Dan stop je toch met betalen en speel je een ander spel......quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:05 schreef Koenz0r het volgende:
Vieze vuillakken, hier betaal je dan voor, aidszooi
Nou, kijk maar hoe de TS er van opknaptquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:10 schreef Zuen het volgende:
niks nerd, het is relax om af en toe ff een potje wow te spelen.
Lees je in manquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:11 schreef kollie het volgende:
waar hebben jullie het over??
Het is gewoon kut dat je zonder waarschuwing eruit getyft wordt. Een beetje informatie mag ook wel het is gewoon een kut servicequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:16 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Nou, kijk maar hoe de TS er van opknapt![]()
Idd. Het is net Microsoftquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:20 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Het is gewoon kut dat je zonder waarschuwing eruit getyft wordt. Een beetje informatie mag ook wel het is gewoon een kut service
onzin. Dat moet gewoon duidelijk in de OP staanquote:
Als je de combinatie Blizzard en wow niet snapt moet je maar terug onder je steen kruipen...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:23 schreef kollie het volgende:
[..]
onzin. Dat moet gewoon duidelijk in de OP staan![]()
Als al die wowwers er dan eindelijk eens onderuit komen graagquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:24 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Als je de combinatie Blizzard en wow niet snapt moet je maar terug onder je steen kruipen...
Haal die foto wegquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:26 schreef NiGeLaToR het volgende:
Check z'n profiel:
[afbeelding]
Tis echt erg
Nehquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als al die wowwers er dan eindelijk eens onderuit komen graag
echt kutquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:31 schreef Game_Error het volgende:
Godver zat ik zo lekker te grinden dondert die kutserver me er ook uit
Ja, of je gaat gewoon buitenspelen @ 0 euro per uur.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:32 schreef Game_Error het volgende:
Heeeeel kuten daar betaal ik dan 13 euro voor
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:24 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Als je de combinatie Blizzard en wow niet snapt moet je maar terug onder je steen kruipen...
Als je de combinatie Blizzard en wow niet snapt moet je maar terug onder je steen kruipen...quote:
wijsneusquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:43 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:40 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Ja, of je gaat gewoon buitenspelen @ 0 euro per uur.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:03 schreef Koenz0r het volgende:
Ben je lekker wow aan het spelen, mensen doden in de battlegrounds wordt je er zomaar uitgekankerd. Nouja leuk kan gebeuren dus log je opnieuw in. Blijft dat hoerige login hangen op Authenticating. Nou geweldig hoor daar verneuk ik dus mijn geld aan, kenkerzooi
WIl je naar je accountmanagement gaan krijg je een mooie 404. Vieze kanker n00bs, ga eens je service goed fixen ofzo.
http://www.wow-europe.com/account/
Vuilakken
kan hij niet, die zijn ook van de servert geflikkerdquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:43 schreef ZuAndy het volgende:
meneertje kan ook ff geen WoW spelen![]()
ga vrienden zoeken![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:19 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
kan hij niet, die zijn ook van de servert geflikkerd![]()
Klimtoestel 3 op de hoek van de kleine woerdlaan. Nuff said. De glijbaan is ook voor pro's, kankernoobs worden eraf gekickedquote:Op woensdag 30 augustus 2006 03:57 schreef Off-ShoRe het volgende:
diablo 2 lod. nuf said.
Alleen de pros worden blijkbaar er constant van af getiefd. En daar BETALEN ze dan voor. WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, een abo voor een spel dat zo instabiel isquote:Op woensdag 30 augustus 2006 08:17 schreef dubidub het volgende:
[..]
Klimtoestel 3 op de hoek van de kleine woerdlaan. Nuff said. De glijbaan is ook voor pro's, kankernoobs worden eraf gekicked [afbeelding]
kun je je Gilles de la Tourette niet bedwingen tijdens het typenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:07 schreef Koenz0r het volgende:
kuthomos in dat kut frankrijk, ga die kutzooi fixen en kap met kutten, vieze kutten
Ik ken die hele woerdlaan niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 08:17 schreef dubidub het volgende:
Klimtoestel 3 op de hoek van de kleine woerdlaan. Nuff said.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 08:17 schreef dubidub het volgende:
[..]
Klimtoestel 3 op de hoek van de kleine woerdlaan. Nuff said. De glijbaan is ook voor pro's, kankernoobs worden eraf gekicked
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |