nou playen, ik vind dat sabrina weinig tot niks terug doet behalve handen wegslaan of hoofdwegdraaienquote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:19 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Z'n pa weet dat hij sabrina aan het playen is.
Ik zou die vlag erin prikken, en wel meteen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:22 schreef BorTheWolf het volgende:
Die E10 zit erbij alsof hij wil zeggen, kijk is dit is mijn verovering
Met dat pikkie van hem kan ie hem alleen kwijt in dr navel.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zou die vlag erin prikken, en wel meteen.
ik denk dat ie weinig kans maakt, anders had ie allang gemogen. en ik wil het niet hebben ookquote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zou die vlag erin prikken, en wel meteen.
Hij is schaduwspits bij zijn cluppie en hij mist de bekerwedstrijd tegen PSVquote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:23 schreef golfer het volgende:
Heeft die Jeroen vandaag al eens een paar zinnen gezegd?
Of is die dooie saaie lul alleen maar af en toe in bad te bewonderen met zijn billenmaat Marcel?
Dat zeg ik hij E10 is sabrna aan het palyen (bewerken)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:21 schreef toxikon het volgende:
[..]
nou playen, ik vind dat sabrina weinig tot niks terug doet behalve handen wegslaan of hoofdwegdraaien
12 cm, max.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Shoarma![]()
Ik schrijf alsof ik Sabine niet mag maar dat valt wel mee hoor.
Zo en nu ff kijken hoever E10 mag gaan![]()
Wie ?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:24 schreef scanman01 het volgende:
Jeroen heeft bij mij nu ook afgedaan.
Wow!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:23 schreef Stereotomy het volgende:
Hij is schaduwspits bij zijn cluppie en hij mist de bekerwedstrijd tegen PSV
Lol... Ik zag een verhouding Jeroen en Milica wel zitten, maar meneer wil alleen wel even aan haar voelen maar verder niets. Nou, dan mag meneer exit.quote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het gaat om wat je er mee doet hè
weet ik maar veel resultaat levert dat nog niet opquote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:24 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Dat zeg ik hij E10 is sabrna aan het palyen (bewerken)
En met wie je het doet!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het gaat om wat je er mee doet hè
Ja, huil maar..... maar dat is wat veel dames altijd volmondig roepen, dus dan ga je daarin geloven.quote:
"Denk aan je zender"quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:30 schreef Stereotomy het volgende:
Wat stond er aan de binnenkant van de toiletdeur?
Denk aan je zender.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:30 schreef Stereotomy het volgende:
Wat stond er aan de binnenkant van de toiletdeur?
Foei, hoe SC/slowchatterig.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:32 schreef golfer het volgende:
Dooie boel weer overal.
*Mandje ook gaat opzoeken.*
dacht ik ook. dat zei machoman wel tegen jeroenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:33 schreef piemelpap het volgende:
ik dacht dat e10 ook bovenin ging liggen?
nopequote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:36 schreef Hertenkamp het volgende:
Liggen ze nu samen in bed?
ik zit ook al ..ben nog klaar wakker wat moet ik nu dan?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:37 schreef ThaSandman het volgende:
Iedereen gaat vroeg slapen, dat ben ik niet gewend![]()
Slowchatten ofzoquote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:38 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik zit ook al ..ben nog klaar wakker wat moet ik nu dan?
Arme flugelquote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:11 schreef golfer het volgende:
Dat begrip was vandaag al eens langs gekomen en gemeld door de ervarings-deskundige mod Flugeltje van dit forum.![]()
*ril*
Volgens mij ook niet...normaal gaat de laatste rond de klok van 5 naar bed.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:35 schreef ThaSandman het volgende:
Volgens mij zijn ze nog nooit zo vroeg gaan slapen.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Arme flugelKom je nauwelijks van af en is gewoon een pijnlijke klotebedoening. Maar om dat nou hier te melden dat je er ook last van hebt...
![]()
(jaja, ik moest weer een patient helpen en nu zijn ze allemaal naar bed)
Volgens mij zat het niet aan haar kloten.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:40 schreef Isabeau het volgende:
Arme flugelKom je nauwelijks van af en is gewoon een pijnlijke klotebedoeling
Ik denk het Coraquote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:43 schreef Coraatje het volgende:
ga wel ff een peukie doen misschien zijn ze dan net weer ff wakker?
Als ik er jeuk aan heb, kom je dan weer even krabben?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:44 schreef Isabeau het volgende:
Eigenlijk weet ik niet eens of het woord klotebedoening wel bestaat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |