Zoenende mannen kunnen ook heel passioneel zijn, heurquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:40 schreef Cyberdogg het volgende:
Zoenende vrouwen zijn geil. Gaat met veel meer passie dan mannen.
Ach, lekker generaliserend weerquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:40 schreef Cyberdogg het volgende:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Lieve, luie NanKing. Ik heb zo veel voor je over.
geen idee, ik zoen nooit met mannen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:40 schreef Cyberdogg het volgende:
De inhoud maakt of kraakt een topic juistquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:44 schreef Sebasser het volgende:
Goeie TT.
Dat doet me denken aan radio 538, of was het slamFM ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De inhoud maakt of kraakt een topic juist.
Ik luister beiden nooit, dus daar heb ik het niet van.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan radio 538, of was het slamFM ?
Awel, goeie geldinbrenger 14.gifquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik luister beiden nooit, dus daar heb ik het niet van.
Wat onzinnigquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Awel, goeie geldinbrenger 14.gif
dan noemen ze 2 liedjes, en dan kan je smsen welke je de beste vind.
En die heeft het dus 'gemaakt' en de andere is dus 'gekraakt'
maar veel moeilijker kunnen ze het niet maken hoor, want dan wordt het te ingewikkeld voor de gemiddelde luisteraarquote:
en voor de vorm mag je dan nog gratis een email sturen, maar ja daar win je dus nooit een prijs meequote:Op maandag 28 augustus 2006 21:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
1.30 euro per sms die ze ontvangen, nee dat is niet onzinnig
Maar hoelang vanaf die Linux bak, that's the questionquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Zo, daar ben ik weer, en nu vanaf een Linux bak
Welke distro 14.gif ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
zo da's wel heel erg modern voor jouw doen toch ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nah, eigenlijk ben ik een groot liefhebber van de Amiga; Maar goed, stuff's up and running.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo da's wel heel erg modern voor jouw doen toch ?![]()
en nu ook de pinguin tot je lievelingsdier gemaakt![]()
Wat kom jij nou weer doen, lesbo's vertellen dat ze per se kinderen moeten krijgen anders heeft hun leven geen nut?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:42 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ach, lekker generaliserend weer.
Hehe nee, ik zal geen andere topics komen vervuilen, maar niet elke vrouw zoent met passie (en andersom ook, niet elke man zoent passieloos).quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat kom jij nou weer doen, lesbo's vertellen dat ze per se kinderen moeten krijgen anders heeft hun leven geen nut?
Ik moet nog 's uitzoeken hoe 'k de hardware goed kan regelen; als ik dual screen activeer hangt 't systeem bij het opstarten. Maar voor de rest draait 't als een zonnetje; 'k Heb Windows eraf geschopt.quote:
En niet iedereen wil kinderenquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:42 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hehe nee, ik zal geen andere topics komen vervuilen, maar niet elke vrouw zoent met passie (en andersom ook, niet elke man zoent passieloos).
Heeft dat betrekking op mijquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:58 schreef liefie_ het volgende:
en van niet iedereen is het wenselijk dat er mini's komen
ja want ik ken je zo goedquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:59 schreef slindenau het volgende:
[..]
Heeft dat betrekking op mij![]()
.
Begrijpelijk
Hihi, dat was adhv een ander topicjequote:Op maandag 28 augustus 2006 22:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja want ik ken je zo goed
niet alles draait om jou
Mja, maar niet alleen daar. Ik maak me eigenlijk overal niet al te geliefdquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:04 schreef NanKing het volgende:
Die discussies zijn al zo vaak geweest op Fok!, dat niet iedereen de moeite meer neemt om ze te volgen.
En nu wil je een knuffel en horen dat je wel meevalt?quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:07 schreef slindenau het volgende:
[..]
Mja, maar niet alleen daar. Ik maak me eigenlijk overal niet al te geliefd.
Zelfde als Bradquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:02 schreef NanKing het volgende:
Wond; waarom vergeet je mijn verjaardag niet?.
Omdat het topic vol was en ik was nog niet klaarquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:53 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ja, dat had ik begrepen. Maar waarom begin je daar nu over?
edit: toch maar niet
Okè, begrepen en meegekregen. Had je nog wat dingen die je perse kwijt wilquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat het topic vol was en ik was nog niet klaar
Nee hoor, maar een knuffel is natuurlijk nooit wegquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:08 schreef NanKing het volgende:
[..]
En nu wil je een knuffel en horen dat je wel meevalt?
Ja, dat het belachelijk is om een hele groep mensen te veroordelen op JOUW visie op leven, voortplanting en seks. Dat anderen het er niet mee eens zijn hindert jouw leven toch niet? Laat ze dan met rust en hou op je mening aan anderen op te dringen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:12 schreef slindenau het volgende:
[..]
Okè, begrepen en meegekregen. Had je nog wat dingen die je perse kwijt wil?
[..]
Nee hoor, maar een knuffel is natuurlijk nooit weg.
Zal het nóóit meer doenquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat het belachelijk is om een hele groep mensen te veroordelen op JOUW visie op leven, voortplanting en seks. Dat anderen het er niet mee eens zijn hindert jouw leven toch niet? Laat ze dan met rust en hou op je mening aan anderen op te dringen.
Heel goedquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik luister beiden nooit, dus daar heb ik het niet van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |