Of Kate er natuurlijk nog is...quote:Op maandag 4 september 2006 14:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh en je moet natuurlijk nog naar Broken Hill om te kijken of er nog wat over is van The flying Docters![]()
![]()
Ja achteraf heb ik ook nog steeds het geval dat ik weer veel te veel als Hollander op vakantie geweest ben, die weer in zo kort mogelijke tijd zoveel mogelijk wil zienquote:Op maandag 4 september 2006 14:39 schreef Roosjedoosje het volgende:
hehehe, nou wij hebben ook een maand gereisd (Melbourne-Canberra-Sydney-Byron Bay-Ballarat-Great Ocean Road) met relaxte stops van een paar dagen steeds. W ehebben echt maar een klein deel gezien en in dat deel hebben we al zoveel gemist.
Als ik nog een keer ga, is het echt 3 maanden ofzo
Als je zoveel mogelijk in een korte tijd wil zien ben je een hollander ?quote:Op maandag 4 september 2006 14:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja achteraf heb ik ook nog steeds het geval dat ik weer veel te veel als Hollander op vakantie geweest ben, die weer in zo kort mogelijke tijd zoveel mogelijk wil zien
Nou je betaalt een bult geld, dus wil je daarvoor ook zoveel mogelijk indrukken en dingen zienquote:Op maandag 4 september 2006 16:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als je zoveel mogelijk in een korte tijd wil zien ben je een hollander ?
Hoe komt dat nou weer dan?
Nou die hebben we daar dus ook heel veel gezien.quote:Op maandag 4 september 2006 16:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Eerder japanner.
Jezus.quote:Op maandag 4 september 2006 10:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hallo Roosjedoosje
Is het druik ongeluk van Crocodile Steve nu ook echt het gesprek van de dag daar down under ?
Wij zijn dan niet zulke hollanders geweest. Gewoon genoten van de plek waar we waren en gewoon op pad met de auto en 'we zien wel' waar we belanden en wat we daar wel weer niet kunnen zienquote:Op maandag 4 september 2006 16:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou je betaalt een bult geld, dus wil je daarvoor ook zoveel mogelijk indrukken en dingen zien![]()
want een Hollander eist natuurlijk waar voor zijn geld![]()
Ja sorry, ik ben mn nieuwe verantwoordelijkheden nog even aan het verwerken.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:18 schreef Stroekie het volgende:
het blijft hier vandaag wel heel akelig stil![]()
Sorryquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:18 schreef Stroekie het volgende:
het blijft hier vandaag wel heel akelig stil![]()
Ja ook sorry van mijn kant hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:19 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ben mn nieuwe verantwoordelijkheden nog even aan het verwerken.
Misschien is Nanking een gangmaker.. Dat heb je met sommige topics.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja ook sorry van mijn kant hoor
maar als we zo met z'n alle op de eerste post blijven wachten komt het topic nooit vol en kan NanKing volgende week dit topic nog afsluiten
terwijl we juist nu stevig moeten doorposten zodat ze kan zien dat het topic zonder haar invloed ook gewoon doorloopt
Nou dat moet Erik straks maar even hier komen, die weet het vast en zeker wel weer een toffe wending te geven of Vanitasvanitatumetomniava gooit er wel een nieuw discussie onderwerp in zodat we verder kunnenquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien is Nanking een gangmaker.. Dat heb je met sommige topics.!
je telepathie werk in elk geval nog als de brandweerquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn assistentie was nodig, merk ik?
heb jij vandaag nu alweer de zon opgegegeten?quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar helaas heb ik geen vernieuwende of revolutionaire dingen te melden.
Godzijdank idd. Ik weet alleen nog niet hoe ik deze nieuwe functie aan moet pakken. Ik wil mn medestudenten en natuurlijk mijzelf niet teleurstellen. Ergens weet ik ook wel dat ik meer kan dan ik over het algemeen denk. Maar toch:quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig hoef je hier geen verantwoordelijkheid te dragen ove rons, hooguit over jezelf.
feli met je promotiequote:Op dinsdag 5 september 2006 15:15 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ben projectmanager sinds vandaag. *slik*
Het woord 'verantwoordelijkheid' klinkt me ineens vrij vies en eng in de oren.![]()
maar je hebt jezelf daarmee toch wel gekwalificeerd ten opzichte van je medestudentenquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:30 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Het is gewoon binnen m'n opleiding hoor. Wel een extern project.
Jij bent vanaf nu mijn koffiejuffrouw.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Plan van aanpak:
- Koffie
- Nog een koffie
- ...
.
Wow! Ik heb nog nooit zo'n funcite gehadquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:50 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jij bent vanaf nu mijn koffiejuffrouw.
Je plan van aanpak was zo goed, ik heb er vertrouwen in. Ik heb al een mooie titel voor je bedacht: coffee-gay. Niet guy maar gay, hahahaha, leuk he.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wow! Ik heb nog nooit zo'n funcite gehad![]()
![]()
.
Maar dan wel zonder dat witte schortje voorquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wow! Ik heb nog nooit zo'n funcite gehad![]()
![]()
.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:54 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je plan van aanpak was zo goed, ik heb er vertrouwen in. Ik heb al een mooie titel voor je bedacht: coffee-gay. Niet guy maar gay, hahahaha, leuk he.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb een rozequote:Op dinsdag 5 september 2006 15:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar dan wel zonder dat witte schortje voor
Oeh, en ja ik kan ik niets aan doen, maar ik zie je nu ook al huppelend achter die koffiekar aanlopenquote:
Erik en roddelenquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig dat je het zegt, dan denk ik vanaf nu wel twee keer na voordat ik over je ga roddelen hier.
Pff, er valt niks over me te roddelen want ik ben lief.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig dat je het zegt, dan denk ik vanaf nu wel twee keer na voordat ik over je ga roddelen hier.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Erik en roddelen![]()
dat komt volgens mij toch (bijna) nooit voor![]()
en voor flamen, rellen en bitchfights is er een ander topicquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Nou, ik kan in real life echt mega-goed roddelen
, maar aleen over van die dingen die eigenlijk toch onbelangrijk zijn. Over echte persoonlijke issues ga ik niet praten met derden. Zo benik dan wel weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |