Geef die patienten wat barbituraat en stuur ze terug naar bedquote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik besluit ook de streams aan te doen hoor, moet ik weer even werken![]()
omdat men het los laat?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:04 schreef Peter6000 het volgende:
Het "nieuws" van vanavond is toch wel, dat het ernaar uitziet dat Etiënne uiteindelijk succes gaat hebben bij Sabrina.
rare uitspraak ja...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ken ze ook allemaal, maar ik doe me ook niet enorm preuts voor.
Tijn roept zelfs dat hij het walgelijk vindt als hij in de mond van een vrouw klaarkomt.
"Doos"!!! Het modewoord is "doos" !quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ingreepje doen bij een bewoonster van BB die denkt last te hebben van een ingegroeide haar bij haar vagina?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik besluit ook de streams aan te doen hoor, moet ik weer even werken![]()
De constante toenadering van Etiënne, en dat Sabrina het eigenlijk niet serieus afweert, en Etiënne steeds wat verder lijkt te gaan.quote:
Oh, dan heeft ze vast hidradenitis suppurativa. Heb ik geen trek in hoor, weet je wel hoe erg pus kan stinken.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:03 schreef golfer het volgende:
Ingreepje doen bij een bewoonster van BB die denkt last te hebben van een ingegroeide haar bij haar vagina?
Sorry, ik zag vandaag zelf de woordrn grot en glijgleuf voorbij komen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:05 schreef scanman01 het volgende:
"Doos"!!! Het modewoord is "doos" !
Heb ooit een rondje gedaan in het AZM met een arts, was er een vrouw met twee kort na elkaar geamputeerde benen vanwege atherosclerose. Wonden genazen niet goed en dat begon inderdaad behoorlijk te stinken.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, dan heeft ze vast hidradenitis suppurativa. Heb ik geen trek in hoor, weet je wel hoe erg pus kan stinken.
Zie Monique niet zo snel vertrekken, als de zusjes beide op de bank zitten, den ik dat Sabrina gaat vertrekken. (ik voorspel dat monique er gelijk achteraan vertrekt en visa versa)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De constante toenadering van Etiënne, en dat Sabrina het eigenlijk niet serieus afweert, en Etiënne steeds wat verder lijkt te gaan.
Ontremmende factoren kunnen zijn: drank, en een vertrek van Monique.
En hoeveel van die preutse zakken jenzen er een stuk ijzer doorheenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ken ze ook allemaal, maar ik doe me ook niet enorm preuts voor.
Tijn roept zelfs dat hij het walgelijk vindt als hij in de mond van een vrouw klaarkomt.
Same herequote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Sorry, ik zag vandaag zelf de woordrn grot en glijgleuf voorbij komen.![]()
Ik hou het eik altijd bij kutje.![]()
Oh mijn god, ik heb het opgezocht met de afbeeldingen-zoekmachine van Google!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:07 schreef Isabeau het volgende:
Oh, dan heeft ze vast hidradenitis suppurativa. Heb ik geen trek in hoor, weet je wel hoe erg pus kan stinken.
Dat begrip was vandaag al eens langs gekomen en gemeld door de ervarings-deskundige mod Flugeltje van dit forum.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:07 schreef Isabeau het volgende:
Ewquote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat begrip was vandaag al eens langs gekomen en gemeld door de ervarings-deskundige mod Flugeltje van dit forum.![]()
*ril*
Alleen als Monique er wat van zegt zal Sabrina wat meer afstand nemenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:12 schreef scanman01 het volgende:
Er wordt nu heel veel geluld in het huis over de relatie Etienne en Sabrina. Ook waar de twee gewoon bij zijn. En nog blijft Sabrina nog dicht tegen Etienne aanliggen. Volgens mij zegt dat wel wat.
Gooi jij de beerput ff openquote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat begrip was vandaag al eens langs gekomen en gemeld door de ervarings-deskundige mod Flugeltje van dit forum.![]()
*ril*
Maar Sabrina weet nu dus dat het er allemaal al lang niet meer onschuldig uitziet. Ze moet dan kunnen nagaan dat dat thuis waarschijnlijk ook zo zal zijn. Als ze dan echt puur en alleen om de knuffel en verder niets bij Etienne wil zitten, dan zou ze het wel minderen dacht ik.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Alleen als Monique er wat van zegt zal Sabrina wat meer afstand nemen
ja ik was er ook niet echt van gecharmeerdquote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:10 schreef Hertenkamp het volgende:
[..]
Oh mijn god, ik heb het opgezocht met de afbeeldingen-zoekmachine van Google!![]()
pa lijkt zich in de verste verte niet te bekommeren om zoonquote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:16 schreef Coraatje het volgende:
wat vind pa er eigenlijk van?
Egniequote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:16 schreef ThaSandman het volgende:
De aller aller aller laatste van Eggie
Z'n pa weet dat hij sabrina aan het playen is.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:16 schreef Coraatje het volgende:
wat vind pa er eigenlijk van?
Nee, die stinkt net zo als die....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |