Een kubus?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:22 schreef Nembrionic het volgende:
Stel nu dat je gaat beeldhouwen. Je wilt een bol maken. Welke basisvorm neem je dan?
Same here. Ik heb geen tijd voor die dingen maar er zit zoveel bij wat ik altijd al had willen zienquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:22 schreef Neleos het volgende:
[..]
Echt een goede site, daar ga ik mij wel mee vermaken, jammer dat mijn vakantie bijna voorbij is.
Nou goed. Ja.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Een kubus?
En dat raspen ze tot krieltjes?
Omdat ze nog steeds geen methode hebben gevonden om krieltjes niet te laten uitgroeien tot normale aardappelen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou goed. Ja.
Ze snijden de grote aardappels in blokjes. Die blokjes raspen ze dan tot kleine rondjes....de minikrieltjes
Nu nog de vraag: waarom?
Er staat ook nog een live concert van de favoriete band van ChrisJX bij, Children Of Bodomquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Same here. Ik heb geen tijd voor die dingen maar er zit zoveel bij wat ik altijd al had willen zien
Neuh neuh. Krieltjes an sich hebben ze ook hoor. Minikrieltjes ZOUDEN ze ook gewoon kunnen groeien en gebruiken. Maar dat doen ze niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Omdat ze nog steeds geen methode hebben gevonden om krieltjes niet te laten uitgroeien tot normale aardappelen?
Oeh yeah! Punt voor mijquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:27 schreef Neleos het volgende:
[..]
Er staat ook nog een live concert van de favoriete band van ChrisJX bij, Children Of Bodom![]()
ChrisJX +1quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:28 schreef ChrisJX het volgende:
Kosten baten verhouding?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:29 schreef ChrisJX het volgende:
Minikrieltjes worden altijd zonder schil verkocht, en dit is dan net zo makkelijk?
Zo..dat valt me nog mee, die scorequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:30 schreef MaJo het volgende:
Puntentelling aangepast met punten van de meet. Er zijn flink wat verschuivingen
Jij bent iets van 5 plaatsen omhoog gegaanquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo..dat valt me nog mee, die score
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |