Idd maar die van de aldi zijn wel erg handig als je een grote BBQ hebt of tijdens een verjaardagquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:13 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Ze zijn wel goed te eten hoor die van de aldi, maar niks kan op tegen zelfgemaakte natuurlijk
pussyquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:19 schreef Rpr8 het volgende:
ik heb even gechecked, maar enigszins te verwachten wordt het recept voor die marinade niet zomaar vrijgegeven. Dit zou mijn werk de kop kunnen kosten :-P
Ha , en ik dacht dat ik de enige was.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:18 schreef Omkron het volgende:
Sorry hoor.. maar die van de Aldi zijn niet te vreten..
Als ze het recept niet geven , kan 't ze ook de kop kosten , want dan wordt 't boycottenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:19 schreef Rpr8 het volgende:
ik heb even gechecked, maar enigszins te verwachten wordt het recept voor die marinade niet zomaar vrijgegeven. Dit zou mijn werk de kop kunnen kosten :-P
'k Ben er ook niet kapot van hoorquote:Op zaterdag 9 september 2006 20:04 schreef Thorical het volgende:
[..]
Ha , en ik dacht dat ik de enige was.Die dingen zijn hun centen en mijn leuke BBQ dag niet waard.
't Was een portie voor ongeveer 2 personen, ik schat ongeveer anderhalf pond ofzo.quote:Op zondag 10 september 2006 15:47 schreef Omkron het volgende:
Kosten ze bij de ah eigenlijk..? en hoeveel krijg je..?
Ja die heb ik ook wel eens ergens gelezen of gehoord.quote:Op zondag 17 september 2006 22:54 schreef Thorical het volgende:
FF een kick naar de ultieme spareribs marinade.
Iets met cola oid?
stakehousequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb bij een stakehouse gewerkt een daar hadden we hele lekkere "hot" spare ribs... weet iemand wat voorn saus dat geweest kan zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |