En toch stinkt het.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:35 schreef Lod het volgende:
Gans is nochtans een correct nederlands woord. Ik gebruik het gans de tijd
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:50 schreef Rpr8 het volgende:
Gans 'n Roses:
[afbeelding]
[afbeelding]
:-P
en een kip is geen mus, maar wel een caravan dus!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:59 schreef WanEnOonlie het volgende:
En een gans is geen zwaan! Godverdomme.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:08 schreef Pasl2001 het volgende:
[..]
en een kip is geen mus, maar wel een caravan dus!![]()
donders bliksems ( kom je uit spakenburg ofzo?quote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:41 schreef Blackletter het volgende:
ik zeg het ook de hele tijd de ganse tied, maar ben dan ook "ex" limburger.
Vandaar de afkorting BELGquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:10 schreef Menn0 het volgende:
In gans België zeggen ze het ook. Dus ik denk dat Limburgers wannabee Belgen zijn. Gans lijp.
Haajt te murf kuttekopquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:34 schreef droks het volgende:
Je weet wel, die Limburgers die gans zeggen ipv hele of wat het ook betekend.![]()
Wat een kut woord, wie heeft dat verzonnen zeg? Het klinkt niet, en het klopt ook niet.
Ik moest een week in Limburg werken, daar zeiden ze het 50x per dag.![]()
Dít is een gans:
[afbeelding]
Dat was mijn klacht.![]()
(Verder zijn Limburgers wel okémeestal)
DUDE die gast is akelig.....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:32 schreef Blanchimont het volgende:
Ganz Toll!
[afbeelding]
Bruno Ganz
DUDE, die ganse gast is gewoon acteur. Daar is gans niet akeligs aan.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:55 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
DUDE die gast is akelig.....![]()
owja srry vergetenquote:
nee, maar ken mensen in overijssel die dat vaak zeggen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
donders bliksems ( kom je uit spakenburg ofzo?)
Limbo's zijn nep-Belgen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:10 schreef Menn0 het volgende:
In gans België zeggen ze het ook. Dus ik denk dat Limburgers wannabee Belgen zijn. Gans lijp.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:39 schreef vanBnaarC het volgende:
jullie zijn allemaal gesmurft!!
ik lachte hardop hahah!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:50 schreef Rpr8 het volgende:
Gans 'n Roses:
[afbeelding]
[afbeelding]
:-P
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |