je site is loze spamzooiquote:Op woensdag 14 november 2007 20:10 schreef deepart het volgende:
Een jaar geen alcohol, we hebben altijd nog coke en jonko's
Het "lot" maar in eigen handen genomen?quote:Op woensdag 14 november 2007 23:53 schreef cerror het volgende:
Een jaar geen sex. Gaat me goed af de laatste maanden.
Nou en?quote:Op donderdag 15 november 2007 06:32 schreef KoosHumorloos het volgende:
Ik kan best een jaartje zonder alcohol.![]()
een half jaar geen seks (BJ mag dus welquote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:34 schreef Jojoortje het volgende:
Tussen:
Een jaar geen sex
of
Een jaar geen alcohol
Vertel het mij!
Een heel jaar seks met BG telt ook niet meequote:Op donderdag 15 november 2007 11:47 schreef MoChe het volgende:
[..]
een half jaar geen seks (BJ mag dus wel)en een half jaar geen alcohol (alcohol is alles hoger dan 41%)
Same here. Ben wel een meisje trouwens.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:14 schreef mstx het volgende:
Ik red het al 18 jaar zonder alcohol. Niet zo'n moeilijke keuze dus.
quote:Op donderdag 15 november 2007 13:12 schreef KlappernootatWork het volgende:
Ik maak geen keuze: voor mij is het het hele jaar vreet'n zoep'n en op de proeme kroep'n ..
dat dusquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:45 schreef soppig het volgende:
een jaar geen sex.. dan kan ik me een jaar kapot zuipen om te vergeten dat ik het aankomende maanden geen sex heb
quote:
Oh das klootn!quote:Op donderdag 15 november 2007 16:10 schreef metalheadBOC het volgende:
een jaar lang geen sex da's me namenlijk al een keer eerder gelukt![]()
picsquote:Op donderdag 15 november 2007 16:33 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ho, er zijn ook mensen met partners die er wel jammie uit zien
![]()
Die site heb ik al 2 jaar nietmeer, maar anders is mijn sig zo kaalquote:Op donderdag 15 november 2007 00:28 schreef ikJur het volgende:
[..]
je site is loze spamzooi![]()
ontopic: Nu met een halve kater zeg ik een jaar geen alcohol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |