Soort Brothers in Arms, maar dan met de Waffen SS.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:26 schreef Morthill het volgende:
Een WWII game waarin je de geallieerden kunt spelen om de Duitsers te verslaan maar ook de Duitsers om de geallieerden te verslaan.
''Zie enemy is coming''quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:34 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Een keer puur vanuit de Duitse kant lijkt me ook geweldig... compleet met fanatieke toespraken van Dolfje tussendoor als Mission Briefing.![]()
Om vervolgens in het Duits vloekend Amerikanen neer te knallen![]()
Ik zag dat ding eergister staan bij de MediaMarkt. Goede TV, zo lijkt het. Volgens mij werkt de 360 daar uitstekend op. In elk geval goed dat je voor breedbeeld gaat, dat is al een enorme sprong voorwaarts.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:36 schreef Simsfan88 het volgende:
Één goede avond mede-fokkers. Ik heb een vraagje.
Ik ben aan het sparen voor een Xbox 360 premium. Maar ik heb een 39 cm diagonale beeldbuis, en dat is wat klein, dus ik wil er 70 van maken.
Nu wil ik deze TV binnekort kopen, maar hoe weet ik of de Xbox 360 daar goed op werkt? (die koop ik pas over een paar maanden...)
Er waren toch wat problemen met sommige TV's als je de Xbox 360 er op aan sloot?
Gegroet![]()
pwquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:36 schreef Simsfan88 het volgende:
Één goede avond mede-fokkers. Ik heb een vraagje.
Ik ben aan het sparen voor een Xbox 360 premium. Maar ik heb een 39 cm diagonale beeldbuis, en dat is wat klein, dus ik wil er 70 van maken.
Nu wil ik [url="http://www.kieskeurig.nl/product/392F4920AD48E7F5C12570B600568F88.htm"]deze TV[/url] binnekort kopen, maar hoe weet ik of de Xbox 360 daar goed op werkt? (die koop ik pas over een paar maanden...)
Er waren toch wat problemen met sommige TV's als je de Xbox 360 er op aan sloot?
Gegroet![]()
Yes!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:19 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Volgende maand Tiger Woods.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Eindelijk samen golfen via Livequote:
ik was op de eerste xbox niet zo weg van forza maar dit ziet er toch wel weer heeeeel erg mooi uit...quote:
Jaaa he he eindelijk na jaren Gijsquote:Op vrijdag 1 september 2006 08:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eindelijk samen golfen via Live
Ja.. maar een MUST have voor racegamers.. dat moge duidelijk zijn!quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:20 schreef bluebit het volgende:
[..]
ik was op de eerste xbox niet zo weg van forza maar dit ziet er toch wel weer heeeeel erg mooi uit...
dadelijk eens kijken wanneer de release date is en eventueel pre orderen
edit : 1 december dus... nog maar even wachten met pre orderen
ben ik met je eens, PGR2 en 3 heb ik grijs gedraaid. forza kon me echter niet zo bekoren als pgr.quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:23 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja.. maar een MUST have voor racegamers.. dat moge duidelijk zijn!
Ik had hem met 3 dagen terug.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:15 schreef Kremers het volgende:
Lekker dan, mijn XBOX360 is dood![]()
![]()
Ik krijg drie rode ringen te zien. Alles losgekoppeld, HD ook gedemonteerd, maar ik blijf die kringen krijgen.
Morgen maar even bellen, en hopen op een snelle fix...
Ik heb er alleen hier in de kast al een stuk of tien staanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
*nog steeds wacht op een WW2 game die je met Duitse eenheden kunt spelen*
Er komt een lim editquote:Op vrijdag 1 september 2006 08:20 schreef bluebit het volgende:
[..]
ik was op de eerste xbox niet zo weg van forza maar dit ziet er toch wel weer heeeeel erg mooi uit...
dadelijk eens kijken wanneer de release date is en eventueel pre orderen
edit : 1 december dus... nog maar even wachten met pre orderen
Een FPS dan.quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:55 schreef Retuobak het volgende:
Ik heb er alleen hier in de kast al een stuk of tien staan
Heerlijk lijkt het me. Samen tegen elkaar en een beetje ouwhoeren. Of een toernooi beginnen met de Gijsjes. Na het werk thuiskomen en zien dat je opeens op -12 slagen staat en ik nog 18 holes moet.quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:22 schreef Atuniel het volgende:
Jaaa he he eindelijk na jaren Gijs
Zitten ook heel veel minigames in schijnt
Ja was vooral de handling wat erg wennen was.. gaf erg het verschil aan van PGR2 als arcade spel en Forza als serieus physics spel. En na de fun die ik had beleefd in PGR2 vond ik forza dan ook beduidend minder naar mijn smaak...quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:40 schreef bluebit het volgende:
[..]
ben ik met je eens, PGR2 en 3 heb ik grijs gedraaid. forza kon me echter niet zo bekoren als pgr.
misschien ook een kwestie van wennen.
Dan sta je -24 als je thuis komt met nog 18 holes te gaan Gijs.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heerlijk lijkt het me. Samen tegen elkaar en een beetje ouwhoeren. Of een toernooi beginnen met de Gijsjes. Na het werk thuiskomen en zien dat je opeens op -12 slagen staat en ik nog 18 holes moet.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eindelijk samen golfen via Live
And another one bites the dustquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:15 schreef Kremers het volgende:
Lekker dan, mijn XBOX360 is dood![]()
![]()
Ik krijg drie rode ringen te zien. Alles losgekoppeld, HD ook gedemonteerd, maar ik blijf die kringen krijgen.
Morgen maar even bellen, en hopen op een snelle fix...
quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:08 schreef Atuniel het volgende:
Dan sta je -24 als je thuis komt met nog 18 holes te gaan Gijs.
Become the World's Best - Challenge up to three players in five new game modes, or play in online tournaments complete with money lists, full stat tracking, league leaders, and more.quote:
Must Have.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:21 schreef Tain het volgende:
Assassin's Creed
[afbeelding]
[afbeelding]
Iedere tv vanaf 1990(?) kan 60hz aan.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:26 schreef masterdave het volgende:
Lekker verhaal voor een vriend van me, die wil Ninety nine Nights halen, is een 60hz only spel, zijn tv kan geen 60 hz aan...
Het is wel een kleuren-TV?quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:26 schreef masterdave het volgende:
Lekker verhaal voor een vriend van me, die wil Ninety nine Nights halen, is een 60hz only spel, zijn tv kan geen 60 hz aan...
quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
And another one bites the dust![]()
Ik riep het maanden terug in het PS3 topic al, maar toen wilden ze het allemaal niet gelovenquote:Op vrijdag 1 september 2006 08:53 schreef Tain het volgende:
[update]Xbox 360 versie Assassin\'s Creed bevestigd
De enige PS3 titel die op de E3 indruk om me heeft gemaakt. En nu komt hij dus ook op de 360.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:21 schreef Tain het volgende:
Assassin's Creed
[afbeelding]
[afbeelding]
Het spel maakte ook indruk op mij.. Best wel raar aangezien we maar 5 sec aan ingame beelden konden bekijkenquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
De enige PS3 titel die op de E3 indruk om me heeft gemaakt. En nu komt hij dus ook op de 360.
Zou niet best zijn. Sony heeft het wel nodig. Ik acht de kans echter zeer klein, omdat Sony heel veel centjes zou moeten betalen aan Capcom om hun zich 500.000 potentiële verkopen van DR2 door de neus te boren (rare zin). DR2 wordt wel vast multiplatform, daar kan je vergif op innemen.quote:Sony may have talked Capcom into making Resident Evil 5 a PS3 exclusive... along with Dead Rising 2.
Ik heb wat langer ingame beelden gezien, en geloof me: het is heel tof. Soort next-gen prince of persia, maar dan realistisch.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:46 schreef BMH het volgende:
Het spel maakte ook indruk op mij.. Best wel raar aangezien we maar 5 sec aan ingame beelden konden bekijken
quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:56 schreef Mystikvm het volgende:
Even wat olie op het vuur om het positieve nieuws te temperen.
Uit de geruchtenrubriek van EGM (vrij overgenomen, blijkbaar):
[..]
Zou niet best zijn. Sony heeft het wel nodig. Ik acht de kans echter zeer klein, omdat Sony heel veel centjes zou moeten betalen aan Capcom om hun zich 500.000 potentiële verkopen van DR2 door de neus te boren (rare zin). DR2 wordt wel vast multiplatform, daar kan je vergif op innemen.
RE5 zou nog wel eens PS3-exclusive kunnen.
Ik denk dat Capcom zich na het Gamecube-debacle niet zo snel meer aan één console zal binden. Misschien dat er titels tijdelijk exclusief zullen zijn.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zou niet best zijn. Sony heeft het wel nodig. Ik acht de kans echter zeer klein, omdat Sony heel veel centjes zou moeten betalen aan Capcom om hun zich 500.000 potentiële verkopen van DR2 door de neus te boren (rare zin). DR2 wordt wel vast multiplatform, daar kan je vergif op innemen.
Hmmm, ik denk dat zijn tv dan kapot is of zo, aangezien die met 60 hz een rare balk door z'n beeld heeft en veel storing, hij heeft een medion lcd 23" lcd scherm notabene.quote:
Je beantwoord je eigen vraagquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:04 schreef masterdave het volgende:
[..]
Hmmm, ik denk dat zijn tv dan kapot is of zo, aangezien die met 60 hz een rare balk door z'n beeld heeft en veel storing, hij heeft een medion lcd 23" lcd scherm notabene.
DR2 voor PS3 zou best weleens kunnen hoor, een PS3 versie zou in Japan tenminste ook kunnen zorgen voor goede verkopen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
fps`squote:Op vrijdag 1 september 2006 08:55 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik heb er alleen hier in de kast al een stuk of tien staan
dat spel, ah superquote:Op vrijdag 1 september 2006 08:53 schreef Tain het volgende:
[update]Xbox 360 versie Assassin\'s Creed bevestigd
Hopen kan altijd, net als dat jullie ervan overtuigd waren dat Assassin's Creed toch wel PS3 exclusive zou blijven.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:39 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
DR2 voor PS3 zou best weleens kunnen hoor, een PS3 versie zou in Japan tenminste ook kunnen zorgen voor goede verkopen.
RE5 in Japan exclusief heb ik ook gehoord.
Hoe lang heeft de reparatie geduurd?quote:
Had ook de 3 rode ringen of death, maar woensdag verstuurd vrijdag weer afgeleverdquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:26 schreef Kremers het volgende:
[..]
Hoe lang heeft de reparatie geduurd?
Jammer dat het niet in de vakantie gebeurd is, net een week voor er eindelijk weer een interessant spel uitkomt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |