nummer negen op de cd klinkt als ga even kijkenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik gaf onderaan pagina 3 wel een hele harde hint hoor. Niet eens meer een hint te noemen.
Voor jou misschien.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:41 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
nummer negen op de cd klinkt als ga even kijken
Kijk, dit is een online quiz. Een groot gedeelte van de vragen hier valt dan ook wel te Googlen en op zich is er geen manier om vast te stellen of dat wel of niet gebeurt. Als mensen gaan Googlen is de lol van het spel er af en daarom valt of staat deze reeks op het vertrouwen dat we in elkaar hebben dat er niet geGoogled wordt.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:33 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Ik snap alles tot op een zeker punt.
Ik had mijn (absoluut goed gemeende) google-opmerking vast beter achterwege kunnen laten. Maar hoe er vervolgens diep op ingehakt gaat worden vind ik echt heel erg triest.
Kwam net al langs bij me, tussen Urban Dance Squad en Usher in.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:45 schreef BwennieBren het volgende:
Waarom allemaal zo onaardig voor elkaar? Zet ff allemaal We are the World op
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:45 schreef BwennieBren het volgende:
Een vader zie zijn zoon opvoedt, vind je ook 'onaardig'?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:45 schreef BwennieBren het volgende:
Het is ook moeilijk om aardig te doen tegen een "prutser en google-gebruiker" als Jayhawk. Dat komt vooral door voorvallen uit de tijd dat we het nog zonder jou moesten stellen, BwennieBrenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:45 schreef BwennieBren het volgende:
Hangt er vanaf op welke manier hij het doet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Een vader zie zijn zoon opvoedt, vind je ook 'onaardig'?
Oh, dan moet ik zeker ver terug gaan lezen? Maar ik val niemand aan hoor!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:48 schreef macondo het volgende:
[..]
Het is ook moeilijk om aardig te doen tegen een "prutser en google-gebruiker" als Jayhawk. Dat komt vooral door voorvallen uit de tijd dat we het nog zonder jou moesten stellen, BwennieBren
Streng en rechtvaardig. Zachte heelmeesters kunnen we niet gebruiken, dan etteren we zo drie topics verder.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:51 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Hangt er vanaf op welke manier hij het doet.
Neequote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Theo van Gogh?
Algemene Kennis Quiz Deel 134quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:51 schreef BwennieBren het volgende:
Oh, dan moet ik zeker ver terug gaan lezen? Maar ik val niemand aan hoor!Ik wil alleen meer liefde in deze topique
![]()
Nog meer liefde in de quiz?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:51 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Hangt er vanaf op welke manier hij het doet.
[..]
Oh, dan moet ik zeker ver terug gaan lezen? Maar ik val niemand aan hoor!Ik wil alleen meer liefde in deze topique
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |