier buiten nog steeds grauw en grijs buitenquote:Op maandag 4 september 2006 10:27 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Alsook een mooie ochtend toegewenst
Groeten uit een zonnig Groningenquote:Op maandag 4 september 2006 10:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou het is hier buiten nog steeds grauw en grijs buiten
dus de beloofde fraaie nazomer laat nog even op zich wachten
Hallo Roosjedoosjequote:Op maandag 4 september 2006 10:29 schreef Roosjedoosje het volgende:
halllooo mensen
Nou stop dan maar een aantal zonnestralen in je volgende post, dan hebben wij er ook wat aanquote:Op maandag 4 september 2006 10:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Groeten uit een zonnig Groningen
Yup, het is een chaos hierquote:Op maandag 4 september 2006 10:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hallo Roosjedoosje
Is het druik ongeluk van Crocodile Steve nu ook echt het gesprek van de dag daar down under ?
voor zijn helden status had hij natuurlijk een croco moeten treffen in plaats van een rogquote:Op maandag 4 september 2006 11:50 schreef Roosjedoosje het volgende:
[..]
Yup, het is een chaos hier
(stiekem wel leuk hoor)
Die gemene roggen heb ik op Great Barrier Reef niet gezien, althans niet dat ik er mij bewust van was.quote:Op maandag 4 september 2006 12:03 schreef Roosjedoosje het volgende:
Nou die beesten zijn ook vrij heftig hoor
Heb je daar ook gedoken? Schijnt echt enorm tof te zijn.quote:Op maandag 4 september 2006 12:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die gemene roggen heb ik op Great Barrier Reef niet gezien, althans niet dat ik er mij bewust van was.
Croco's heb ik wel volop gezien in Kakado NP een stuk onder Darwin
Na een periode van lang warm weer had het die avond van te voren flink geregend waardoor die beesten de ochtend erop wat actiever dan normaal waren
Ik heb alleen maar gesnorkeld en dat was op zich al heel indrukwekkendquote:Op maandag 4 september 2006 12:39 schreef Roosjedoosje het volgende:
[..]
Heb je daar ook gedoken? Schijnt echt enorm tof te zijn.
Op mijn stage plek hebben ze die beesten ook en doen er onderzoek mee, wel hip. Maar die beesten komen ook gewoon voor in de noordzee hoor
Mocht jij ook geen hagelwit zand van het zondageiland meenemen voor thuisquote:Op maandag 4 september 2006 13:35 schreef Roosjedoosje het volgende:
lijkt me echt een super ervaring! (ik heb alleen maar gesnorkeld bij Byron Bay en dat was echt al enorm tof)
ik vond het wel grappig om te zien dat de bemanning dus tig keer de toeristen had gewaarschuwd. Desondanks waren er toch verschillende mensen die het wilde proberen maar die vielen bij het aan boord komen toch wel door de mand. De benanning zei er niets van, maar greep wel telkens de flesjes en/of emmertjes en kieperde die ter plaatse alsnog gewoon weer in zeequote:
Ik heb het gehoord ja, maar mijn vakantie zit er al op helaasquote:Op maandag 4 september 2006 14:04 schreef Stroekie het volgende:
Oh en als je nog tijd (over) hebt moet je ook echt nog naar Alice Springs en Ayers Rock gaan hoor. Da's zo adembenemend mooi daar![]()
Ja continent is ook veel te groot voor 1 vakantiequote:Op maandag 4 september 2006 14:28 schreef Roosjedoosje het volgende:
[..]
Ik heb het gehoord ja, maar mijn vakantie zit er al op helaas![]()
Ik moet nog een paar weekies werken en dan is het Australie avontuur over..
Maar ik heb goede hoop da tik nog eens terug kom en de west kust ga doen (en stukkie outback, alice springs)
Oh en je moet natuurlijk nog naar Broken Hill om te kijken of er nog wat over is van The flying Doctersquote:Op maandag 4 september 2006 14:28 schreef Roosjedoosje het volgende:
[..]
Ik heb het gehoord ja, maar mijn vakantie zit er al op helaas![]()
Ik moet nog een paar weekies werken en dan is het Australie avontuur over..
Maar ik heb goede hoop da tik nog eens terug kom en de west kust ga doen (en stukkie outback, alice springs)
Of Kate er natuurlijk nog is...quote:Op maandag 4 september 2006 14:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh en je moet natuurlijk nog naar Broken Hill om te kijken of er nog wat over is van The flying Docters![]()
![]()
Ja achteraf heb ik ook nog steeds het geval dat ik weer veel te veel als Hollander op vakantie geweest ben, die weer in zo kort mogelijke tijd zoveel mogelijk wil zienquote:Op maandag 4 september 2006 14:39 schreef Roosjedoosje het volgende:
hehehe, nou wij hebben ook een maand gereisd (Melbourne-Canberra-Sydney-Byron Bay-Ballarat-Great Ocean Road) met relaxte stops van een paar dagen steeds. W ehebben echt maar een klein deel gezien en in dat deel hebben we al zoveel gemist.
Als ik nog een keer ga, is het echt 3 maanden ofzo
Als je zoveel mogelijk in een korte tijd wil zien ben je een hollander ?quote:Op maandag 4 september 2006 14:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja achteraf heb ik ook nog steeds het geval dat ik weer veel te veel als Hollander op vakantie geweest ben, die weer in zo kort mogelijke tijd zoveel mogelijk wil zien
Nou je betaalt een bult geld, dus wil je daarvoor ook zoveel mogelijk indrukken en dingen zienquote:Op maandag 4 september 2006 16:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als je zoveel mogelijk in een korte tijd wil zien ben je een hollander ?
Hoe komt dat nou weer dan?
Nou die hebben we daar dus ook heel veel gezien.quote:Op maandag 4 september 2006 16:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Eerder japanner.
Jezus.quote:Op maandag 4 september 2006 10:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hallo Roosjedoosje
Is het druik ongeluk van Crocodile Steve nu ook echt het gesprek van de dag daar down under ?
Wij zijn dan niet zulke hollanders geweest. Gewoon genoten van de plek waar we waren en gewoon op pad met de auto en 'we zien wel' waar we belanden en wat we daar wel weer niet kunnen zienquote:Op maandag 4 september 2006 16:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou je betaalt een bult geld, dus wil je daarvoor ook zoveel mogelijk indrukken en dingen zien![]()
want een Hollander eist natuurlijk waar voor zijn geld![]()
Ja sorry, ik ben mn nieuwe verantwoordelijkheden nog even aan het verwerken.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:18 schreef Stroekie het volgende:
het blijft hier vandaag wel heel akelig stil![]()
Sorryquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:18 schreef Stroekie het volgende:
het blijft hier vandaag wel heel akelig stil![]()
Ja ook sorry van mijn kant hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:19 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ben mn nieuwe verantwoordelijkheden nog even aan het verwerken.
Misschien is Nanking een gangmaker.. Dat heb je met sommige topics.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja ook sorry van mijn kant hoor
maar als we zo met z'n alle op de eerste post blijven wachten komt het topic nooit vol en kan NanKing volgende week dit topic nog afsluiten
terwijl we juist nu stevig moeten doorposten zodat ze kan zien dat het topic zonder haar invloed ook gewoon doorloopt
Nou dat moet Erik straks maar even hier komen, die weet het vast en zeker wel weer een toffe wending te geven of Vanitasvanitatumetomniava gooit er wel een nieuw discussie onderwerp in zodat we verder kunnenquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien is Nanking een gangmaker.. Dat heb je met sommige topics.!
je telepathie werk in elk geval nog als de brandweerquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn assistentie was nodig, merk ik?
heb jij vandaag nu alweer de zon opgegegeten?quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar helaas heb ik geen vernieuwende of revolutionaire dingen te melden.
Godzijdank idd. Ik weet alleen nog niet hoe ik deze nieuwe functie aan moet pakken. Ik wil mn medestudenten en natuurlijk mijzelf niet teleurstellen. Ergens weet ik ook wel dat ik meer kan dan ik over het algemeen denk. Maar toch:quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig hoef je hier geen verantwoordelijkheid te dragen ove rons, hooguit over jezelf.
feli met je promotiequote:Op dinsdag 5 september 2006 15:15 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ben projectmanager sinds vandaag. *slik*
Het woord 'verantwoordelijkheid' klinkt me ineens vrij vies en eng in de oren.![]()
maar je hebt jezelf daarmee toch wel gekwalificeerd ten opzichte van je medestudentenquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:30 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Het is gewoon binnen m'n opleiding hoor. Wel een extern project.
Jij bent vanaf nu mijn koffiejuffrouw.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Plan van aanpak:
- Koffie
- Nog een koffie
- ...
.
Wow! Ik heb nog nooit zo'n funcite gehadquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:50 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jij bent vanaf nu mijn koffiejuffrouw.
Je plan van aanpak was zo goed, ik heb er vertrouwen in. Ik heb al een mooie titel voor je bedacht: coffee-gay. Niet guy maar gay, hahahaha, leuk he.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wow! Ik heb nog nooit zo'n funcite gehad![]()
![]()
.
Maar dan wel zonder dat witte schortje voorquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wow! Ik heb nog nooit zo'n funcite gehad![]()
![]()
.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:54 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je plan van aanpak was zo goed, ik heb er vertrouwen in. Ik heb al een mooie titel voor je bedacht: coffee-gay. Niet guy maar gay, hahahaha, leuk he.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb een rozequote:Op dinsdag 5 september 2006 15:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar dan wel zonder dat witte schortje voor
Oeh, en ja ik kan ik niets aan doen, maar ik zie je nu ook al huppelend achter die koffiekar aanlopenquote:
Erik en roddelenquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig dat je het zegt, dan denk ik vanaf nu wel twee keer na voordat ik over je ga roddelen hier.
Pff, er valt niks over me te roddelen want ik ben lief.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig dat je het zegt, dan denk ik vanaf nu wel twee keer na voordat ik over je ga roddelen hier.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Erik en roddelen![]()
dat komt volgens mij toch (bijna) nooit voor![]()
en voor flamen, rellen en bitchfights is er een ander topicquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Nou, ik kan in real life echt mega-goed roddelen
, maar aleen over van die dingen die eigenlijk toch onbelangrijk zijn. Over echte persoonlijke issues ga ik niet praten met derden. Zo benik dan wel weer.
nou er zijn wel eens nichtjes die licht geraakt zijn in deze topic reeksquote:
om helemaal in stijl te blijven had je p(r)ik kunnen typenquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat we doelen op [HOMO], waar een regelamtige rel/flame/bash-periode vaste prik is,.
Ik zal je wel waarschuwen als er een rel isquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:33 schreef Twisted_fok het volgende:
Aha! Toch eens af en toe gaan kijken dan.
Puikend!quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zal je wel waarschuwen als er een rel is, (als ik er aan denk dan).
Nou, ik vond eerder samjustme het slachtofferquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:40 schreef wonderer het volgende:
Er was pas nog een rel
En ik was het slachtoffer
Beet ze zo hard?quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, ik vond eerder samjustme het slachtoffer.
Korte samenvatting:quote:
en een online agenda functie zoals b.v. in Outlook of zo werken niet, of heb jij net als ik daar de disipline niet voor om die dingen dan weer telkens up te date te houden ?quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:57 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik moet maar 'n flagellantenleven erop nahouden.
't Is alweer de zoveelste belangrijkste iets dat ik vergeet
Nu ja, ik had een palmtop en dat werkte wel goed. Alleen is 'ie kaduuk en ik heb geen geld voor een nieuwe :-/quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en een online agenda functie zoals b.v. in Outlook of zo werken niet, of heb jij net als ik daar de disipline niet voor om die dingen dan weer telkens up te date te houden ?
da's jammerquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu ja, ik had een palmtop en dat werkte wel goed. Alleen is 'ie kaduuk en ik heb geen geld voor een nieuwe :-/
Ja NanKing wordt als centrale figuur deze dagen toch wel af en toe gemistquote:Op woensdag 6 september 2006 00:19 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Zo, de laatste POTmeter in mijn duivelse machine gesoldeerd...
Druk hier zeg...
Ik heb al meermalen gedacht om met Fok te stoppen nu ze weg isquote:Op woensdag 6 september 2006 00:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja NanKing wordt als centrale figuur deze dagen toch wel af en toe gemist
ze kon de continuiteit er redelijk inhouden
nu is het meer hollen of stilstaan in dit topic
Nou kom niet zo dramatisch en apocalyptisch zijn hoorquote:Op woensdag 6 september 2006 00:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb al meermalen gedacht om met Fok te stoppen nu ze weg is
Is ze ergens mee bezig nu oid?quote:Op woensdag 6 september 2006 00:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja NanKing wordt als centrale figuur deze dagen toch wel af en toe gemist
ze kon de continuiteit er redelijk inhouden
nu is het meer hollen of stilstaan in dit topic
Ze is op vakantiequote:Op woensdag 6 september 2006 00:29 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Is ze ergens mee bezig nu oid?
Ah mooiquote:Op woensdag 6 september 2006 00:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ze is op vakantie
maar in ben niet zo goed ingevoerd dat ik weet of ze nu op dit moment met haar vriendin bezig is![]()
Trustequote:Op woensdag 6 september 2006 00:36 schreef Stroekie het volgende:
Maar ik ga nu direct ook met wat bezig
pittuh namelijk
slaap lekker allemaal![]()
![]()
Het is hier 4 uur snachtsquote:Op woensdag 6 september 2006 03:47 schreef wonderer het volgende:
Dat had je niet kunnen bedenken of zo? Twee ogen die allebei op een andere manier scherpstellen?
Niet altijd, de bril die ik nu heb is half kapot.quote:Op woensdag 6 september 2006 04:11 schreef wonderer het volgende:
Hier is het tien uur 's avonds. Your point?
Waarom draag je geen bril dan? Da's toch veel makkelijker?
Zijn lesbeaus ook roze?quote:Op woensdag 6 september 2006 09:14 schreef Roosjedoosje het volgende:
duuss goeiemorgen roze Nederland!
Ok danquote:Op woensdag 6 september 2006 09:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij was dat roze juist het verbindende element in ons bestaan![]()
Nu,quote:Op woensdag 6 september 2006 12:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar als jij zwart prefereerd dan mag dat ook hoor, of donderblauw![]()
ik heb 1 zachtroze overhemd, dus zo roze ben ik niet, die dingen maken me in mijn gezicht veel te bleek.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:34 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu,
't is maar wat je ermee doet natuurlijk
Zoals bijv. een zwarte tuniek met keltische motieven in lichtroze en lichtgroen(die ik ooit 'ns gevonden had op 't internet, maar die ik nu niet meer kan vinden :-/ )
Maar echt alleen knalroze kan ik niet waarderen
Dat had ik natuurlijk allang begrepen, mon cher.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb 1 zachtroze overhemd, dus zo roze ben ik niet, die dingen maken me in mijn gezicht veel te bleek.
Maar ging in dit geval ook meer over de uitdrukken van de kleur roze als onze geuzennaam. zoals NOS heel lang ook de website www.rozerijk.nl in de lucht gehad heeft.
Alicey vroeg zich toen alleen af of dat roze nu alleen voor heaumeaux was of dat die kleur/uitdrukking ook voor lesbeaus van toepassing is
ja nu nou okay danquote:Op woensdag 6 september 2006 12:45 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dat had ik natuurlijk allang begrepen, mon cher.
nee want ik heb nu telefoondienst, dus ik mag pas naar kantine als hun terug zijnquote:Op woensdag 6 september 2006 12:49 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Maar dan kan jezelf toch nog wel middageten nuttigen, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |