Een Terasaurus van 45 meterquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:39 schreef macondo het volgende:
Gigasaurus 38,5 m
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:43 schreef Neleos het volgende:
Een gabbersaurus van 47 meter?
hmmm, scherpquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:44 schreef Berkery het volgende:
Dit is een strikvraag. Er is nog nooit een complete dinosaurus gevonden, alleen skeletten.
http://www.youtube.com/watch?v=dfUs-ZHVJ9kquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:45 schreef Allantois het volgende:
[..]
![]()
Die stond op 1 van mijn eerste "dance smash hits"/"dance top zoveel"/"willekeurig andere titel" cd's
Ik zit op m'n werk in het ziekenhuis, ben benieuwd wat ze ervan vindenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:46 schreef Neleos het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=dfUs-ZHVJ9k
Dat mag dus juist nietquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:49 schreef CiQNiZ het volgende:
De naam is nog niet gevonden.
Let op:
Met compleet bedoel ik compleet skelet.
Dus geen ontbrekende delen zodat er geschat wordt op de lengte...
Hint: Langste dino!! Niet hoogste!
Volgens mij is dat makkelijk te doen via Google
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:49 schreef CiQNiZ het volgende:
Volgens mij is het een CiQNiZ'o'saurus van 1.75mquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:49 schreef CiQNiZ het volgende:
De naam is nog niet gevonden.
Let op:
Met compleet bedoel ik compleet skelet.
Dus geen ontbrekende delen zodat er geschat wordt op de lengte...
Hint: Langste dino!! Niet hoogste!
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:53 schreef CiQNiZ het volgende:
Als echt niemand het weet weet ik zeker dat iemand het op Google gaat zoeken..
Was wel serieus bedoeld hoor, omdat je zo aangaf dat je het met google makkelijk kon vinden.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:58 schreef CiQNiZ het volgende:
Goed. Het antwoord is niet geraden. Het antwoord is Diplodocus. Bij benadering 27m lang.
Let op, het was een compleet skelet!
Ik ga er vanuit dat de reaktie op mijn antwoord van de rivieren niet serieus bedoelt was
ik vrees voor jequote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:58 schreef CiQNiZ het volgende:
Goed. Het antwoord is niet geraden. Het antwoord is Diplodocus. Bij benadering 27m lang.
Let op, het was een compleet skelet!
Ik ga er vanuit dat de reaktie op mijn antwoord van de rivieren niet serieus bedoelt was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |