abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41541601
tex, houten platen kun je ook op maat laten zagen bij de Gamma e.d. he.

martineke, beterschap voor maxim. en hopelijk blijft romijn nog buiten schot.
pi_41541982
quote:
Op woensdag 6 september 2006 09:35 schreef texelonia het volgende:
Martineke wat baln dat Maxim waarschijnlijk waterpokken heeft. Zeker ook ivm jullie vakantie Gelukkig lijkt Maxim er (nog) weinig last van te hebben. Beterschap voor hem

CarOnline, waar hebben jullie die bouwtekening voor keukentje dan vandaan? Of is het echt alleen een tekening en moet je dan zelf hout nog aanschaffen (en op maat zagen enzow)? Als het een soort Ikea-achtig bouwpakket is vind ik het wel leuk, maar als we zelf alle planken op maat moeten zagen zie ik het iets minder zitten...
Uit een boek, dat je ooit kon bestellen bij 'Kinderen' geloof ik.
Je moet écht alles zelf doen, dus hout meten zagen lijmen vijlen boren en plamuren.
Tis alleen een werk beschrijving. Dan kan je net zo goed voor dat keukentje gaan, dat gaat een stuk sneller!
Screw them.
We're going home.
  woensdag 6 september 2006 @ 10:08:52 #253
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_41542159
Ja maar ja ik dacht misschien is het dan een stuk goedkoper
Maar goed, heb nog een paar maandjes

En hoe kom je dan aan de (juiste) handvaten en wasbak, kraan, etc?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_41542335
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:08 schreef texelonia het volgende:
Ja maar ja ik dacht misschien is het dan een stuk goedkoper
Maar goed, heb nog een paar maandjes

En hoe kom je dan aan de (juiste) handvaten en wasbak, kraan, etc?
Nou eh... dit liep op een gegeven moment ook wel in de papieren hoor, het is niet goedkoop. Wat kost dat keukentje als ik vragen mag? Mailen mag ook hoor

De knopjes voor de gaspitjes en het handvatje van de la en het beugeltje van het oventje komen van Ikea, net als het plankje. Het wasbakje is gewoon een rvs schaaltje van Xenos. Kraan hebben we niet.
Het is best veel werk, en je moet wel enig gereedschap hebben.
Screw them.
We're going home.
  woensdag 6 september 2006 @ 10:19:05 #255
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_41542388
Dat keukentje in die winkel was 70 euro voor één deel. Dus dan heb je alleen gasfornuisje met oventje zeg maar. Zo heb je allerlei onderdelen, wasmachine, koelkast, wasbak, etc.
Maar goed, kan ook nog op marktplaats e.d. kijken natuurlijk
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_41542395
Oh ik zie het al, valt mee hoor! Denk dat wij er 25 euro minder voor hebben uitgegeven, maar wel veel meer werk er aan hebben gehad.
Screw them.
We're going home.
pi_41542459
Deze staat er ook, voor 80 euro incl. alles! Vind deze ook érg leuk!

Screw them.
We're going home.
pi_41542480
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:19 schreef texelonia het volgende:
Dat keukentje in die winkel was 70 euro voor één deel. Dus dan heb je alleen gasfornuisje met oventje zeg maar. Zo heb je allerlei onderdelen, wasmachine, koelkast, wasbak, etc.
Maar goed, kan ook nog op marktplaats e.d. kijken natuurlijk
Ja maar die op speurders is toch totaal zoals afgebeeld? Met wasbak en oventje?
Screw them.
We're going home.
  woensdag 6 september 2006 @ 10:26:39 #259
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_41542586
Ja maar dat is een andere dan ik in de winkel had gezien. Op 2e hands sites heb ik zelf nog niet echt gekeken.

Die hierboven is ook erg leuk idd!
©Dumbo
pi_41542617
die githa op speurders had gevonden was dacht ik 85 voor een nieuwe (want op bestelling gemaakt). maar dan moet je 'm nog wel zelf verven (als je dat wil) en accessoires zitten er ook nog niet bij.
  † In Memoriam † woensdag 6 september 2006 @ 10:37:29 #261
81992 Githa
pi_41542863
Neej, klopt!
Maar hij is wel wat groter als het keukentje dat hierboven staat, al vond ik dieook wel héél erg leuk.
Persoonlijk vind ik het leuker en fijner om het zelf te schilderen en assecoires, daar had ik het met mijn vriend nog over.
Voor ons is het een ideale manier om te voorkomen dat Jordy straks met de feestdag overspoelt wordt met "rotzooi" nu kan hij mooi de assecoires vragen
Ja, het kost extra geld, maar dat geld zou toch uitgegeven worden wat wil je ook met 4 oma's en 2 opa's en de nodige (surrogaat) ooms en tantes

Bix, moet ik je het nummer anders vast mailen? .... dan heb je het vast mocht je het nodig hebben.
pi_41542953
is wel makkelijk ja.
  † In Memoriam † woensdag 6 september 2006 @ 11:42:28 #263
81992 Githa
pi_41544549
Done

Martineke, hoe is het bij de huisarts gegaan ?
  woensdag 6 september 2006 @ 12:13:34 #264
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_41545441
dit geloof je gewoon niet
om 10.10 bij de ha zijn, maxim om half 10 wakker gemaakt, ik kijken of het erger was geworden....wat denkie? ALLES WEG ok op 3 minibultjes na.
ben wel bij de ha geweest en ze denkt dat hij gewoon een virusje heeft aangezien het begon met beetje verkoudheid, en dan met die bultjes en vlekken als reactie erop
het kon ook 6e ziekte zijn, maar dat ging gepaard met koorts en zo, en dat heeft hij niet.

maar wij zijn in ieder geval blij we kunnen gewoon met zn allen op vakantie.
heb wel een spraytje meegekregen voor het geval zn neus dicht zit als we gaan vliegen, kan ik die open sprayen zodat zn oren niet hoeven te klappen.
  woensdag 6 september 2006 @ 12:31:26 #265
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_41545989
Gelukkig maar Martineke voor het instappen al 1 keer sprayen dan is de neusspry goed ingewerkt als je gaat opstijgen.

Githa gaaf keukentje

Jolie meissie wat een toestand
Lb groot gelijk dat je daar achter aan gaat
  woensdag 6 september 2006 @ 12:42:50 #266
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_41546296
Wat een meevaller Martineke Fijn dat jullie nu ook gewoon op vakantie kunnen

Oh op bestelling? Dat is wel handig. Ik dact Githa hem gewoon toevallig zo had gevonden zeg maar.
Tja 85 euro vor dat keukentje van Githa vind ik al beter dan die 70 euro voor één onderdeel wat ik had gezien. Omdat deze dus wel groter is. Accessoires hoef ik er ook niet bij, want ik heb liever metalen pannetjes dan houten bijvoorbeeld. Veel leuker om zelf uit te zoeken ook. En idd handig om aan andere mensen te vragen

Maar ik ga nog wel even zoeken en nadenken etc, heb nog even de tijd
©Dumbo
pi_41547443
Scootmobielen Myrthe werd vandaag in de Jumbo ook bijna van de sokken gereden door zo'n ding, die vrouw zag ons nog net op tijd en reed toen maar achteruit een bloemenrek omver.
Hoe is het met Jolie nu? En succes met schadevergoeding krijgen!

Fijn dat je gewoon weg kunt nu Martineke!

Voor de puzzelfanaten: Zeeman heeft nu puzzels vanaf 60 stukjes vanaf 2,49 euro. Misschien leuk om alvast achteruit te leggen.

Hema had altijd leuke metalen pannensetjes Tex!
pi_41548309
achteruit leggen, maak 't ff nog ingewikkelder dan 't al is, poemojn! piet is nu heel trots dat ie puzzels van 12 stukjes kan. en dan liefst 20 keer achter elkaar dezelfde.

wat een verhalen over die scoot-mobielen zeg, heel erg schrikken lijkt me. ook voor de bestuurders in kwestie natuurlijk, eigenlijk onverantwoord om iedereen daar maar mee te laten rijden. of moet men er eerst een soort scoot-mobiel-bewijs voor halen?

fijne vakantie martineke, dat was even een meevaller!
  woensdag 6 september 2006 @ 14:26:35 #269
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_41549185
quote:
Op woensdag 6 september 2006 13:55 schreef bixister het volgende:
achteruit leggen, maak 't ff nog ingewikkelder dan 't al is, poemojn!
LOL

Die scootmobielen, daar blijf ik ook zover mogelijk bij uit de buurt sinds ik er door aangereden ben in een winkel. Bij de kassa viel een man bijna van zijn scootmobiel en greep zich vast aan z'n stuur, waardoor dat ding naar voren schoot. Gelukkig had ik alleen een blauwe knie, een andere mevrouw had met haar voet klem gezeten en moest ermee naar de dokter.
Volgens mij krijgen mensen met een scootmobiel eerst een aantal rijlessen, voordat ze er de straat mee op mogen.
Hoe gaat het nu met de voet van Jolie?
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_41549187
Het zijn wel veel stukjes ja, en ik heb per ongeluk 99 stukjes meegenomen (ging voor de 60). Dus die kan echt nog een tijdje ongebruikt in de kast liggen.. of er moeten wat oudere kinderen op bezoek komen die het wel leuk vinden.
  woensdag 6 september 2006 @ 14:33:09 #271
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41549390
Geen idee Bix maar als je in mijn ogen niet meer in staat bent om in een auto te rijden, vind ik ook dat je niet in zo'n ding in een winkel kan gaan rijden..... Jolie had vanmorgen al geen pijn meer maar ze begon er wel weer meteen over. Alleen inmiddels doet ze er stoer over hoorde ik net van de oppas. Stoer vertellen dat ze onder 'bjommetje liggen gedaan heeft' duuuuus

Jolie kan niet puzzelen. Niet eens met vier stukjes en ook niet van die puzzel waar je het goede ding in de puzzel moet leggen zeg maar.
pi_41550257
Ik vind het ook maar levensgevaarlijk die scootmobieldingen! Gelukkig heeft Jolie er niks ernstigs aan overgehouden. Ik vind die autootjes waarmee ze op het fietspad mogen rijden ook levensgevaarlijk. Zouden idd wel eens wat meer regels voor mogen komen.

Martineke, gelukkig zijn de bultjes verdwenen en kunnen jullie op vakantie.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † woensdag 6 september 2006 @ 15:18:04 #273
81992 Githa
pi_41550643
Martineke dat is goed nieuws Maxim geen waterpokken en jullie toch lekker op vakantie
  woensdag 6 september 2006 @ 15:23:00 #274
103793 kozakken
Living the life
pi_41550801
Het is zo grappig zoals elk kind weer wat eigens kan en andere dingen nog een tijdje achterwege laat. Hier dus een puzzelend kind dat ook redelijk druk is met knippen enzo. En hij praat wel aardig veel en goed, maar als ik hoor wat Jolie allemaal al kan en weet te vertellen. Oh my, dat zie ik Jonne nog niet doen.
(Morgen gaat hij voor het eerst naar de peuterspeelzaal en ben zo benieuwd of hij daadwerkelijk wel wil spelen met veel andere kindjes of dat hij helemaal in z'n schulp kruipt)
En zoals Kai die ook lekker zijn eigen gang gaat en zich ontwikkelt binnen zijn favoriete vaardigheden ipv de meer geeigende dingen (hoezo nu al lekker zijn eigen ding willen en doen )
  woensdag 6 september 2006 @ 17:21:23 #275
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_41554499
ja goed nieuws ja, heb alleen nu wel ontdekt dat hij ze weer heeft. maar nadat ik zn kleren heb uitgetrokken ze ook weer verdwijnen heb een foto kunnen maken, misschien dat iemand iets herkend of zo. vind het raar dat als maxim een virus zou hebben, het verdwijnt en weer terugkomt met warmte.
  woensdag 6 september 2006 @ 17:23:29 #276
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_41554566
Zijn het niet gewoon warmte bultjes/vlekjes dan?
©Dumbo
  † In Memoriam † woensdag 6 september 2006 @ 19:01:06 #277
81992 Githa
pi_41557666
of heb je misschien ander wasmiddel ofzo? omdat je zegt dat ze verdwijnen als je zijn kleren uittrekt.

warmte/zweet bultjes zou ook goed kunnenn, al moet ik wel zeggen dat ze bij Jordy er anders uitzien, kleine rode bultjes die een plakkaat vormen. Dit is meer een een wit bultje met een rode vlek er omheen.
  woensdag 6 september 2006 @ 19:04:14 #278
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_41557786
Dan kom ik toch weer uit op Netelroos, als ik dit zo zie.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_41560195
Is netelroos besmettelijk?

Jadey zit onder de vlekken, we zijn vorige week donderdag met haar naar de HA geweest en die constateerde een of andere schimmel/exceeminfectie. Creme voorgeschreven, maar het helpt niet. De vlekke komen en gaan en steeds op andere plekken. Ik ga morgen gelijk weer een afspraak maken. Ben even gaan googlen, maar het lijkt echt wel op netelroos Het ziet er precies zo uit als op de foto. Is netelroos dan een schimmel of exceem? rot HA

Jolie wat zal je geschrokken zijn. Terecht hoor LB, de kosten van de schoenen moeten terug.

Githa, ik zie hem nu her en der voorbij schieten. Het is een prachtige keukentje!

[ Bericht 16% gewijzigd door danosa op 06-09-2006 20:18:09 (blz gemist) ]
  woensdag 6 september 2006 @ 20:23:26 #280
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_41560551
quote:
Op woensdag 6 september 2006 17:23 schreef texelonia het volgende:
Zijn het niet gewoon warmte bultjes/vlekjes dan?
volgens mij niet, die heeft hij ook weleens gehad, maar dat was echt anders.
dit jeukt ook echt, en doet zeer.

netelroos? opzoeken gaat....
komt wel verdacht veel overeen moet ik zeggen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Martineke op 06-09-2006 20:34:02 ]
  woensdag 6 september 2006 @ 20:47:14 #281
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_41561456
Danosa, netelroos is een allergische reactie op "iets".
huisarts nogmaals vragen er even goed naar te kijken en als het goed is krijg je dan druppeltjes (Fenistil).
Overigens kom je bijna nooit achter de oorzaak van netelroos en is het over het algemeen binnen een paar weken over.

Die foto van Maxim, vind ik niet echt op netelroos lijken, eerlijk gezegd. Geen idee wat 't wel zou kunnen zijn overigens.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 6 september 2006 @ 20:49:26 #282
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_41561546

Dit is Sanne nu deze foto is wel van 3 maanden geleden.
Lekker hoor zo op een terrasje in Giethoorn.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
  woensdag 6 september 2006 @ 20:56:32 #283
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_41561842
Danosa, dat van Jadey vind ik er meer uit zien als ringworm. Heb je toevallig katten?
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  woensdag 6 september 2006 @ 21:05:17 #284
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_41562157
Martineke, zijn het niet gewoon muggenbultjes die gaan jeuken als er kleding overheen schuurt? En als de kleding uit is dat die bultjes rust krijgen?
pi_41563179
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:56 schreef Leah het volgende:
Danosa, dat van Jadey vind ik er meer uit zien als ringworm. Heb je toevallig katten?
Nee gekkie, dat is Jadey niet, dat is een foto gejat van het net, voorbeeld van netelroos
Ik dacht gelijk, verrek ik héb een kat, maar toen gelijk, huh dat is ze niet haha

Maar hoe zit dat dan met ringworm, ben je er bekend mee?
pi_41563354
Leuk om Sanne weer eens te zien Edje
  woensdag 6 september 2006 @ 21:32:44 #287
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_41563402
Yep, ik had het al wel eens gezien toen ik nog op het kdv werkte, en ik kreeg het zelf in de zwangerschap van dreumes. Van de net geadopteerde zwerfkat van mijn vriendin
  woensdag 6 september 2006 @ 21:36:23 #288
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_41563561
quote:
Op woensdag 6 september 2006 21:31 schreef poemojn het volgende:
Leuk om Sanne weer eens te zien Edje
Thnxs lang geleden ook weer dat ik op Fok ben geweest.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_41563711
quote:
Op woensdag 6 september 2006 17:21 schreef Martineke het volgende:
ja goed nieuws ja, heb alleen nu wel ontdekt dat hij ze weer heeft. maar nadat ik zn kleren heb uitgetrokken ze ook weer verdwijnen heb een foto kunnen maken, misschien dat iemand iets herkend of zo. vind het raar dat als maxim een virus zou hebben, het verdwijnt en weer terugkomt met warmte.
[afbeelding]
Dylan heeft wel eens twee of drie van zulke 'blaasjes' als hij uit bad komt. Ze zitten dan meestal op zijn borst. Na een uurtje zijn ze ook weer weg, van de warmte denk ik dus. Ze lijken echt precies op de bultjes op jouw foto.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  vrijdag 8 september 2006 @ 10:23:14 #290
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41610255
*Telefoon*

>Spreek ik met de moeder van Jolie?
<Ja daar spreekt u mee.
>U spreekt met Mevrouw Die-en-die van peuterspeelzaal Naam
<Ja?
>Jolie kan vanaf de eerste week van oktober bij ons terecht voor twee middagen, we hebben al een plekje voor haar beschikbaar
<Oh
>Komt dat uit?
<Euh........ja.....
>Nou dan zien we haar graag dan en dan om die en die tijd
<Ja ze zal er zijn
>Leuk! tot dan!
<Ja

Nu al????????????????????????? Ieks! Eng!
  Licht Ontvlambaar vrijdag 8 september 2006 @ 10:37:19 #291
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41610587
Ze worden zo snel groot LB...

Martineke, de plekjes van Maxim komen me erg bekend voor. Ik moet alleen even heel goed denken of dat bij mezelf was of bij Isa. Ik kom er nog op terug...

Isa is vandaag met Jet van de Freggels, met die twee staartjes bovenop haar hoofd
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 8 september 2006 @ 10:45:02 #292
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41610768
Heb je Isa nog ingeschreven? Ik weet nog dat je laatst wilde bellen, toch?

Jolie zou eigenlijk pas vanaf februari gaan. Maar mijn vriend wilde graag een andere peuterspeelzaal, dichterbij huis. En niet straks ineens allemaal nieuwe dingen voor haar extra.
Logisch ook, spannend ook.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 8 september 2006 @ 11:01:07 #293
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41611180
Ik ben gaan kijken met Isa... Maar het beviel mij eerlijk gezegd niet zo. Waarom weet ik niet, kan er niet echt de vinger op plaatsten. Daarbij is ze sowieso al een dag per week op het Kdv, dus voor het sociale hoeft het niet echt. Dus hebben we besloten dat we haar in elk geval niet naar de psz laten gaan.

Nu liep ik toevallig tegen een folder van de overkoepelende organisatie van kdv aan en die blijken op hetzelfde kdv als waar Isa nu op maandag is, ook een soort van psz te doen. Daar wil ik me gaan informeren... Dat is wel iets verder weg, maar voor mij een stuk vertrouwder... Stom he
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 8 september 2006 @ 11:42:19 #294
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41612117
Oke op die manier. En stom? Welnee. Jolie gaat ook niet naar de peuterspeelzaal om de hoek omdat ik daar niks mee heb. Was nog dichterbij geweest en goedkoper. Maar daar wil ik haar niet.

Ik denk dat het voor Jolie wel goed is misschien maar als het niet gaat dan hoeft ze niet.

En toch he, twee jaar is ze al. Maar als ik dan zo'n gesprek heb, of d'r naam op een formulier voor zoiets invul. Dan denk ik iedere keer weer als ik die letters zie, dit is haar naam, op ons adres, dit is mijn dochter. Het is echt.
pi_41627794
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 11:42 schreef Luchtbel het volgende:
En toch he, twee jaar is ze al. Maar als ik dan zo'n gesprek heb, of d'r naam op een formulier voor zoiets invul. Dan denk ik iedere keer weer als ik die letters zie, dit is haar naam, op ons adres, dit is mijn dochter. Het is echt.
Mooi gevoel vind ik dat! Ik heb het ook als de juf bij zwemmen de namen roept en ik bij Dylan 'ja' moet zeggen
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_41628174
Hee wat snel al! En dus toch die andere psz? Hopelijk gaat het goed en valt het je allemaal mee (en Jolie ook)!
Myrthe wilde vandaag weer niet mee naar huis, wilde eerst blijven en daarna wilde ze dan als 2e keus maar naar school..
pi_41628733
En zo kregen we hier gisteren de schoolgids met alle basisscholen van Amsterdam.
Je kan ze vaak al innschrijven vanaf 2 jaar. Ik vind dat echt wel moeilijk. Hoe weet ik nou al bij wat voor soort onderwijs mijn kind zich het beste voelt enzo.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 8 september 2006 @ 22:29:51 #298
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_41631812
quote:
Op woensdag 6 september 2006 21:05 schreef Spuuglokje het volgende:
Martineke, zijn het niet gewoon muggenbultjes die gaan jeuken als er kleding overheen schuurt? En als de kleding uit is dat die bultjes rust krijgen?
nee geen muggenbultjes hij had ze ook op zn buik, en dan wel een stuk of 20 bij elkaar. net alsof hij in de brandnetels had gelopen, zo zag het eruit.

het was me indd wel opgevallen dat als ik zn kleren uitdeed en hij dus kon afkoelen, ze wegtrokken. zo ook toen hij in bad zat, toen zat hij onder, was hij er ff uit, waren ze weer weg.
pi_41631861
Klinkt als dezelfde bultjes als Myrthe had Martineke, alleen bij haar jeukten ze niet. Bij warmte kwamen ze terug en als ze weer afgekoeld was trokken ze weer weg.
  vrijdag 8 september 2006 @ 22:38:01 #300
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_41632091
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 20:57 schreef snoopy het volgende:
En zo kregen we hier gisteren de schoolgids met alle basisscholen van Amsterdam.
Je kan ze vaak al innschrijven vanaf 2 jaar. Ik vind dat echt wel moeilijk. Hoe weet ik nou al bij wat voor soort onderwijs mijn kind zich het beste voelt enzo.
Had ik ook. Ik heb dan ook gewacht tot Freek drie en half was voordat we naar scholen zijn gaan kijken. Maar dat zal in Amsterdam niet lukken denk ik?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')