Uit een boek, dat je ooit kon bestellen bij 'Kinderen' geloof ik.quote:Op woensdag 6 september 2006 09:35 schreef texelonia het volgende:
Martineke wat baln dat Maxim waarschijnlijk waterpokken heeft. Zeker ook ivm jullie vakantieGelukkig lijkt Maxim er (nog) weinig last van te hebben. Beterschap voor hem
CarOnline, waar hebben jullie die bouwtekening voor keukentje dan vandaan? Of is het echt alleen een tekening en moet je dan zelf hout nog aanschaffen (en op maat zagen enzow)? Als het een soort Ikea-achtig bouwpakket is vind ik het wel leuk, maar als we zelf alle planken op maat moeten zagen zie ik het iets minder zitten...
Nou eh... dit liep op een gegeven moment ook wel in de papieren hoor, het is niet goedkoop. Wat kost dat keukentje als ik vragen mag? Mailen mag ook hoorquote:Op woensdag 6 september 2006 10:08 schreef texelonia het volgende:
Ja maar ja ik dacht misschien is het dan een stuk goedkoper![]()
Maar goed, heb nog een paar maandjes
En hoe kom je dan aan de (juiste) handvaten en wasbak, kraan, etc?
Ja maar die op speurders is toch totaal zoals afgebeeld? Met wasbak en oventje?quote:Op woensdag 6 september 2006 10:19 schreef texelonia het volgende:
Dat keukentje in die winkel was 70 euro voor één deel. Dus dan heb je alleen gasfornuisje met oventje zeg maar. Zo heb je allerlei onderdelen, wasmachine, koelkast, wasbak, etc.
Maar goed, kan ook nog op marktplaats e.d. kijken natuurlijk
quote:Op woensdag 6 september 2006 13:55 schreef bixister het volgende:
achteruit leggen, maak 't ff nog ingewikkelder dan 't al is, poemojn!![]()
volgens mij niet, die heeft hij ook weleens gehad, maar dat was echt anders.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:23 schreef texelonia het volgende:
Zijn het niet gewoon warmte bultjes/vlekjes dan?
Nee gekkie, dat is Jadey niet, dat is een foto gejat van het net, voorbeeld van netelroosquote:Op woensdag 6 september 2006 20:56 schreef Leah het volgende:
Danosa, dat van Jadey vind ik er meer uit zien als ringworm. Heb je toevallig katten?
Thnxs lang geleden ook weer dat ik op Fok ben geweest.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:31 schreef poemojn het volgende:
Leuk om Sanne weer eens te zien Edje
Dylan heeft wel eens twee of drie van zulke 'blaasjes' als hij uit bad komt. Ze zitten dan meestal op zijn borst. Na een uurtje zijn ze ook weer weg, van de warmte denk ik dus. Ze lijken echt precies op de bultjes op jouw foto.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:21 schreef Martineke het volgende:
ja goed nieuws ja, heb alleen nu wel ontdekt dat hij ze weer heeft. maar nadat ik zn kleren heb uitgetrokken ze ook weer verdwijnen![]()
![]()
heb een foto kunnen maken, misschien dat iemand iets herkend of zo. vind het raar dat als maxim een virus zou hebben, het verdwijnt en weer terugkomt met warmte.
[afbeelding]
Mooi gevoel vind ik dat! Ik heb het ook als de juf bij zwemmen de namen roept en ik bij Dylan 'ja' moet zeggenquote:Op vrijdag 8 september 2006 11:42 schreef Luchtbel het volgende:
En toch he, twee jaar is ze al. Maar als ik dan zo'n gesprek heb, of d'r naam op een formulier voor zoiets invul. Dan denk ik iedere keer weer als ik die letters zie, dit is haar naam, op ons adres, dit is mijn dochter. Het is echt.
nee geen muggenbultjesquote:Op woensdag 6 september 2006 21:05 schreef Spuuglokje het volgende:
Martineke, zijn het niet gewoon muggenbultjes die gaan jeuken als er kleding overheen schuurt? En als de kleding uit is dat die bultjes rust krijgen?
Had ik ook. Ik heb dan ook gewacht tot Freek drie en half was voordat we naar scholen zijn gaan kijken. Maar dat zal in Amsterdam niet lukken denk ik?quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:57 schreef snoopy het volgende:
En zo kregen we hier gisteren de schoolgids met alle basisscholen van Amsterdam.
Je kan ze vaak al innschrijven vanaf 2 jaar. Ik vind dat echt wel moeilijk. Hoe weet ik nou al bij wat voor soort onderwijs mijn kind zich het beste voelt enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |